Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Giver ikke rigtigt mening. Vi har rigeligt med forsvarspillere. Så skal det være for at kunne sætte et A og et B-hold med med 3 i bagkæden.

Ellers selvfølgelig fordi han er så god, at det er forklaringen.

Abrahamsen ville give mere mening for mig. Han har også været god de gange jeg har været forbi.
    AZ har efterlyst en venstrebenet forsvarsspiller og Amrani kan bruge begge fødder jfr. Transfermarkt … der mangler måske en VB da McCoy skal dække begge backs ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det var ikke mig der skrev det om 1. Div. Jeg blandede mig bare fordi din kommentar var en oneliner uden det mindste argument.
      Jeg synes personligt ikke at ret mange trupper er væsentligt bedre end for to år siden. Men synes til gengæld at OBs er. Ikke mindst på kultursiden. Jeg ved godt der er en del herinde der ikke tillægger kultur den helt store rolle. Men den spiller altså en stor rolle og folk vil det eller ej. Det ved man når man har arbejdet med det på arbejde og i sport i 25 år. Og ikke dermed sagt at du er i den båd!
      Silkeborg, FCN, Viborg, RFC, BiF ser på ingen måde bedre ud. AGF er tricky. De er jo ældgamle. 5 i startopstillingen mellem 32 og 40 år. De kan nok godt præstere et år mere. Men det bliver jo ikke ved med at gå og hvor står de så.
      Fredericia og SDJ er lidt uden for kategori. De var vel ikke i ligaen for to år siden? FCM og FCK er uhyggelige.
      Korrekt my bad.

i øvrigt meget enig med kulturen. Er selv mellemleder i en virksomhed der på nogle områder fortsat er mærket af en fusion for 2,5 år siden så det er ikke bare for sjov ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Iflg Bold lukker TB for Eriksen til OB - læser man deres artikel siger han bare at de ikke arbejder på det nu og at Eriksen ikke kigger forbi i aften. Da han står uden kontrakt er det jo heller ikke nødvendigt.

Så - jeg tror stadig ikke på det, men mon dog Eriksen skriver med en klub i dag - er der jo ingen grund til.
        hvis CE vil spille gruppespil i europa i denne sæson skal han senest registreres iaften kl 00.00.
        så hvis Europa har noget at sige mht hans valg af klub er der afklaring inden for 4.5 time, ellers tænker jeg mulighederne for OB er væsentligt større for han står dernede i løbet af de næste par uger!!

Comment

Oprindeligt indsendt af Tømmeren Se indlæg

hvis CE vil spille gruppespil i europa i denne sæson skal han senest registreres iaften kl 00.00.
          så hvis Europa har noget at sige mht hans valg af klub er der afklaring inden for 4.5 time, ellers tænker jeg mulighederne for OB er væsentligt større for han står dernede i løbet af de næste par uger!!
          mon dog han har så mange mulighder ifht klubber - hvis han vil spille europæisk skal han til en topklub - kommer han ikke i de største ligaer, så skal han gå på kompromis med landet og ligaen han skal til.

Jeg har tidligere godt kunnet se det gav mening med Eriksen tilbage til OB. Men nu - lige før lukketid med et hold der stadig er for smalt besat - vil han så? Havde man leveret nogle seriøse signings så kunne jeg bedre få det til at give mening. Så kunne man tage et skridt op nu og her. Som det er nu kommer han hjem til et hold der hvis alt flasker sig bliver nr 7....

Comment

mon dog han har så mange mulighder ifht klubber - hvis han vil spille europæisk skal han til en topklub - kommer han ikke i de største ligaer, så skal han gå på kompromis med landet og ligaen han skal til.

Jeg har tidligere godt kunnet se det gav mening med Eriksen tilbage til OB. Men nu - lige før lukketid med et hold der stadig er for smalt besat - vil han så? Havde man leveret nogle seriøse signings så kunne jeg bedre få det til at give mening. Så kunne man tage et skridt op nu og her. Som det er nu kommer han hjem til et hold der hvis alt flasker sig bliver nr 7....
            Jeg har egentlig tænkt det samme. Men i det regnestykke glemmer man måske lige at medregne, at han jo vil løfte niveauet betragteligt. Bare se hvilken betydning Falk har haft.
            Jeg kan ikke rigtig se, at et hold med en midtbane bestående af Falk, Eriksen og Arp, ikke går i top 6.

Comment

Som dengang Tverskov forlængede kontrakten fordi han forstod på klubben at den ville øge budgettet. Gad vide hvad Arp, Falk og Zorniger inderst inde tænker hvis der ikke hentes mere?

Comment

Til Tipsbladet melder Troels at det kun er ved brand, at man skal lave noget.

Vinduet er vidst lukket.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Vinduet er vidst lukket.
                  -.-

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

Jeg har egentlig tænkt det samme. Men i det regnestykke glemmer man måske lige at medregne, at han jo vil løfte niveauet betragteligt. Bare se hvilken betydning Falk har haft.
                    Jeg kan ikke rigtig se, at et hold med en midtbane bestående af Falk, Eriksen og Arp, ikke går i top 6.
                    Eriksen vil da helt sikkert være med til at løfte holdet - men der mangler bare støtte spillere. Noget at skifte med så der ikke bliver drevet helt så meget rov på start 11.

Comment

Vinduet er vidst lukket.
                      Så er jeg spændt på hvad de har tænkt sig med den midtbane.

Hvis Grubbe er tænkt som backup, så er den midtbane doomed.

Comment

Vinduet er vidst lukket.
                        undrer desværre ikke, skuffende at man igen igen forsøger at fedte sig igennem med en mimimums besætning.

De signings der er lavet ser gode ud, der er bare kommet for lidt ind.

Comment

Vinduet er vidst lukket.
                          Vil ikke sige håbløst men i hvert fald ærgerligt ..

Comment

Nogen der har link til SFÅ`S transferday show? Kan ikke finde det

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nogen der har link til SFÅ`S transferday show? Kan ikke finde det
                              https://www.youtube.com/watch?v=nWOz2i0JYlI
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Troels indrømmer at nogle handler ikke kom i land

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...nsferaktivitet

Comment

Working...
                                X