Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvor bliver der sagt mange dumme i ting om Christian Eriksen i dette forum.
    CE er en fremragende fodboldspiller, der ville betyde en enorm forskel i OB.
    Hurtig? Det har han aldrig været, men hans teknik, hans vendinger med bolden, hans sublime pasninger og stærke skud på mål er en forstærkning af alle hold.
    Det ville være fantastisk at få ham til OB. I anden halvleg mod FCK ville det have været dejligt med en boldfast spiller som kunne holde på bolden og give OB tid til lidt luft og nogle kontraangreb.
    Tiden arbejder for os! Der er en chance for, at han kommer til OB. Lad os håbe det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
      Hurtig? Det har han aldrig været, men hans teknik, hans vendinger med bolden, hans sublime pasninger og stærke skud på mål er en forstærkning af alle hold.
      Det ville være fantastisk at få ham til OB. I anden halvleg mod FCK ville det have været dejligt med en boldfast spiller som kunne holde på bolden og give OB tid til lidt luft og nogle kontraangreb.
      Tiden arbejder for os! Der er en chance for, at han kommer til OB. Lad os håbe det.
      Inden du kaster dig selv op på en guddommelig piedestal, skal du lige komme ned på jorden til os andre. Det er ikke forkert at være tvivlende overfor Christian Eriksen - det er bare en anden holdning end din. Stop med at tale nedsættende om andre, bare fordi de har en anden mening end dig - og det gælder også andre der bruger ordet "dum" om ting de ikke forstår. Intelligente mennesker ville aldrig kalde andre for dumme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Inden du kaster dig selv op på en guddommelig piedestal, skal du lige komme ned på jorden til os andre. Det er ikke forkert at være tvivlende overfor Christian Eriksen - det er bare en anden holdning end din. Stop med at tale nedsættende om andre, bare fordi de har en anden mening end dig - og det gælder også andre der bruger ordet "dum" om ting de ikke forstår. Intelligente mennesker ville aldrig kalde andre for dumme.
        Sagt af en der lige skrev at en anden brugers holdning var til grin. Smører du ikke lige et ekstra lag på din moral, bare så du er dækket helt ind.

Comment

Var det ikke dig, der skrev at man ikke havde forstand på fodbold, hvis man ønskede at sætte Bjørn af?

Eller gælder "alle har ret til deres mening" kun selektivt? ;-)

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

Sagt af en der lige skrev at en anden brugers holdning var til grin. Smører du ikke lige et ekstra lag på din moral, bare så du er dækket helt ind.
            Yhy, så du mener, at Christian Eriksen er på niveau med de verdensstjerner, som man sammenligner ham med? Jeg er for Eriksen i OB nu - om 2 år, not so much. Jeg begynder faktisk også at tro, at det ikke sker. Christian Eriksen tror, at han er bedre end han er. Og, jeg kan ikke huske sidst han spillede en god kamp - det må have været i Tottenham-tiden. Jeg er meget mere glad for Falk, og kan ikke forstå, at han aldrig har fået landskampe

Comment

Yhy, så du mener, at Christian Eriksen er på niveau med de verdensstjerner, som man sammenligner ham med? Jeg er for Eriksen i OB nu - om 2 år, not so much. Jeg begynder faktisk også at tro, at det ikke sker. Christian Eriksen tror, at han er bedre end han er. Og, jeg kan ikke huske sidst han spillede en god kamp - det må have været i Tottenham-tiden. Jeg er meget mere glad for Falk, og kan ikke forstå, at han aldrig har fået landskampe
              Der blev på intet tidspunkt sagt noget om, at de var på samme niveau, men at de spiller samme sted på banen.

Desuden blev der nævnt spillere som i en ældre alder end Eriksen er gået et skridt til siden eller et halvt ned, og stadig kan gøre sig gældende. Skifter Eriksen til OB går han jo 3-4 skridt ned, som ville kunne gøre op for, at han ikke er i samme klasse som de øvrige spillere nævnt.

Comment

Jeg håber at OB signer noget andet end Eriksen, Rasmus Falk fortjener den klare anførerrolle i OB, som han igår imo eksploderede i.
                Det mener jeg ikke der bør laves om på, der må simpelthen være andre gode spillere der er mulige. Rasmus Falk som han leverede
                igår har niveau til landsholdet.

Comment

Nu bliver det jo bare useriøst. Hans seneste sæson i United var måske ikke hans bedste, men sæsonen før var han en af Uniteds bedste. Fordi han havde nogle spidskompetencer, som ingen andre på holdet besad. Nemlig at kunne styre tempoet på midtbanen, som ingen andre evnede at gøre som ham i Uniteds trup. Der var en tydelig forskel på United med eller uden ham - det var også gældende i seneste sæson.

Selvom hans seneste sæson ikke var den bedste, medvirker han i 34 kampe med 5 mål og 5 assists. I fankredse har der over sommeren været ønske om at tilknytte ham igen, fordi United ikke har formået at styrke midten med de kompetencer han har og som stadig er på allerhøjeste niveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    Jeg håber at OB signer noget andet end Eriksen, Rasmus Falk fortjener den klare anførerrolle i OB, som han igår imo eksploderede i.
                    Det mener jeg ikke der bør laves om på, der må simpelthen være andre gode spillere der er mulige. Rasmus Falk som han leverede
                    igår har niveau til landsholdet.
                    God pointe med Falk. Det er lidt samme plads og rolle. Og nok er de gode, men to der må formodes at spille samme plads, som er 33+ og nok dyre i drift virker ikke super rationelt.

Jeg ser også helst, at de fokuserer på at få styrket andre pladser mere langsigtet.

Når det er sagt, kan jeg også sagtens forstå, at man trykker på knappen hvis muligheden byder sig. Håber bare ikke de af den grund forsømmer de andre huller her op mod at vinduet lunker.

Comment

Nu har Eriksen jo ikke brændt banerne af de sidste år. Faktisk har han været for langsom og for dårlig i en del år, hvor han heller ikke har spillet meget i de klubbe rhvor han har været. At sammenligne ham med nogle af dem du nævner, er til grin. Det er en helt anden hylde og klasse. Jeg vil næsten gå vidt at sige, at jeg er lidt i tvivl om Eriksen er noget for OB nu - og om 2 år, er det helt udelukket.
                      Undskyld mig. Men du er helt væk. Eriksen har stadig stor klasse. Han er stadig en af dem som løber flest meter i en kamp. Og der er så meget bold i ham, at selv om han kun kunne lunte rundt, ville han kunne gøre en forskel :-)

Comment

Du skriver ud fra alderen alene og kan, tænker jeg, åbenlyst ikke huske da Helveg vente hjem. Han var som 35 årig en kæmpe forstærkning på et ret godt OB hold. Jeg kan ikke forstille mig at Eriksen ikke vil være det samme nu, eller om et år eller 2. Men personligt ser jeg det hellere ske nu, så vi kan bygge holdet op omkring de to fortabte sønner i de kommende år.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Enig. Christian Eriksen ville være en kæmpe scoop at få til OB.

Comment

Hold nu kæft hvor er det retarderet at tvivle på CEs niveau i forhold til OB og Superligaen...
                            Skulle han havne i OB nu(eller en anden Superliga klub, for den sags skyld), ville det være ligaens største scoop siden Brian Laudrup.
                            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

https://x.com/footgrec/status/195960...YxPoNolgPMgCtg

Så er der da lidt. Troværdigt? Måske…

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                https://x.com/footgrec/status/195960...YxPoNolgPMgCtg

Så er der da lidt. Troværdigt? Måske…
                                Ser spændende ud. Bedste græske række. God alder. Ikke så stor

Comment

Working...
                                X