Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

77 kampe 8 mål
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

77 kampe 8 mål
      Vel nogenlunde det samme som Ganaus og Fiete havde… Vi må håbe han er pissegod og at der kommer 1 mere i morgen med kvalitet

Comment

77 kampe 8 mål
        Han havde en indskifterrollen i Fortuna. Og i denne sæson spillede han ikke fordi han ville væk så byggede træneren ikke mere på ham
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ja idealopstillingen kan blive god. Hvis det passer, at han har meget af det samme som Ganaus kan det måske også være smart nok. Så kan vi rotere mere.

Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en. Synes vi mangler mindst en mere, der kan bidrage med noget kreativitet og generel kvalitet på bolden.
          Tidligere var vi afhængige af held og tilfældigheder

Comment

77 kampe 8 mål
            Det ligner at han også står listet som højre wing på transfermakt, så det kan jo være lidt af årsagen til den lidt tilbageholde målform. Men derfor er det jo ikke voldsomt imponerende uanset position.

Comment

8 mål OG 10 assist ifølge Farzam

Comment

77 kampe 8 mål
                Ja, eller set fra den vinkel der hedder minutter. Så er det I snit et mål ca. for hver 2.5 kamp. + 10 assists.
                23 år, top/sub tophold i 2. Bundesliga.

Jeg kan godt vende mig til det, tror jeg... håber jeg
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg var faktisk begyndt at blive lidt bange for at der ikke kom mere ind til offensiven, så at vi får en offensiv spiller med en god håndfuld kampe for en solid 2. Bundesliga klub, er jeg egentlig okay tilfreds med.

Comment

Sponsorerne har også forventninger :/

https://imgur.com/a/VS1y9lj

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Ja ham kan de ikke styre. Han kan være lidt for meget en gang imellem, men dejligt med andre i højere position end os fans der råber vagt i gevær

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja ham kan de ikke styre. Han kan være lidt for meget en gang imellem, men dejligt med andre i højere position end os fans der råber vagt i gevær
                        Han skal da også være velkommen til at åbne checkhæftet en smule mere :)

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Intet i vejen med passionerede sponsorer, men det der er sgu aldrig særlig kønt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Intet i vejen med passionerede sponsorer, men det der er sgu aldrig særlig kønt
                            Han har altid været lidt en "løs kanon"

Comment

Han har ikke så voldsomt et reach uden for Odense og omegn, så ingen skade sket. Han kommenterer altid fra ydersiden til trods for et anseeligt sponsorat som jeg ville tro kunne give adgang til de inderste kredse i klubben. Så kan man jo tænke hvorfor det er sådan. Sådan en kommentar er nok ikke noget der bringer ham tættere på klubben.

Comment

77 kampe 8 mål
                                En hurtig beregning på antal minutter spillet, så svarer det til 25 kampe af 90 minutter. Så lyder det lidt bedre.

Comment

Working...
                                X