Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Troels indrømmer at nogle handler ikke kom i land

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...nsferaktivitet
    Hader bare det der …. Er han på holdet regner man med ham ..
    “En stor del af vores strategi er at træne os bedre.
    - Imens andre har råbt på, at vi skulle få en ny spiller udefra, så har vi vel i virkeligheden fået en ny spiller indefra, i og med at Yaya Bojang nu to kampe i træk har bevist, at han godt kan være med.”

det der … “kan godt være med” .. det er sq ikke nok “at være med” hvis man vil op og angribe SL …

syntes sq at det er en underkendelse af de skridt Yaya har taget ..

og var det ikke kommet frem at der er budt på en CB .. men det er vel det gebpres der ikke kan lade sig gøre ..

og selvfølgelig er der handler der ikke er blevet til noget .. alle klubber bliver da afvist af sælger eller spiller …
    Last edited by Plum; i går, 19:13.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Vi har været ivrige efter andre end dem der er kommet ind, siger TB.
      Vi er klar hvis en mulighed opstår, som ellers var erklæret død.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er ikke mine penge, men jeg begriber simpelthen ikke at NT ikke kaster flere penge efter det hold der.
        Man har hentet en kæmpe kapacitet til trænersædet, har hentet en top superliga spiller hjem i Falk, og hentet Arp der har vidst sig at være en top spiller også.
        Til sommer er Arp højst sandsynligt væk, AZ har nok ikke længe igen (jf. hans tidligere ansættelser) og Falk er et år ældre.

Superliga midterfeltet er så tæt i år, og vi ender sikkert med at glippe top 6 med 1-4 point, det ene point (måske alle 3) kunne allerede være hentet i går, hvis vi kunne havde skiftet ordentligt ind.
        Hvorfor i alverden, når man nu alligevel har lagt forholdsvis mange penge i ovenstående personer, bakker man det så ikke op og smider lad os sige 30 mio og sikre sig det top 6 spil.
        Det ville højst sandsynligt allerede betale sig stille og roligt hjem fra næste hjemmekamp, da det helt sikkert vil få endnu flere på stadion.

Synes simpelthen det er så slattent det her.

Comment

"Vi arbejder med genpres". Hvorfor skal han ALTID være så kryptisk den kære TB ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Vi har været ivrige efter andre end dem der er kommet ind, siger TB.
            Vi er klar hvis en mulighed opstår, som ellers var erklæret død.
            så der kommer med 99,9% sikkerhed ikke til at ske mere...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Troels indrømmer at nogle handler ikke kom i land

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...nsferaktivitet
              Vel ikke nogen overraskelse og så en TB classic

"- Så hvis andre er bekymrede for OB, så tager vi gerne imod omsorg. Men vi synes, vi har et meget, meget forstærket hold nu."

Ja, der er kommet et par klassespillere til, men synes ikke at han har formået at opbygge en homogen/balanceret trup denne sommer (de sidste par vinduer).

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vel ikke nogen overraskelse og så en TB classic

"- Så hvis andre er bekymrede for OB, så tager vi gerne imod omsorg. Men vi synes, vi har et meget, meget forstærket hold nu."

Ja, der er kommet et par klassespillere til, men synes ikke at han har formået at opbygge en homogen/balanceret trup denne sommer (de sidste par vinduer).
                enig...det er sløjt. Start 11 ser rigtig fornuftig ud. og så falder niveauet hurtigt

Comment

Lad os se... TB havde ikke meget tid i første omgang. Han er allerede ude af døren igen.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lad os se... TB havde ikke meget tid i første omgang. Han er allerede ude af døren igen.
                    ja det lagde jeg også mærke til...men kan være han skal op og rydde op i skabene som han sagde

Comment

Ja, han var hurtigt ude igen. Sjovt, hvis det er for at pakke tasken og tage hjem. ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja det lagde jeg også mærke til...men kan være han skal op og rydde op i skabene som han sagde

Comment

Ved ikke hvor meget man skal ligge i det... Forbindelsen var elendig, så var vel lige så meget en vurdering af, at man kunne prøve igen senere.

Comment

Hvis devisen er, at vi skal træne os til at undgå at de næste 7 kampe også kaster 18 indkasserede mål af sig, så håber jeg på, at vores offensiv scorer 3 mål i hver kamp, for ellers bliver det småt med sejre...

MEN... ellers klager jeg ikke over den kvalitet, der er hentet ind. Jeg vil bare påpege, at den nemmeste måde at undgå nedrykning er at komme i top 6. Jeg føler jeg ser på billedet af en hest, hvor én del er tegnet sirligt, mens den anden del er ligner noget en 4-årig har lavet.

Den ene halvdel af holdet er ikke gode nok, enten fordi de simpelthen ikke har niveauet eller per nuværende ikke har niveau, men som muligvis kan vise sig at få niveauet.

Hvis vi havde bedre læremestre til de unge, ville billedetrillede af hesten måske blive lidt mere komplet. Måske ville den endda følge en god præstation op med endnu én.

Og få os i top 6.

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

så der kommer med 99,9% sikkerhed ikke til at ske mere...
                              Så holder vi vel fast 532 da midtbanen ser meget tynd ud …

Grubbe og Martin som reserver for Ismahila, Falk, Ejdum og Arp .. så havde jeg foretrukket at holde på Sandberg frem for at leje ham ud … eller Trybull tages til nåde når han nu ikke skal videre …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så holder vi vel fast 532 da midtbanen ser meget tynd ud …

Grubbe og Martin som reserver for Ismahila, Falk, Ejdum og Arp .. så havde jeg foretrukket at holde på Sandberg frem for at leje ham ud … eller Trybull tages til nåde når han nu ikke skal videre …
                                Mon ikke TB ophæver kontrakten med TT i aften, hvis ingen byder på ham ?

Comment

Working...
                                X