Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er 100% en mulighed. Og den mest logiske løsning
    Men hvor meget en spiller får med sig ud ad døren afhænger oftest af hvem bankede på hvems dør først

Syntes dog det måske er lidt uansvarligt at sende 2 midtbanespillere ud uden at hente 1 mere ind hvis der opstår skader. Ved godt de har været ude i kulden men man er vel kun også 1 skade væk fra at de kan komme i truppen igen
    Helt enig, at ophæve eller sælge uden en erstatning, det ville være uansvarligt.
    Vi må se, tiden går klokken slår! :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er just således, jeg har det. Det ville da være fedt bare at gå all ind nu her, men det er det muliges kunst, og for mig er det vigtigste (foruden den nødvendige bredde for at etablere os) ikke at hente for mange fejlcastede spillere, der smadrer ånden og kulturen

Tænk hvad vi kan bygge op om 1 år, hvis vi holder på de nuværende profiler og løbende bygger på!

Selvfølgelig skriger AZ på mere og mere. Det er hans natur og rolle, og jeg tror det er godt, at vi har en stærk mand på dén post. Samtidigt er jeg glad for TBs indsats, og jeg tror, at de sammen giver en god dynamik til klubben.

Men altså, en lille 8er mere ville da være ok ;).
      Jeg er helt enig med dig - godt sammenfattet!

Comment

Mon ikke at han er at finde i en dansk klub i løbet af September?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ne-sisto-i-dag

Jeg kunne godt se en Randers hente ham måske. Eller SIF hvis de bliver desperate nok
        Nu har Vejle godt nok lige hentet en kant i AGF, men jeg synes han passer ret godt ind i noget af det de har gang i denne sommer.

Comment

Trybull ser ud til at blive i OB skriver TV2 sport.

Så er der nok lukket for muligheden om en midtbanespiller mere
          Skal han så bare sidde på tribunen til det nye år? Fed løsning for begge parter

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det er vel det han regner med at få i OB -altså den sidste store løn - han står ikke godt i forhold til en ny kontrakt med det efterår han havde i Nordic Bet ligaen og nu sat helt udenfor af AZ. Han tager vel lønnen i resten af kontraktperioden og bliver boende i Odense hvor familien efter sigende fungerer godt - og det er han jo i sin gode ret til.
            Og mange af de penge kan være tabt i det lange løb hvis han har siddet på tribunen 1 år og skal ud og finde ny arbejdsgiver som 33,5 årig. Kunne måske være klogere at dele halv skade og skifte til en 1. Div klub i køreafstand. Hvis nogen altså vil have ham. Han bliver ihverfald shoppet lidt rundt til andre klubber

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Skal han så bare sidde på tribunen til det nye år? Fed løsning for begge parter
              Tror stadig det ender med en ophævelse og at han så står i en 1. Div klub i løbet af ugen

Comment

Fuldstændig enig. Et outstanding transfervindue so far ind/ud. Måske det bedste i nyere tid i OB

men hvorfor er jeg så bare en smule skuffet og stadig en anelse bekymret hvis der ikke sker mere?
                Fordi at der i vinters blev investeret i underkanten og for et år siden var en åreladning der endnu ikke er håndteret .. *

Der er stadig mangler fra TB’s to første vinduer der skal adresseres og lektierne bliver ved med at blive skubbet.**

Vindue for vindue har det jo været acceptabelt men samlet set står vi stadig med en tynd og ubalanceret trup ..

Der er tid endnu ..

* Bonde skadet, Manneh solgt, Slotsager solgt, Selven og Fenger solgt.
                Hentede Burgy, Adam, og Grot.

** Farvel til Helander, Kohler, Kadrii, Bernat, Aske, Mouritsen, Charly og Rami.
                Bonde blev hentet og Mihajlo kom retur. Ellers blev ovenstående erstattet af McCoy, Askou, Hansborg og Sandberg ..

Så der er et efterslæb både kvalitets- og antalsmæssigt om end det var godt for kulturen.
                Last edited by Plum; i går, 14:26.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Og i morgen kan man så gå målrettet efter spillere, som ikke fik den ønskede kontrakt.
                  Hvis de er blevet fritstillet … kan jo være at de får lov til at trække splintre eller bliver sendt på en øde ø ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Tror stadig det ender med en ophævelse og at han så står i en 1. Div klub i løbet af ugen
                    Det tror jeg også. Trybull forsøger at få mest ud af det økonomisk. Det kan man jo ikke rigtig klandre ham for - desværre. Men sådan er gamet jo.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvis de er blevet fritstillet … kan jo være at de får lov til at trække splintre eller bliver sendt på en øde ø ..
                      Jeg mener naturligvis spillere, som er uden kontrakt - det giver jo sig selv - ellers kan man jo ikke signe dem. Som sandsynligvis Trybull om kort tid.

Comment

Så mig rette - det er en start-11er langt bedre end sidst OB var i SL.
                        Drømmer du dig tilbage til:
                        Helander, Mouritzen, Köhler, Al Hajj, Hornemann, Don D og Kadrii - 7 spillere fra start 11 mod Hvidovre, som vi tabte 2-1 nej vel!!!
                        Nej men det er jo også to år siden ..

Comment

Det tror jeg også. Trybull forsøger at få mest ud af det økonomisk. Det kan man jo ikke rigtig klandre ham for - desværre. Men sådan er gamet jo.
                          Ja helt sikkert. Vi havde da gjort det samme. I aften sidder Troels og venter på at Trybull ringer. Og omvendt. Og den der ringer først taber et par hundrede tusinde kroner

Comment

Nej men det er jo også to år siden ..
                            Hvad er så din pointe? Du vil øjensynligt (tror jeg nok?) gerne sige at du synes at OBs nuværende trup er dårlig og transfervinduet ikke er særligt vellykket. Så er der en der skriver at holdet er væsentligt bedre end sidste år. Så skriver du at det var en anden liga. Så skriver jeg hvordan holdet så ud sidst vi var i SL -. for så er det jo mere sammenligneligt. Så skriver du det er to år siden. Og hvad så - det er jo svært at sammenligne med sidste år, når vi ikke lå i SL sidste år. Jeg synes så, at det er logisk at sammenligne med sidste gang OB lå i SL.

Jeg tror generelt, at det være godt at skrive lidt mere udførligt og argumenterende i stedet for oneliners - for de er meget tit nemme at misforstå - det er ikke for at kritisere dig som person - men du er tit svær at forstå på skrift. Og jeg kender mig selv og det gør du også - hvis det bliver ved med at være uforståeligt kommer jeg til at skrive "for helvede" på et tidspunkt og så bliver halvdelen af forum forarget. Så jeg prøver faktisk at undgå ballade lige nu

Comment

Fordi at der i vinters blev investeret i underkanten og for et år siden var en åreladning der endnu ikke er håndteret ..

Der er stadig mangler fra TB’s to første vinduer der skal adresseres og lektierne bliver ved med at blive skubbet.

Vindue for vindue har det jo været acceptabelt men samlet set står vi stadig med en tynd og ubalanceret trup ..

Der er tid endnu ..
                              Der synes jeg jo bare du markant undervurderer hvor langt man bliver slået tilbage af en nedrykning. Især i den situation vi var i for et år siden. En stor udskiftning var uundgåeligt. Og så starter man nærmest fra 0. Man kan ikke forvente, at bare at rykke op og så være samme sted som før nedrykningen. Hvis der ikke sker mere i dette vindue, må jeg indrømme, at jeg havde håbet på flere nye i dette vindue, men samlet set er det rigtigt stærkt, at vi står her et år senere med så stor topkvalitet i truppen.

Det er ganske enkelt urealistisk at forvente, at vi lige efter oprykning har en bred trup af Superligakvalitet.

For mig at se var det helt rigtigt set at skubbe så mange lektier til nu fra i sommers og vinter. Jo mere vi havde hentet der, jo mere havde vi fastlåst os med middelmådige 1,5-divisions-spillere, som vi helt sikkert havde måtte nøjes med.
                              Last edited by Agbre; i går, 14:29.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Der synes jeg jo bare du markant undervurderer hvor langt man bliver slået tilbage af en nedrykning. Især i den situation vi var i for et år siden. En stor udskiftning var uundgåeligt. Og så starter man nærmest fra 0. Man kan ikke forvente, at bare at rykke op og så være samme sted som før nedrykningen. Hvis der ikke sker mere i dette vindue, må jeg indrømme, at jeg havde håbet på flere nye i dette vindue, men samlet set er det rigtigt stærkt, at vi står her et år senere med så stor topkvalitet i truppen.

Det er ganske enkelt urealistisk at forvente, at vi lige efter oprykning har en bred trup af Superligakvalitet.

For mig at se var det helt rigtigt set at skubbe så mange lektier til nu fra i sommers og vinter. Jo mere vi havde hentet der, jo mere havde vi fastlåstt os med middelmådige 1,5-divisions-spillere, som vi helt sikkert havde måtte nøjes med.
                                Jeg er enig i alt hvad du skriver men mit svar var på hvorfor vi føler os .. tomme … vindue for vindue har det været ok men samlet set er vi ikke der hvor vi føler vi gerne vil være .. på trods af de fem gode signings ..følelse mod dine gode betragtninger …

Comment

Working...
                                X