Lasse Vøge's mavefornemmelse er at OB ikke er færdige og skriver at der godt kunne komme en sen transfer
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Sander/Myhra/Hansen
…..Burgy .. Askou .. Yaya ..
Owusu…………………. Sørensen.
…………..Ismahila
….Falk …………..….Arp
……..Ganaus ….Grot
Sabder/Myhra/Hansen
Owusu .. Askou .. Yaya .. Sørensen
……..……….Ismahila
……….Falk ………….Ejdum ..
………………..Arp
…..…..Ganaus .. Grot
Burgy eller Ejdum …
McCoy. Burgy. Bjørn. Gomez. Abrahamsen(?)
Grubbe
Trybull. Bonde.
Martin.
Jona. Hansborg. Magnus ..
så tyndt …
Last edited by Plum; i går, 19:38."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så holder vi vel fast 532 da midtbanen ser meget tynd ud …
Grubbe og Martin som reserver for Ismahila, Falk, Ejdum og Arp .. så havde jeg foretrukket at holde på Sandberg frem for at leje ham ud … eller Trybull tages til nåde når han nu ikke skal videre …
Er Bonde lige oppe over så hjælper det - men tvivler på vi ser ham før efter nytår. Trybull hvis ikke man kan komme af med ham så må han jo bruges, men har ikke lignet at Zorniger ser hans vej.
Sandberg giver ingen mening at holde på - han har jo overhovedet ikke været brugt. Så få ham ud og spille forhåbentlig fast i Middelfart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægLasse Vøge's mavefornemmelse er at OB ikke er færdige og skriver at der godt kunne komme en sen transfer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSander/Myhra/Hansen
…..Burgy .. Askou .. Yaya ..
Owusu…………………. Sørensen.
…………..Ismahila
….Falk …………..….Arp
……..Ganaus ….Grot
Sabder/Myhra/Hansen
Owusu .. Askou .. Yaya .. Sørensen
……..……….Ismahila
……….Falk ………….Ejdum ..
………………..Arp
…..…..Ganaus .. Grot
Burgy eller Ejdum …
McCoy. Burgy. Bjørn. Gomez. Abrahamsen(?)
Grubbe
Trybull. Bonde.
Martin.
Jona. Hansborg. Magnus ..
så tyndt …
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlægHar du nogensinde set ham spille?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
med 5-3-2 har vi i det mindste en "voksen" spiller at skifte med til midt og angreb...men det er godt nok tyndt. Ejdum har set slidt ud længe og nok brug for ikke at blive brugt helt så meget. Falk har jo også set brugt ud i slutningen af kampen. Grot og Ganaus det samme...
Comment
-
Hvis vi fortsætter i 5-3-2 har vil vel
BP/Gomez/McCoy som indskiftere i forsvar, hvilket jeg synes er fint efter nogle fine præstationer af Bojan og Askou.
Ejdum (og Grubbe i kampe hvor man skal holde et resultat) på midten
Jona i angreb
Resten anser jeg ikke for relevante i forhold til SL-niveau.
Den sidste uge har givet én god indskifter i de to forreste kæder, hvis alle er klar/uden karantæne.
Ikke en drøm. Men trods alt bedre. Spørgsmålet er om, alle ikke kan præstere bedre, hvis de kan nøjes med at spille 65 minutter engang imellem. Mon ikke man begynder at økonomisere en smule, når man ved man skal spille min 80 minutter uge efter uge.
Med de køb der er gjort er jeg overbevist om, at fortsætter i den opstilling. Der er er ikke nok midtbanespillere/offensive spillere med kvalitet til at spille 4-4-2 endnu. Forhåbentligt efter vintervinduet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Jeg tror, Jona bliver starter i stedet for Ganaus (ups! svar til Plums start 11)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Leif er vågen.
OB har været interesseret i en belgisk forsvarsspiller
https://x.com/LeifOffenbax/status/1962598142462865425siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægLeif er vågen.
OB har været interesseret i en belgisk forsvarsspiller
https://x.com/LeifOffenbax/status/1962598142462865425
Mathias Rasmussen - Tidligere FCN-midtbanespiller, spiller pt. i Belgien i Union st. Gilloise, en spændende spiller med 8'er og 6'er kvaliteter.
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...691#post367691
Comment
-
Til de forumbrødre, der er skuffede over, at der ikke kom flere ind: lad os tage et virkelighedstjek; Ikke mindst for min egen skyld.
For bare fire måneder siden spillede vi i næstbedste række under SK – siden da er meget, hvis ikke alt, vendt på hovedet. Det er værd at have med, når vi vurderer vinduet.
Jeg forstår godt, at mere vil have mere, og jeg deler ambitionerne. Men vi kan ikke bygge en drømmetrup på ét vindue – og vi kan heller ikke falde tilbage til lottokuponer og has-beens, sådan som vi så under Wesström. Det gik fuldstændig galt.
Hvis vi ser på dem der realistisk må være vores faktiske konkurrenter over sæsonen – Vejle, Silkeborg, Randers, Sønderjyske, Viborg og Fredericia, den såkaldte jyske akse – så er der ingen af dem, der har forstærket sig mere markant end OB i dette vindue. Især ikke på trænerposten. Vejle har hentet en stribe spillere med flotte CV’er, men de ligger stadig sidst, mens vi ligger nr. 9 med dobbelt så mange point. Og så har vi uden sammenligning den stærkeste opbakning af alle de klubber, både ude og hjemme.
For mig er det vigtigste, at der er en plan og en strategi, man holder fast i, også når presset udefra er stort. Det er præcis det, vi ser nu: ingen panikindkøb, men tilgange, der vidner om bevidsthed om kvalitet og ræson. Alle kæder er forstærket – nogle indefra, andre udefra – og selvom det ikke er i det omfang, mange havde drømt om, er det tydeligt, at de spillere vi har fået, kan løfte holdet 1–2 niveauer, når tingene klikker. Og så synes jeg også at fornemme at nogle af de spillere, som havde det svært under tidligere trænere og har kæmpet med tingene, har opblomstret under AZ, selvom det stadigvæk er relativt nyt med ham.
Målet her og nu må være at stabilisere os i tryg afstand fra nedrykningsstregen. Og jeg tror det her vindue bringer os tættere på netop det. Om der så kommer en ekstra signing i aften eller via frie transfers senere, må tiden vise – men selv hvis vi står her, som vi gør nu, mener jeg, vi er styrket så meget, som vi realistisk kan forvente under de præmisser, der arbejdes efter.
Det er selvfølgelig bare min må'e og vurdere tingene på.
- Likes 6
Comment
Comment