Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg er ikke helt med på øvelsen. Forsøger vi at vurdere om truppen er styrket/svækket eller er det ift. om vi er antalsmæssigt på plads eller kan forvente flere? Hvis det er sidstnævnte forudsætter det jo, at sidste sæsons sammenligning var den ideelle (hvilket jeg tror den langt fra var).
    Mit oprindelige opslag var et serviet regnestykke på antal.
    Hvis vi snakker kvalitet kan vi bare tage udgangspunkt i at AZ mener ca 12 har Superliga niveau.
    Vi skal have 4 mere ind med niveau bare for at lave 5 kvalificerede indskiftninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Var ham der den islandske forsvarsspiller fra Sønderjyske bare en and?
      Han var i hvert fald på til træning i dag (ved ikke hvor meget han deltog, da jeg ikke så selve træningen).

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Mihajlo var en del af truppen sidste år ligesom Michelson var det så jeg ved ikke hvorfor du blander spillere fra tidligere sæsoner ind i det svar jeg havde på den oprindelige post.
        Min tanke var bare, at det var spillere, der vel sådan set ikke blev erstattet, da vi rykkede fra Superligaen til 1. div. Beklager, hvis det er mig, der har misforstået jeres diskussion.

Comment

https://campo.dk/2025/08/11/aaben-fo...-i-mit-hjerte/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
          X