Jeg vil bare sige, at hvor er det fantastisk, at være OB fan. Jeg har fået samme barnlige forelskelse for klubben, som jeg havde som ung knejt i sølvårene - efter en for mig, lang og sørgelig periode. For der er virkelig gang i store ting i OB nu. Det føles så dejligt. Jeg er næsten ligeglad om vi vinder eller taber, jeg er bare forelsket i processen. Der er mange negative skriv her på siden og heldigvis mange flere positive meninger. Vi elsker alle tydeligvis OB, kan vi ikke synliggøre det lidt bedre og derved bidrage til, at alle de mennesker der investere tid i dette forum (om det er med skriv eller dage med at læse alt hvad der er bleven skrevet) får en fem stjernet oplevelse. Undskyld de manglende rygter. Jeg håber også på minimum to spillere mere, men ikke inden midnat. Husk, at der er mange muligheder på fri. Dette er det bedste transfervindue i OB i snart en memneskealder. Vi sælger vildt flot og køber ligeså. Jeg siger bare tak til alle involverede omkring OB der gør dette muligt og det gælder også alle os der støtter klubben. Det er en fed tid. Jeg håber, at I vil nyde den ligesom mig.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det gjorde han måske (selvom det forhåbentligt er noget alle ved). Men det er lidt som den anden melding om, at han forventer "3 ind netto".
Jeg synes det er fedt når de tør dele lidt konkrete tanker/planer om transfervinduer. Men det er jo ikke valgløfter. Som fans behøver vi ikke tage det til os som et lille barn, der er blevet lovet en is.
Forudsætningerne kan jo ændre sig. Jeg dømmer TB mere på handler han laver end dem han ikke laver. Det sidste er sgu for let at brokke sig over uden at have et indblik i økonomien m.m. Og så tror jeg grundlæggende man ender et godt sted hvis man kan hente 2-3 gode spillere, der passer godt ind, i hver transfervindue. Man risikerer meget hvis man panikhandler.
Men mest af alt dømmer jeg ham på det der sker på banen. Lever vi op til det sportslige mål (overlevelse) og er der fremgang at spore i spillet? Vi skulle gerne rykke os på begge fronter. Snart.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schønde Se indlægJeg vil bare sige, at hvor er det fantastisk, at være OB fan. Jeg har fået samme barnlige forelskelse for klubben, som jeg havde som ung knejt i sølvårene - efter en for mig, lang og sørgelig periode. For der er virkelig gang i store ting i OB nu. Det føles så dejligt. Jeg er næsten ligeglad om vi vinder eller taber, jeg er bare forelsket i processen. Der er mange negative skriv her på siden og heldigvis mange flere positive meninger. Vi elsker alle tydeligvis OB, kan vi ikke synliggøre det lidt bedre og derved bidrage til, at alle de mennesker der investere tid i dette forum (om det er med skriv eller dage med at læse alt hvad der er bleven skrevet) får en fem stjernet oplevelse. Undskyld de manglende rygter. Jeg håber også på minimum to spillere mere, men ikke inden midnat. Husk, at der er mange muligheder på fri. Dette er det bedste transfervindue i OB i snart en memneskealder. Vi sælger vildt flot og køber ligeså. Jeg siger bare tak til alle involverede omkring OB der gør dette muligt og det gælder også alle os der støtter klubben. Det er en fed tid. Jeg håber, at I vil nyde den ligesom mig.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægJeg ved sgu ikke med det her vindue….. På en måde er det klassespillere der er kommet ind (i forhold til tidligere), på den anden side, er truppen stadig for smal. TB satsede på at truppen kunne klare sig igennem foråret i 1. division. Dermed efterlod han en del arbejde til dette vindue, men talenterne har ikke slået til og det gør at det er ikke helt godkendt.
Men talenterne har jo slået til. Ikke dem alle - men det er der vel ikke nogen der havde forventet. Var det Troels plan så er det bare naivt - men det kan jeg ikke forestille mig det har været.
Luca slog så godt til at han blev solgt, Ejdum er nu at regne for starter. McCoy er kommet markant tættere på. Askou og Bojang er, hvis ikke startere så rigtigt tæt på. Det er faktisk et flot "udbytte"
Jeg vil faktisk sige man har fået mere ud af det end man kunne forvente på forhånd.
Nej Sandberg er ikke klar endnu - men fint man får ham sendt på leje og forlænget, samme med Markus Jensen.
Men fordi man satsede så hårdt på de unge, så var der også bare så meget mere der skulle kigges på denne sommer. Og der mener jeg ikke man er kommet i mål endnu. Truppen er kvalitetsmæssigt for tynd. Overlæggeren er hævet, vores top spillere har et rigtigt flot niveau - det gør så også bare det er så markant når der bliver skiftet.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det gjorde han måske (selvom det forhåbentligt er noget alle ved). Men det er lidt som den anden melding om, at han forventer "3 ind netto".
Jeg synes det er fedt når de tør dele lidt konkrete tanker/planer om transfervinduer. Men det er jo ikke valgløfter. Som fans behøver vi ikke tage det til os som et lille barn, der er blevet lovet en is.
Forudsætningerne kan jo ændre sig. Jeg dømmer TB mere på handler han laver end dem han ikke laver. Det sidste er sgu for let at brokke sig over uden at have et indblik i økonomien m.m. Og så tror jeg grundlæggende man ender et godt sted hvis man kan hente 2-3 gode spillere, der passer godt ind, i hver transfervindue. Man risikerer meget hvis man panikhandler.
Men mest af alt dømmer jeg ham på det der sker på banen. Lever vi op til det sportslige mål (overlevelse) og er der fremgang at spore i spillet? Vi skulle gerne rykke os på begge fronter. Snart.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
langt hen af vejen enig.
Men talenterne har jo slået til. Ikke dem alle - men det er der vel ikke nogen der havde forventet. Var det Troels plan så er det bare naivt - men det kan jeg ikke forestille mig det har været.
Luca slog så godt til at han blev solgt, Ejdum er nu at regne for starter. McCoy er kommet markant tættere på. Askou og Bojang er, hvis ikke startere så rigtigt tæt på. Det er faktisk et flot "udbytte"
Jeg vil faktisk sige man har fået mere ud af det end man kunne forvente på forhånd.
Nej Sandberg er ikke klar endnu - men fint man får ham sendt på leje og forlænget, samme med Markus Jensen.
Men fordi man satsede så hårdt på de unge, så var der også bare så meget mere der skulle kigges på denne sommer. Og der mener jeg ikke man er kommet i mål endnu. Truppen er kvalitetsmæssigt for tynd. Overlæggeren er hævet, vores top spillere har et rigtigt flot niveau - det gør så også bare det er så markant når der bliver skiftet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jeg er enig i at vi skal undgå oneliners og være bedre mod hinanden men du skrev i første omgang at vi havde en bedre trup end i sidste sæson, hvor jeg svarede at det jo også var en anden række.
Du rettede og sammenlignede så med sidst vi var i SL og jeg svarede, at det så også var to år siden.
Det var ikke ment hverken nedværdigende eller som oneliners men kan godt se at en uddybning af at holdet forhåbentligt er bedre end for to år siden hvor vi rykkede ned eller, at alle trupper i SL formodentligt er bedre end deres trup for to år siden - så det må målet for OB også være, ville være på plads.
Jeg synes personligt ikke at ret mange trupper er væsentligt bedre end for to år siden. Men synes til gengæld at OBs er. Ikke mindst på kultursiden. Jeg ved godt der er en del herinde der ikke tillægger kultur den helt store rolle. Men den spiller altså en stor rolle og folk vil det eller ej. Det ved man når man har arbejdet med det på arbejde og i sport i 25 år. Og ikke dermed sagt at du er i den båd!
Silkeborg, FCN, Viborg, RFC, BiF ser på ingen måde bedre ud. AGF er tricky. De er jo ældgamle. 5 i startopstillingen mellem 32 og 40 år. De kan nok godt præstere et år mere. Men det bliver jo ikke ved med at gå og hvor står de så.
Fredericia og SDJ er lidt uden for kategori. De var vel ikke i ligaen for to år siden? FCM og FCK er uhyggelige.
Comment
-
Iflg Bold lukker TB for Eriksen til OB - læser man deres artikel siger han bare at de ikke arbejder på det nu og at Eriksen ikke kigger forbi i aften. Da han står uden kontrakt er det jo heller ikke nødvendigt.
Så - jeg tror stadig ikke på det, men mon dog Eriksen skriver med en klub i dag - er der jo ingen grund til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægAdam Amrani fremgår i truppen på OB appen,så mon ikke der er tale om ham.
Ellers selvfølgelig fordi han er så god, at det er forklaringen.
Abrahamsen ville give mere mening for mig. Han har også været god de gange jeg har været forbi.
Comment
Comment