Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Smid et kontrakt tilbud til Lucas Andersen!
    Som backup på 10eren?

Er han ikke for slidt og for lidt en AZ-spiller?

Ellers en elegant spiller jeg altid har sat pris på!

Comment

Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Har han ikke en lang skades historik?
      Tror ikke den er værre end f.eks Falks. Det er vidst også ved at være lang tid siden sidst, men jo, der har da været mere end gennemsnittet tror jeg.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Som backup på 10eren?

Er han ikke for slidt og for lidt en AZ-spiller?

Ellers en elegant spiller jeg altid har sat pris på!
        Noget derhenaf. Aflaste vores stjerner.

Ja, det er også den tanke jeg har, om det er for langt fra AZ. Ikke fordi manden ikke kan trække i arbejdstøjet, men hvor god fysikken og farten er...... tjaa.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

synes bare at “ Var det 3 vinduer TB proklamerede det ville tage at få styr på truppen?
          Det er efter min regnebog nu, så ser frem til resten af sæsonen.​” lugtede af at nu skal det fandme være ellers falder der brænde ned. Jeg læste det nok forkert. Min fejl!
          Nå nej. Det var slet ikke sådan ment. Glæder mig til at se vores nye angriber og hvordan holdet udvikler sig over efteråret.
          Tænker det bliver bedre og bedre som spillestilen bliver implementeret.

Comment

Smid et kontrakt tilbud til Lucas Andersen!
            Tror ikke der kan klemmes mere af værdi ud af ham.
            Jo han har været meget skadet.

Comment

Noget derhenaf. Aflaste vores stjerner.

Ja, det er også den tanke jeg har, om det er for langt fra AZ. Ikke fordi manden ikke kan trække i arbejdstøjet, men hvor god fysikken og farten er...... tjaa.
              .....hmmm misforstå mig ikke for jeg har egentligt altid synes han var en elegant spiller, men jeg synes vi (i hvert fald som jeg tolker TB´s udtalelser) giver køb på den strategi og plan der er lagt for vores transfers hvis vi henter Lucas A.

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nå nej. Det var slet ikke sådan ment. Glæder mig til at se vores nye angriber og hvordan holdet udvikler sig over efteråret.
                Tænker det bliver bedre og bedre som spillestilen bliver implementeret.
                Det må du undskylde!

Comment

Working...
                X