Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://campo.dk/2025/09/01/kovendin...-til-at-blive/

Der nævnes sidst i artiklen: "Der ser stadig ud til at kunne ske ting i Ådalen, inden transfervinduet lukker."

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvad er så din pointe? Du vil øjensynligt (tror jeg nok?) gerne sige at du synes at OBs nuværende trup er dårlig og transfervinduet ikke er særligt vellykket. Så er der en der skriver at holdet er væsentligt bedre end sidste år. Så skriver du at det var en anden liga. Så skriver jeg hvordan holdet så ud sidst vi var i SL -. for så er det jo mere sammenligneligt. Så skriver du det er to år siden. Og hvad så - det er jo svært at sammenligne med sidste år, når vi ikke lå i SL sidste år. Jeg synes så, at det er logisk at sammenligne med sidste gang OB lå i SL.

Jeg tror generelt, at det være godt at skrive lidt mere udførligt og argumenterende i stedet for oneliners - for de er meget tit nemme at misforstå - det er ikke for at kritisere dig som person - men du er tit svær at forstå på skrift. Og jeg kender mig selv og det gør du også - hvis det bliver ved med at være uforståeligt kommer jeg til at skrive "for helvede" på et tidspunkt og så bliver halvdelen af forum forarget. Så jeg prøver faktisk at undgå ballade lige nu
      Jeg syntes hverken at truppen eller vinduet er dårligt .. jeg frygter bare at det ikke er godt nok .. en tredjedel inde i grundspillet ligger vi allerede i de nedre regioner og nej jeg går ikke efter top6 men vi kunne godt gå efter mere end lige nr. 10 og det tror jeg bliver svært med en tynd bænk. Start11 er fantastisk men allerede fra 1. udskiftning svækkes vi markant.

Det der med oneliners … du har lige besvaret en anden med “gab” …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg er enig i alt hvad du skriver men mit svar var på hvorfor vi føler os .. tomme … vindue for vindue har det været ok men samlet set er vi ikke der hvor vi føler vi gerne vil være .. på trods af de fem gode signings ..følelse mod dine gode betragtninger …
        Ok, jamen så er vi enige. Og så er det jo fordi vi i Arp og Falk måske har lavet de to bedste transfers i ligaen denne somme, ift. forskellen de kan gøre for et hold. Så kommer man hurtigt til at tro på mere. Så kommer man hurtigt til at tro på mere.

Jeg er godt nok heller ikke vild med det hele. Jeg er virkelig ikke fan af vores 3/5-bagkæde. Hold der spiller med det er generelt set bare kedeligere. Medmindre man virkelig har nogle klassespillere på backs. Og det har vi ikke. FCN-kampen mindede for meget om noget SK-bold. Jeg håber Zorniger tør slippe det mere løs når vi har Falk tilbage.

Comment

Uhres klub har modsat sig en transfer i dette vindue. Nok derfor at OB gik videre med andre muligheder

https://campo.dk/2025/09/01/medie-mi...-ingen-steder/

Comment

Jeg syntes hverken at truppen eller vinduet er dårligt .. jeg frygter bare at det ikke er godt nok .. en tredjedel inde i grundspillet ligger vi allerede i de nedre regioner og nej jeg går ikke efter top6 men vi kunne godt gå efter mere end lige nr. 10 og det tror jeg bliver svært med en tynd bænk. Start11 er fantastisk men allerede fra 1. udskiftning svækkes vi markant.

Det der med oneliners … du har lige besvaret en anden med “gab” …
            Fordi hans oneliner var for lame. Din tog jeg i det mindste alvorligt og lad nu være med at skubbe en konstruktiv kritik af dig væk med at finde noget at skyde tilbage med. Det rykker ikke en skid.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Uhres klub har modsat sig en transfer i dette vindue. Nok derfor at OB gik videre med andre muligheder

https://campo.dk/2025/09/01/medie-mi...-ingen-steder/
              Det virker da til at de har fundet et godt alternativ. Tænker at der er et større potentiale i Jona fremfor Mikael.

Comment

En god time med toget Tom. Byd dig til

https://bold.dk/fodbold/klubber/lyng...resten-af-aret

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Ok, jamen så er vi enige. Og så er det jo fordi vi i Arp og Falk måske har lavet de to bedste transfers i ligaen denne somme, ift. forskellen de kan gøre for et hold. Så kommer man hurtigt til at tro på mere. Så kommer man hurtigt til at tro på mere.

Jeg er godt nok heller ikke vild med det hele. Jeg er virkelig ikke fan af vores 3/5-bagkæde. Hold der spiller med det er generelt set bare kedeligere. Medmindre man virkelig har nogle klassespillere på backs. Og det har vi ikke. FCN-kampen mindede for meget om noget SK-bold. Jeg håber Zorniger tør slippe det mere løs når vi har Falk tilbage.
                  Den (forventningen) skubbede TB selv alvorligt til ved at sige at der er to tempi i et transfervindue. Starten hvor man havde været flittigt med tre (Ganaus, Arp og Falk) og så vente til slut når nogle leder efter mere spilletid og man så taler højere hylde … jeg er med på at Sander er udenfor kategori men ser da frem til hvad Ismahila og Jona kan …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Kører SFÅ ikke transfer deadline i aften ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Kører SFÅ ikke transfer deadline i aften ?
                      Jo, kl. 20 på deres youtube

Comment

Jeg ved sgu ikke med det her vindue….. På en måde er det klassespillere der er kommet ind (i forhold til tidligere), på den anden side, er truppen stadig for smal. TB satsede på at truppen kunne klare sig igennem foråret i 1. division. Dermed efterlod han en del arbejde til dette vindue, men talenterne har ikke slået til og det gør at det er ikke helt godkendt.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Fordi hans oneliner var for lame. Din tog jeg i det mindste alvorligt og lad nu være med at skubbe en konstruktiv kritik af dig væk med at finde noget at skyde tilbage med. Det rykker ikke en skid.
                          Jeg er enig i at vi skal undgå oneliners og være bedre mod hinanden men du skrev i første omgang at vi havde en bedre trup end i sidste sæson, hvor jeg svarede at det jo også var en anden række.
                          Du rettede og sammenlignede så med sidst vi var i SL og jeg svarede, at det så også var to år siden.

Det var ikke ment hverken nedværdigende eller som oneliners men kan godt se at en uddybning af at holdet forhåbentligt er bedre end for to år siden hvor vi rykkede ned eller, at alle trupper i SL formodentligt er bedre end deres trup for to år siden - så det må målet for OB også være, ville være på plads.

Comment

Den (forventningen) skubbede TB selv alvorligt til ved at sige at der er to tempi i et transfervindue. Starten hvor man havde været flittigt med tre (Ganaus, Arp og Falk) og så vente til slut når nogle leder efter mere spilletid og man så taler højere hylde … jeg er med på at Sander er udenfor kategori men ser da frem til hvad Ismahila og Jona kan …
                            Det gjorde han måske (selvom det forhåbentligt er noget alle ved). Men det er lidt som den anden melding om, at han forventer "3 ind netto".

Jeg synes det er fedt når de tør dele lidt konkrete tanker/planer om transfervinduer. Men det er jo ikke valgløfter. Som fans behøver vi ikke tage det til os som et lille barn, der er blevet lovet en is.

Forudsætningerne kan jo ændre sig. Jeg dømmer TB mere på handler han laver end dem han ikke laver. Det sidste er sgu for let at brokke sig over uden at have et indblik i økonomien m.m. Og så tror jeg grundlæggende man ender et godt sted hvis man kan hente 2-3 gode spillere, der passer godt ind, i hver transfervindue. Man risikerer meget hvis man panikhandler.

Men mest af alt dømmer jeg ham på det der sker på banen. Lever vi op til det sportslige mål (overlevelse) og er der fremgang at spore i spillet? Vi skulle gerne rykke os på begge fronter. Snart.

Comment

Viaplay Sport News har sendt transfernyt siden kl. 13. I bunden af billedet kører transfers fra de enkelte superligaklubber. På OB står bla. Juul Sandberg og Hansborg som afgange. Sidstnævnte har jeg ikke set bekræftet af OB nogen steder. Hvad er sandheden ???

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det gjorde han måske (selvom det forhåbentligt er noget alle ved). Men det er lidt som den anden melding om, at han forventer "3 ind netto".

Jeg synes det er fedt når de tør dele lidt konkrete tanker/planer om transfervinduer. Men det er jo ikke valgløfter. Som fans behøver vi ikke tage det til os som et lille barn, der er blevet lovet en is.

Forudsætningerne kan jo ændre sig. Jeg dømmer TB mere på handler han laver end dem han ikke laver. Det sidste er sgu for let at brokke sig over uden at have et indblik i økonomien m.m. Og så tror jeg grundlæggende man ender et godt sted hvis man kan hente 2-3 gode spillere, der passer godt ind, i hver transfervindue. Man risikerer meget hvis man panikhandler.

Men mest af alt dømmer jeg ham på det der sker på banen. Lever vi op til det sportslige mål (overlevelse) og er der fremgang at spore i spillet? Vi skulle gerne rykke os på begge fronter. Snart.
                                Jeg forventer mig mere af TB’s udtalelser omkring transfers end en politikers valgløfter …

Men lige præcis TB ved præcis hvad han laver kommunikationsmæssigt.

Comment

Working...
                                X