Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror jeg de fleste kan. Men der er jo bare en ret stor uvished, for det er jo ikke givet at "de rigtige" bliver hevet i land.

Og hvad så? Fint man har nogle principper om hvad og hvem man vil hente (at de skal være klare forstærkninger) men potentielt set så kan vi stå og bare skal have noget ind inden vidnuet lukker i.
    Ikke nødvendigvis, der kommer også et transfervindue midt i en sæson og derudover så er der kontraktfrie spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ikke nødvendigvis, der kommer også et transfervindue midt i en sæson og derudover så er der kontraktfrie spillere
      vi kan ikke spille efteråret til ende med den nuværende trup, og så gøre os håb om at overleve i superligaen.

Comment

vi kan ikke spille efteråret til ende med den nuværende trup, og så gøre os håb om at overleve i superligaen.
        Det er præcist det som er spørgsmålet, jeg er ikke nødvendigvis enig - anerkender dog at træneren har været helt klar i sin kommunikation og at Troels har lovet forstærkninger

Comment

det tror jeg de fleste kan. Men der er jo bare en ret stor uvished, for det er jo ikke givet at "de rigtige" bliver hevet i land.

Og hvad så? Fint man har nogle principper om hvad og hvem man vil hente (at de skal være klare forstærkninger) men potentielt set så kan vi stå og bare skal have noget ind inden vidnuet lukker i.
          Men det er jo heller ikke givet at det ville være "de rigtige" i dag, eller i går. Hvis plan-a og b spillerne ikke kan hentes nu, skal vi så hente plan-c spillerne nu, eller hvad er det der efterspørges?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Men det er jo heller ikke givet at det ville være "de rigtige" i dag, eller i går. Hvis plan-a og b spillerne ikke kan hentes nu, skal vi så hente plan-c spillerne nu, eller hvad er det der efterspørges?
            bestemt ikke.

Jeg er blot utålmodig.

Med tilgangen af Zorniger og Falk, og Arp (efter at have set lidt til ham) så så det for mig ud som om man ville noget mere denne sæson - at der var ambitioner om at "angribe" superligaen som TB vidst sagde på et tidspunkt. Og fordi det har været så stille de sidste par uger - sammenholdt med en elendig præstation i vejle, og de første skader der melder sig, så begynder det bare mere og mere at lugte lidt af; vi skal bare overleve. Og det er for så vidt også ok den første sæson tilbage - jeg havde bare fået færten af noget mere det sker som regel hver sommer, vinduet er åbent og man kan tillade sig at drømme lidt inden realiteterne rammer, men nok særligt i år var optimismen og håbet endnu større.

Naturligvis skal Troels ikke bare hiver et eller andet ind. Men jeg håber nok bare de har mere end en enkelt plan liggende - for det er ret mange spillere de skal hente ind. Og der gjorde det mig nok ikke noget om man styrkede truppen med et par spillere der måske ikke er fra højeste hylde som OB kan drømme om, men nogle man kunne få ind nu. Styrke bredden og så kunne man trække den lidt med de sidste store signings (hvis de kommer)

Comment

Jeg tror det her transfervindue ender helt galt. Har bare en dårlig fornemmelse.
              Jeg har fulgt OB i mange år efterhånden, og har lave fforventninger.Det ender med garanti med vi henter Anders Jochumsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg tror det her transfervindue ender helt galt. Har bare en dårlig fornemmelse.
                Jeg har fulgt OB i mange år efterhånden, og har lave fforventninger.Det ender med garanti med vi henter Anders Jochumsen.
                Lol

Men fedt at gå ind i de sidste uger med den tilgang. Så bliver man ikke skuffet

Comment

Har lige kikket Tipsbladet. Sgu da nemt at finde 4 uønskede spillere i deres respektive klubber.
                  De passer desuden lige på de pladser vi mangler.
                  CB : Victor Nielsen
                  VB : Bryan Oviedo
                  DM : Christian Eriksen
                  FW : Mikael Uhre
                  Hvis du kikker med TB må du gerne bruge mine forslag. ​​​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Har lige kikket Tipsbladet. Sgu da nemt at finde 4 uønskede spillere i deres respektive klubber.
                    De passer desuden lige på de pladser vi mangler.
                    CB : Victor Nielsen
                    VB : Bryan Oviedo
                    DM : Christian Eriksen
                    FW : Mikael Uhre
                    Hvis du kikker med TB må du gerne bruge mine forslag. ​​​​​​​
                    Nu ender du sgu med at blive skuffet alligevel jo……

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nu ender du sgu med at blive skuffet alligevel jo……
                      Selvfølgelig bliver jeg skuffet. Vi taler om OB.

Comment

Nogen som har lidt viden eller input til et transfer spørgsmål.
                        Hvor små sparesko går klubben i, når vi snakker transfer? F.eks. Stefan’ Johnson fra Twente ( opdigtet )
                        Koster 1,5 mil euro, og spilleren vil gerne OB, men vi vil kun give 1,4 mil f.eks. så handlen trækker i langdrag og spilleren ender måske et andet sted fordi vi er nærige. ?
                        Tænker blot om det er udfordringen i nogle transfer case’s og ikke kun om spilleren overvejer en højere hylde end OB osv.
                        Med på det er en forhandling om en vare, har bare en mavefornemmelse af at OB aldrig bare betaler prisen og dermed en given forstærkning tidligere end nøleriet sidst i vinduet

Comment

Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                          Nogen som har lidt viden eller input til et transfer spørgsmål.
                          Hvor små sparesko går klubben i, når vi snakker transfer? F.eks. Stefan’ Johnson fra Twente ( opdigtet )
                          Koster 1,5 mil euro, og spilleren vil gerne OB, men vi vil kun give 1,4 mil f.eks. så handlen trækker i langdrag og spilleren ender måske et andet sted fordi vi er nærige. ?
                          Tænker blot om det er udfordringen i nogle transfer case’s og ikke kun om spilleren overvejer en højere hylde end OB osv.
                          Med på det er en forhandling om en vare, har bare en mavefornemmelse af at OB aldrig bare betaler prisen og dermed en given forstærkning tidligere end nøleriet sidst i vinduet
                          Jeg forsøget at besvare dit spørgsmål med et andet (beklager hvis det er lidt kedeligt...)

Hvor meget betyder budgetter for ledelsen i OB?

Jeg håber at det betyder rigtigt meget

Den store konkurrence i SL, klubberne imellem, må betyde at budgetter og godt købmandsskab er en særdeles vigtig parameter, især på den lange bane
                          Eller sagt på en anden måde, hvis man er god til at holde budgetter, der (bør) være udtryk for langtids-planlægning og til at handle spillere, så må man stå meget stærkere i konkurrencen i længden

Godt købmandsskab kræver "is i maven", evnen til at se hvornår en handel er en god handel, samt god timing - kombineret med at det skal passe ind i det store billede (indkøb skal passe ind i den overordnede strategi i klubben) - Jeg håber at det er hvad Troels Bech ser som målet med transfer-vinduer

FCM er et eksempel på det gode købmandsskab, men de baserer det også på et stort volumen, så at der er større spillerum til fejlskud, det er ikke OB, det skal gøres på en anden måde...,

Mht. den enkelte spillerhandel, så vil det i sidste ende være et spørgsmål om at lave et kvalificeret gæt på hvad der er den gode handel, det bør ikke være et spørgsmål om 0,1 millioner mere eller mindre, dertil er SL-klubbernes budgetter for store og man kan jo holde budgettet ved at satse mere på en bestemt handel og samlet set købe en spiller mindre i et transfer-vindue​

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg forsøget at besvare dit spørgsmål med et andet (beklager hvis det er lidt kedeligt...)

Hvor meget betyder budgetter for ledelsen i OB?

Jeg håber at det betyder rigtigt meget

Den store konkurrence i SL, klubberne imellem, må betyde at budgetter og godt købmandsskab er en særdeles vigtig parameter, især på den lange bane
                            Eller sagt på en anden måde, hvis man er god til at holde budgetter, der (bør) være udtryk for langtids-planlægning og til at handle spillere, så må man stå meget stærkere i konkurrencen i længden

Godt købmandsskab kræver "is i maven", evnen til at se hvornår en handel er en god handel, samt god timing - kombineret med at det skal passe ind i det store billede (indkøb skal passe ind i den overordnede strategi i klubben) - Jeg håber at det er hvad Troels Bech ser som målet med transfer-vinduer

FCM er et eksempel på det gode købmandsskab, men de baserer det også på et stort volumen, så at der er større spillerum til fejlskud, det er ikke OB, det skal gøres på en anden måde...,

Mht. den enkelte spillerhandel, så vil det i sidste ende være et spørgsmål om at lave et kvalificeret gæt på hvad der er den gode handel, det bør ikke være et spørgsmål om 0,1 millioner mere eller mindre, dertil er SL-klubbernes budgetter for store og man kan jo holde budgettet ved at satse mere på en bestemt handel og samlet set købe en spiller mindre i et transfer-vindue​
                            Hvad er den overordnede strategi, når den "nuværende" åbenbart er blevet skrottet for et års tid siden

Comment

Vi kigger på et par spillere fra Sønderjyske.
                              Jeg vil se om jeg kan få et par navne ud af min kilde, tænker selv at ham her kunne være en af dem.
                              https://www.transfermarkt.com/daniel...spieler/200747''

Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg får et par navne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Vi kigger på et par spillere fra Sønderjyske.
                                Jeg vil se om jeg kan få et par navne ud af min kilde, tænker selv at ham her kunne være en af dem.
                                https://www.transfermarkt.com/daniel...spieler/200747''

Jeg skal nok lige vende tilbage når jeg får et par navne.
                                Sønderjyske

Tvivler på, at de vil sælge til en direkte konkurrent, men der er set skøre ting fra den klub før

Umiddelbart måtte det være Lirim Qamili, andre kan jeg ikke lige forestille mig forstærke os. Mener dog at han er skadet og desuden rygtet til bulgarsk fodbold
                                Last edited by Online; i dag, 08:16.

Comment

Working...
                                X