Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Har talt igen med min kilde og mit gæt var korrekt.

OB har budt et pænt beløb på Daníel Leó Grétarsson fra Sønderjyske.
    Samt en U19 spiller hvis navn jeg ikke fik frem.

Han har spillet samtlige minutter (i de første kampe) sammen med Magnus Jensen i midterforsvaret. Så forstår ikke helt, hvorfor han sælges, hvis TB ikke betaler en overpris

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han har spillet samtlige minutter (i de første kampe) sammen med Magnus Jensen i midterforsvaret. Så forstår ikke helt, hvorfor han sælges, hvis TB ikke betaler en overpris
      Ligesom alle andre klubber, så skal SønderjyskE vel også sælge spillere, for at på positivt regnskab osv?

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ved godt at Duelund lige har gjort det fantastisk, men er glad for at han ikke kom til OB, han er for gammel og får for mange skader, at AGF ikke længere kunne bruge han siger også noget om fremtidsperspektiverne, på sigt bør kunne OB sammenligne sig med AGF
        Han ville vel også skulle spille på Arps position, og der ville jeg trods alt stadig foretrække vores nye tysker

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ligesom alle andre klubber, så skal SønderjyskE vel også sælge spillere, for at på positivt regnskab osv?
          Lige præcis. Tror ikke de vil af med ham.
          Men kan være tvungen til at sælge bla pga økonomi, frikøbsklausuler og/eller spillerens eget ønske

Comment

Olti Hyseni spiller på u19 landsholdet og Albert Rrhamani spiller på Kosovo u19 landshold

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Olti Hyseni spiller på u19 landsholdet og Albert Rrhamani spiller på Kosovo u19 landshold
              Hyseni er uden for vores rækkevidde er jeg sikker på mm vi byder 10+ millioner. Tror dog at hans næste destination er uden for de danske grænser. Han er virkelig god

Ham den anden kender jeg ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

De nye lokale ejere mangler ikke penge og er helt afklaret med, at det tager tid (økonomisk) at rydde op efter den amerikanske familie.

Det der undrer mig er, hvis de sælger en bærende spiller til en direkte konkurrent, hvor begge klubber måske skal kæmpe mod nedrykning. Svækker sig selv og styrker den anden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hyseni er uden for vores rækkevidde er jeg sikker på mm vi byder 10+ millioner. Tror dog at hans næste destination er uden for de danske grænser. Han er virkelig god

Ham den anden kender jeg ikke
                  Det er en svær balance at vurdere hvem der er inden for vores rækkevidde OG en forstærkning af vores trup, hvis vi taler u19 spillere.
                  Hvis de vurderes til at være gode så koster det jo alle +10 mio

Comment

Hvor er det LÆKKERT med et ægte rygte

Gretarsson skal være mere end velkommen, hvis det kan lade sig gøre. Jeg ved ikke om han er en stor opgradering (kender ham ikke ret godt) i forhold til vores nuværende centerbacks, men han må være en væsentlig svækkelse for Sønderjyske!

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

De nye lokale ejere mangler ikke penge og er helt afklaret med, at det tager tid (økonomisk) at rydde op efter den amerikanske familie.

Det der undrer mig er, hvis de sælger en bærende spiller til en direkte konkurrent, hvor begge klubber måske skal kæmpe mod nedrykning. Svækker sig selv og styrker den anden
                      OB er nok en konkurrent om pointene, men på alle andre parametre er OB ikke en af de klubber Sdr. skal konkurrere direkte med. OB er en stor klub i forhold til Sdr... og der dikterer fødekæden bare at det er sådan det er.

Som du også selv nævner længere oppe, så har de Magnus Jensen, hentet i Lyngby inden sæsonen, og de har Soulas som jo har været den mest bærende af dem + en 3 stykker mere, vidst mest helt unge..... men det kunne da godt være de skulle ud og have fat i en mere, hvis vi henter ham der. Vi har vel noget vi kan tilbyde i bytte
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

OB er nok en konkurrent om pointene, men på alle andre parametre er OB ikke en af de klubber Sdr. skal konkurrere direkte med. OB er en stor klub i forhold til Sdr... og der dikterer fødekæden bare at det er sådan det er.

Som du også selv nævner længere oppe, så har de Magnus Jensen, hentet i Lyngby inden sæsonen, og de har Soulas som jo har været den mest bærende af dem + en 3 stykker mere, vidst mest helt unge..... men det kunne da godt være de skulle ud og have fat i en mere, hvis vi henter ham der. Vi har vel noget vi kan tilbyde i bytte :biggrin:
                        Bjørn Paulsen
                        Han stammer jo derfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det er en svær balance at vurdere hvem der er inden for vores rækkevidde OG en forstærkning af vores trup, hvis vi taler u19 spillere.
                          Hvis de vurderes til at være gode så koster det jo alle +10 mio
                          Uden at lægge hovedet på blokken kan jeg forestille mig at man er ude med snøren efter en spiller til U19-holdet og ikke nødvendigvis en forstærkning til superligatruppen fra den årgang.
                          Jeg ved ikke med ham Rrhamani, men det er stensikkert at Hyseni er udenfor vores rækkevidde. Han fik et gennembrud i superligaen i foråret og er kun lige fyldt 18 år. Jeg kan kun forestille mig FCK eller FCM har midler til at slå kløerne i ham, hvis ikke han skal til udlandet.

Comment

Working...
                          X