Kunne denne tråd handle om transfer og transferrygter?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægKunne denne tråd handle om transfer og transferrygter?
En anden ting. Middelfart er bundprop i 1. div.
OB skal nok ikke af med nogen før vi har tilgange men de kunne da godt bruge noget hjælp. Er OB’s talenter så nok?
Hvidovre og AAB ligger i øvrigt også i nedryknings playoff’et og man må da forvente at de over tid rykker op i rækken …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvis bare der var nogen ….
OB skal nok ikke af med nogen før vi har tilgange men de kunne da godt bruge noget hjælp. Er OB’s talenter så nok?
Hvidovre og AAB ligger i øvrigt også i nedryknings playoff’et og man må da forvente at de over tid rykker op i rækken …
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvis bare der var nogen ….
Hvidovre og AAB ligger i øvrigt også i nedryknings playoff’et og man må da forvente at de over tid rykker op i rækken …
Men Middelfart skal jo også selv have midlerne til at styrke sig for at forsøge at overleve - eller gøre det der nok er det fornuftige; og ikke gå all in allerede, og så accepterer at man nok er favorit til at rykke ned igen. Og så må man over tid lægge på.
Jo man må formode at AAB og Hvidovre kommer til at blande sig i toppen, pt er Køge i top 6 - dem vil jeg nok satse på kommer i nedrykningsspillet, og så tror jeg bare det bliver et tæt løb i toppen...kunne godt se en 8 hold kæmpe om de 6 pladser.
Men der er kun spillet 3-4 runder - og vinduet er ikke lukket endnu, så det kan ændre sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det ville godt nok komme bag på mig hvis der ikke sker noget i den sammenhæng. Det virker til at være en win/win/win for alle parter. Man må dog nok forvente at OB skulle dække noget af lønnen. Men OB har nok noget der skal på plads før det sker så det bliver ikke før sidst i vinduet
Lige pt har jeg bare svært ved at se hvem det skal være; Sandberg - har udløb næste sommer mener jeg...så skal man forlænge med ham, eller også ender det lidt som en Vestergaard situation - hvor man lejer dem ud for at få dem ud af døren. Hansborg kunne være det samme.
Jeg tror også Grubbe havde godt af at komme et sted hen med fast spilletid - men han er vel næsten for tæt på spilletid til det kommer til at give mening...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tænker jeg også - og skal OB ikke se det som en investering i egne talenter, ja man kommer til at betale - sikkert størstedelen af deres løn - men hvis de får +20 kampe på 1 divisions niveau, vil jeg da mene vil være en fornuftig investering i deres udvikling.
Lige pt har jeg bare svært ved at se hvem det skal være; Sandberg - har udløb næste sommer mener jeg...så skal man forlænge med ham, eller også ender det lidt som en Vestergaard situation - hvor man lejer dem ud for at få dem ud af døren. Hansborg kunne være det samme.
Jeg tror også Grubbe havde godt af at komme et sted hen med fast spilletid - men han er vel næsten for tæt på spilletid til det kommer til at give mening...
Grubbe bliver kontrakten ud er jeg næsten sikker på. Det ændrer Vejle kampen ikke på
Problemet er nok at hvis Jenner og Hansborg smutter skal der 2 ind. Man er kun 21 markspillere incl en der er på vej fra korsbåndsskade. Så det er et minimum numerisk
Hvis Trybull og Sandberg også skulle afsted ville det kræve 4 tilgange på de sidste 3 uger. Det lyder voldsomt og næppe noget en TB er vild med. For stor mulighed for fejl
Så et forsigtigt gæt herfra ville være Jenner og Trybull smutter og man henter en forsvarsspiller og en offensiv.
Lige 1 spiller for lidt ift min smag
Comment
-
Sandberg har udløb næste år ja. Så det ville kræve en forlængelse. Nægter at tro på de har opgivet ham endnu.. Hansborg kunne godt ende dernede ja
Grubbe bliver kontrakten ud er jeg næsten sikker på. Det ændrer Vejle kampen ikke på
Problemet er nok at hvis Jenner og Hansborg smutter skal der 2 ind. Man er kun 21 markspillere incl en der er på vej fra korsbåndsskade. Så det er et minimum numerisk
Hvis Trybull og Sandberg også skulle afsted ville det kræve 4 tilgange på de sidste 3 uger. Det lyder voldsomt og næppe noget en TB er vild med. For stor mulighed for fejl
Så et forsigtigt gæt herfra ville være Jenner og Trybull smutter og man henter en forsvarsspiller og en offensiv.
Lige 1 spiller for lidt ift min smag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
På toppen af de 3 der har været snak om? Eller kun 2 i alt?
Og så har der jo været 4 indtil videre incl Theo Sander. Så stadig et aktivt vindue når man startede ud med et konservativt ønske om 3Last edited by fmprOB; i dag, 20:41.
Comment
-
2 ialt. Håber selvfølgelig på 3
Og så har der jo været 4 indtil videre incl Theo Sander. Så stadig et aktivt vindue når man startede ud med et konservativt ønske om 3
Vi har én netto tilgang. Vi har solgt vores topscorer og DD og har måtte dække ind for vores anfører, der er langtids "sygemeldt" (ikke ment sarkastisk jeg ved blot ikke hvad jeg skal kalde det)
Hvis vi har to yderligere afgange der blot erstattes en til en synes jeg ikke vi er Superliga klar på andet end 12 pladser.
Det tror jeg vil bide os i røven
når skader og karantæner uundgåeligt dukker op
Vi skal have 11 Superliga spillere og 5 reserver. Min 16 der har niveauLast edited by laffe; i dag, 21:02.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
For mig lyder det af for lidt og ikke "at angribe Superligaen"
Vi har én netto tilgang. Vi har solgt vores topscorer og DD og har måtte dække ind for vores anfører, der er langtids "sygemeldt" (ikke ment sarkastisk jeg ved blot ikke hvad jeg skal kalde det)
Hvis vi har to yderligere afgange der blot erstattes en til en synes jeg ikke vi er Superliga klar på andet end 12 pladser.
Det tror jeg vil bide os i røven
når skader og karantæner uundgåeligt dukker op
Vi skal have 11 Superliga spillere og 5 reserver. Min 16 der har niveau
Comment
-
Svært at være uenig. Syntes bare ikke det ville ligne Troels at gå transfer amok sidst i et vindue. Men truppen er virkelig 1. Div niveau udenfor start 11
- Likes 1
Comment
-
Jeg tror egentligt at man arbejder hårdt på at forstærke holdet, men de spillere man kontakter - fra en forhåbentligt højere hylde - skal jo også ønske at komme til klubben. Det er måske der hunden ligger begravet?Last edited by cykelmyggen; i dag, 21:56.
Comment
-
2 ialt. Håber selvfølgelig på 3
Og så har der jo været 4 indtil videre incl Theo Sander. Så stadig et aktivt vindue når man startede ud med et konservativt ønske om 3
Jeg tror faktisk 3 “rigtige” tilgange er det mest sandsynlige. Jeg tror også det bliver de 3 positioner AZ ønsker.
Under alle omstændigheder, så bliver det spændende
- Likes 1
Comment
Comment