Kunne Lucas Andersen være et bud? Han er "kun" 30 år og burde have et par år endnu. Jeg er dog i tvivl om hvor meget glaskrop han har.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægDet ser ud til, at både Viborg og Vejle scouter bedre end OB?
Desuden ift. Vejle kan man vel næsten ikke kalde det scouting med de fleste af de spillere de har hentet (Duelund, Hjulsager, Christian Sørensen, Lasse Nielsen, Jonathan Amon, Faghir). Det er spillere hvor man ikke behøver have fulgt meget med i dansk fodbold for at vide præcis hvad de kan og ikke kan. Det er de mest oplagte valg der fandtes ift. at få kvalitet ind. Risikoen ved næsten alle ligger i deres skadeshistorik. Derfor bør man nok også vente lidt ekstra længe før man konkluderer om det var kloge valg af Vejle. Men det er helt sikkert imponerende navne for en klub som navne. Især når de ikke har sprængt bænken for dem.
Især Duelund ser da spændende ud nu. Kan ikke forestille mig, at TB og Co. ikke har haft ham op og vende en del da det også var tydeligt, at han stadig havde niveau da han rent faktisk spillede i AGF. Det kan også sagtens være vi har forsøgt at hente ham, men der så kan være mange grunde til det ikke lykkedes. Bl.a. at han lige har haft en tysk "kæft-trit-og-retning"-træner som han havde et ret anstrengt forhold til. Jeg kunne da nemt forestille mig, at han tænkte "åh nej, ikke mere af det" da han så det var Zorniger i OB.
Og hvis vi kigger på de nye spillere OB indtil videre har hentet ind ser det da trods alt også lovende ud. Falk og Arp ligner rene pletskud, Ganaus er lovende og Sander har vi til gode at se. Så længe det ikke ligner dem, der kommer ind er rene fejlskud er jeg fortrøstningsfuld. Men der må gerne snart ske noget mere.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Der har vi jo været - altså korte lejekontrakter uden købsoption - det var jo heller ikke lykken og blev berettiget hårdt kritiseret herinde. At Vejle så bruger det nu skal vi da ikke være misundelige på - det er lidt som at tisse i bukserne.
Vi skal have mere langsigtede planer og indtil andet er bevist tror jeg på at TB, JN og AZ er erfarne og rolige nok til at få mest muligt ud af budgettet. Om det så rækker til overlevelse er en anden sag.Viborg har de senere år været dygtige på det hollandske marked - og er helt sikkert en konkurrent vi skal alvorligt.Last edited by Online; i går, 15:49.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg vil ikke sige at jeg er nervøs. Nok kun lidt bekymret som dagene går. Jeg har hørt om en del transfers de sidste par uger uden der er sket noget. Og ja det kan gå hen og blive en stole leg. Men som jeg hører det har vi en pæn pose penge med på vej ind i de sidste uger af vinduet. Så noget skal nok lykkedes. Kun et spørsmål om hvor godt
Comment
-
Når folk snakker om at vi skal have nye spillere ind, og man ikke være sikker på at hente “wow spillere”, så vil jeg lige give mit syn.
Zornigers spillestil er langt mere krævende, end Søren Kroghs spillestil. Det vil sige, det er vigtigere at vi henter de helt rigtige spillere. Når vi vil det, vi vil i pres, spil osv, så kræver det bare at spillerne har noget niveau. F.eks Falk og Arp. Arp skulle videre fra Tyskland, kender Zorniger, og Falk vil tilbage.
Det er spillere som OB normalt ikke kan komme nærheden af, men der har været ting, som har gjort det muligt.
Jeg siger ikke, at vi ikke ville hente gode spillere, hvis vi havde Søren Krogh som cheftræner stadig, men så var der nok større sandsynlighed for vi havde gået efter de spillere Vejle har hentet.
Måske OB har spurgt på 4 spillere, de bare RIGTIG gerne vil have, og synes de passer rigtig godt ind i spillestilen?
Jeg vil meget hellere have 3 rigtige rigtig gode spillere end 4 spillere, hvor man med 2 af dem ved hvad man får, og de andre 2 er lottokuponer.
Jeg forstår godt jeres nervøsitet, over om det kan ødelægge sæsonen, eller sætte os bagud. Men en sæson varer 32 kampe. Der er INTET der bliver afgjort inden September slutter. Man kan komme bagud, ja. Men alle slår alle i Superligaen.
Vi så med Arp og Falk, at de hurtigt blev integreret i spillestilen, og løftede flokken. Mon ikke 2-3 gode spillere kan gøre det også
Måske jeg er for positiv. Det får vi at se. Men det er tydeligt, at Troels og Zorniger har et stort blik på at vi skal have KLARE forstærkninger. Det må man også vente på.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlægKunne Lucas Andersen være et bud? Han er "kun" 30 år og burde have et par år endnu. Jeg er dog i tvivl om hvor meget glaskrop han har.
Men han viste det modsatte (undskyld LA). Faktisk meget arbejdsom i begge retninger i en meget fysisk betonet liga. Uden at miste sit offensive mindset. Så jeg tror bestemt, at han kunne være en mulighed i Ådalen, men spørgsmålet er vel i øjeblikket om det er den type/position vi skal fokusere på ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægNår folk snakker om at vi skal have nye spillere ind, og man ikke være sikker på at hente “wow spillere”, så vil jeg lige give mit syn.
Zornigers spillestil er langt mere krævende, end Søren Kroghs spillestil. Det vil sige, det er vigtigere at vi henter de helt rigtige spillere. Når vi vil det, vi vil i pres, spil osv, så kræver det bare at spillerne har noget niveau. F.eks Falk og Arp. Arp skulle videre fra Tyskland, kender Zorniger, og Falk vil tilbage.
Det er spillere som OB normalt ikke kan komme nærheden af, men der har været ting, som har gjort det muligt.
Jeg siger ikke, at vi ikke ville hente gode spillere, hvis vi havde Søren Krogh som cheftræner stadig, men så var der nok større sandsynlighed for vi havde gået efter de spillere Vejle har hentet.
Måske OB har spurgt på 4 spillere, de bare RIGTIG gerne vil have, og synes de passer rigtig godt ind i spillestilen?
Jeg vil meget hellere have 3 rigtige rigtig gode spillere end 4 spillere, hvor man med 2 af dem ved hvad man får, og de andre 2 er lottokuponer.
Jeg forstår godt jeres nervøsitet, over om det kan ødelægge sæsonen, eller sætte os bagud. Men en sæson varer 32 kampe. Der er INTET der bliver afgjort inden September slutter. Man kan komme bagud, ja. Men alle slår alle i Superligaen.
Vi så med Arp og Falk, at de hurtigt blev integreret i spillestilen, og løftede flokken. Mon ikke 2-3 gode spillere kan gøre det også
Måske jeg er for positiv. Det får vi at se. Men det er tydeligt, at Troels og Zorniger har et stort blik på at vi skal have KLARE forstærkninger. Det må man også vente på.
- Likes 1
Comment
-
FC København udlejer landsholdsspilleren Amin Chiakha til Vejle Boldklub
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-amin-chiakha
Burde det ikke have været til OB ???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægFC København udlejer landsholdsspilleren Amin Chiakha til Vejle Boldklub
Burde det ikke have været til OB ???
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægFC København udlejer landsholdsspilleren Amin Chiakha til Vejle Boldklub
Burde det ikke have været til OB ???Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg vil ikke sige at jeg er nervøs. Nok kun lidt bekymret som dagene går. Jeg har hørt om en del transfers de sidste par uger uden der er sket noget. Og ja det kan gå hen og blive en stole leg. Men som jeg hører det har vi en pæn pose penge med på vej ind i de sidste uger af vinduet. Så noget skal nok lykkedes. Kun et spørsmål om hvor godt
Selvfølgelig er de i fuld gang...men når man intet hører - så kan man godt komme lidt i tvivl
Comment
-
Jeg kan sagtens vente 1-2 uger hvis bare det helt rigtige kommer ind. Men man er ganske naturligt lidt transfer nervøs/rastløs
Og hvad så? Fint man har nogle principper om hvad og hvem man vil hente (at de skal være klare forstærkninger) men potentielt set så kan vi stå og bare skal have noget ind inden vidnuet lukker i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægJa, håber virkelig at Troels & co arbejder på noget slagkraftigt, så vi ikke havner i det kriminelle felt!
Lige netop med Chiakha ved jeg ikke rigtigt - leje for resten af sæsonen, med risiko for retur allerede til vinter og uden købsoption er jo ikke super-attraktivt.
- Likes 1
Comment
Comment