Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Har du noget fra træningen der er værd at nævne?
Bonde træner også med bold og vendinger. Og løber solen sort. Så hvis det bare var en spiller der kom tilbage fra en fiberskade eller lign ville jeg sige at han kunne indtræde i træningen om 1-2 uger. Men når det er en korsbåndsskade varer det nok længere tid. Gætter på comeback i Okt
Trybull er tilbage i fuld træning og burde kunne bidrage med noget på fredag
Syntes Grubbe ser fin ud i det her system. Ikke så meget med bolden. Men specielt i pres,tacklinger og kloghed. Han gør præcist det AZ vil have
Ganaus ser væsentligt bedre ud på træningsbanen end da jeg først så ham. Han har noget i sit spil og løb der bare gør det svært at være forsvarsspiller. Og så er han god med låget
En lille tanke der dukker op i hovedet på mig er om de lige trækker vejret lidt omkring en midtbanespiller nu når Grubbe gør det rigtig godt, Trybull er tilbage og Bonde lurer i horisonten.
Man kunne godt frygte at det koster en markspiller fordi man skulle hente Sander ind. Ved jeg ikke noget. Mere en tanke/teori
Nok ikke med Zornigers gode vilje. Mere en prioritering
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes at andlox summerede det meget godt op. Men kan dog godt lige komme med et par noter
Bonde træner også med bold og vendinger. Og løber solen sort. Så hvis det bare var en spiller der kom tilbage fra en fiberskade eller lign ville jeg sige at han kunne indtræde i træningen om 1-2 uger. Men når det er en korsbåndsskade varer det nok længere tid. Gætter på comeback i Okt
Trybull er tilbage i fuld træning og burde kunne bidrage med noget på fredag
Syntes Grubbe ser fin ud i det her system. Ikke så meget med bolden. Men specielt i pres,tacklinger og kloghed. Han gør præcist det AZ vil have
Ganaus ser væsentligt bedre ud på træningsbanen end da jeg først så ham. Han har noget i sit spil og løb der bare gør det svært at være forsvarsspiller. Og så er han god med låget
En lille tanke der dukker op i hovedet på mig er om de lige trækker vejret lidt omkring en midtbanespiller nu når Grubbe gør det rigtig godt, Trybull er tilbage og Bonde lurer i horisonten.
Man kunne godt frygte at det koster en markspiller fordi man skulle hente Sander ind. Ved jeg ikke noget. Mere en tanke/teori
Nok ikke med Zornigers gode vilje. Mere en prioritering
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det håber jeg godt nok ikke er tilfældet; hvor længe har Grubbe "gjort det godt" - og det bliver understreget, det er uden bold...Trybull var der allerede spørgsmålstegn ved sidste sæson ifht tempoet. Og Bonde - på vej tilbage fra en lang skade, hvilket niveau kommer han tilbage med og hvordan passer han ind? Hold op en falit erklæring det vil være hvis man stopper nu.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-laegetjek
Som der tidligere var rygter om var OB interesseret i Trott. Det blev så Sander i stedet for.
Comment
-
du må ikke sætte den slags negative (men heller ikke helt urealistiske) tanker igang...
nøij hvor må TB gerne snart hive et par signings op af hatten
Skulle den ene hedde Christian venter jeg gerne
- Likes 2
Comment
-
du må ikke sætte den slags negative (men heller ikke helt urealistiske) tanker igang...
nøij hvor må TB gerne snart hive et par signings op af hatten
Jeg venter hellere på det helt rigtige end noget man ikke er 100% sikker på. Det går jo fint og vi klarer os. De andre klubber er jo også langtfra på plads. Det er bare vores placering i fødekæden pt når man gerne vil stå på tæer for at nå de øverste hylder. Tror det er mega svært lige nu her i vinduet og vi måske skal 2-3 uger længere hen før der virkelig kommer gang i den.
Så skal det være fordi man smider nogle millioner for en angriber i Esbjerg og overbyder de andre lidt…. Men dygtige spillere der er kommet i overskud i store klubber er vi nok nød til at vente lidt længere på.
Rygterne er jo at der arbejdes på flere konkrete spillere men umuligt at sige om det lykkedes og evt hvornår. Der er jo 4 med i en tango i Ådalen når der bydes op til dans i superliga huset
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-laegetjek
Som der tidligere var rygter om var OB interesseret i Trott. Det blev så Sander i stedet for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Som dagene går, må vi forvente de givne spillere, kommer fra en højere og højere hylde? Eller hvad?
Skulle den ene hedde Christian venter jeg gerne
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sorry
Jeg venter hellere på det helt rigtige end noget man ikke er 100% sikker på. Det går jo fint og vi klarer os. De andre klubber er jo også langtfra på plads. Det er bare vores placering i fødekæden pt når man gerne vil stå på tæer for at nå de øverste hylder. Tror det er mega svært lige nu her i vinduet og vi måske skal 2-3 uger længere hen før der virkelig kommer gang i den.
Så skal det være fordi man smider nogle millioner for en angriber i Esbjerg og overbyder de andre lidt…. Men dygtige spillere der er kommet i overskud i store klubber er vi nok nød til at vente lidt længere på.
Rygterne er jo at der arbejdes på flere konkrete spillere men umuligt at sige om det lykkedes og evt hvornår. Der er jo 4 med i en tango i Ådalen når der bydes op til dans i superliga huset
Dermed ikke sagt man bare skal hive nogle ind for at gøre det - men fordi man venter betyder det jo ikke nødvendigvis det er "de rigtige" man får fat i. Iflg TB vil vi kun have spillere der VIL OB - men hvorfor venter de så med at signe kunne man spørge? Det er jo fordi de undersøger deres muligheder andre bedre (betalte) steder - og "vil" de så projektet nok?
Men jeg er med på det ikke bare er sådan ligetil - der er flere parter, og jo bedre spillere jo flere muligheder har de naturligvis også - så det vil tage tid. Jeg frygter bare man ender med at sætte en god sæson start over styr - fordi truppen ikke er bred nok.
Og så er jeg bare utålmodig
- Likes 1
Comment
-
altså så vil jeg mene Troels har endnu mere travlt. HVIS vi leger med den tanke, så vil Eriksen virkeligt signalerer ambitioner, og et markant gear skifte. Du bringer ikke Danmarks bedste fodboldspiller gennem jeg ved ikke hvor lang tid, hjem for at spille om en 8 plads. Og Eriksen alene vil ikke flytte os nok - så der skal bringes en del markante signings ind, og så vil Troels skulle droppe al snak om at det handler om overlevelse.
Har i egentligt hørt Troels snakke om at det handler om overlevelse?
Er det ikke mere “gearskifte til ny liga”
Vil da ikke være overrasket hvis der er en skjult målsætning i Ådalen om Top 8 eller Top 6. Især efter Zorniger er kommet til.
Apropos Eriksen.
Jo længere tid der går, jo større chance er der for OB. Det bare min vurdering. Hvis rygtet taler sandt om at det er pakken der tæller - ikke så meget pengene, så har vi da en reel chance?
Er også sikker på han meget hellere vil spille Superliga i O’ense, end at få splinter i røven, I en stor klub.
Comment
Comment