Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvad forventer I med vores plads i fødekæden

Mange af dem vi har hentet er spillere fra andre klubbers overskudslagre og/eller nogle der har været skadet.
    Last edited by Online; i dag, 13:48.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det håber jeg godt nok er en and. Hvis vi med fandens vold og magt skal have en gammel og skadesplaget central midt ind - så lad det da blive Falk.
      Hjulsager er godt nok heller ikke en drømmetransfer for mig (Falk ville jeg da også klart foretrække). Hjulsager er, for mig, lidt som hvis vi var gået efter Duelund. Meh.

Men vi mangler meget kvalitet på midtbanen og hvis han er nogenlunde i fysisk form vil han klart være en forstærkning af vores nuværende hold. Jeg har da selv et billede af hvilke typer jeg helst så komme ind på forskellige pladser, men jeg synes også vi har nogle spillere med noget fleksibilitet så det kan sammensættes på lidt forskellige måder.

Vil vente med at bedømme det hele til man har et mere fuldt billede af hvem, der ellers kommer ind og ud. Men jeg kan da også frygte hvis de lidt forsøger at samle et gammel Brøndbyhold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Hjulsager er godt nok heller ikke en drømmetransfer for mig (Falk ville jeg da også klart foretrække). Hjulsager er, for mig, lidt som hvis vi var gået efter Duelund. Meh.

Men vi mangler meget kvalitet på midtbanen og hvis han er nogenlunde i fysisk form vil han klart være en forstærkning af vores nuværende hold. Jeg har da selv et billede af hvilke typer jeg helst så komme ind på forskellige pladser, men jeg synes også vi har nogle spillere med noget fleksibilitet så det kan sammensættes på lidt forskellige måder.

Vil vente med at bedømme det hele til man har et mere fuldt billede af hvem, der ellers kommer ind og ud. Men jeg kan da også frygte hvis de lidt forsøger at samle et gammel Brøndbyhold.
        Hvorfor taler I alle om Falk

Manden fravalgte tydeligt klubben på den mest usympatiske måde. Taler vidt og bredt om det fantastiske i at leve i København. Vil gerne på et (eksotisk) udenlandseventyr. Selv hvis han får halveret sin løn vil han få små 5 millioner om året, hvilket jeg nægter at tro på klubben vil betale.

Desuden bliver der sagt at Hjulsager er for gammel... hvad er Falk så ? ! ... og hans skadeshistorik er vel ikke meget bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          Lasse vøge siger i dagens transfer special podcast st han mener at høre at hjulsager og ob er en ting og den godt snart kunne ske men han er ikke 100 procent sikker.
          Hmmm…. Jeg ved sgu ikke lige hvad jeg skal mene om det. Danske spillere i udlandet der har rundet de 30, og som skal hjem og have den sidste gode kontrakt. Jeg føler det kan gå så nemt galt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Manden fravalgte tydeligt klubben på den mest usympatiske måde. Taler vidt og bredt om det fantastiske i at leve i København. Vil gerne på et (eksotisk) udenlandseventyr. Selv hvis han får halveret sin løn vil han få små 5 millioner om året, hvilket jeg nægter at tro på klubben vil betale.

Desuden bliver der sagt at Hjulsager er for gammel... hvad er Falk så ? ! ... og hans skadeshistorik er vel ikke meget bedre.

Gammel, dyr, skadesplaget, FCK’er. Men til gengæld er hans niveau drastisk på vej nedad. Jeg kan ikke se nogen røde flag her.

Comment

Hjulsager er nu heller ikke min drøm til 10'eren, problemet er jeg har ikke rigtig nogen oplagte kandidater.

Jenner/Martin var fint til mig, ser hellere Jenner end Hjulsager, men rygtet siger åbenbart Jenner er på vej væk.

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/transfe...r-til-ob-b0127rasmus falk er et tema i ob

Comment

Hvordan husker du det som usympatisk? Spørger naivt. Jeg husker at han fik et utroligt ringe tilbud fra OB og at ambitioner og evner åbenlyst var højere end OB kunne matche dengang.

Har heller ikke sidenhen set ham være på måde usympatisk overfor OB. For mig en meget respekteret, likeable spiller. Hvad har jeg misset?

Comment

Skræmmer mig ikke at en spiller er 30.... men den her skadeshistorik....

Seneste 3 sæsoner, 9 skader, 461 dage som skadet, 85 kampe misset.

...... den er endog meget voldsom! Det ville jeg ikke røre ved! Slet ikke med Zorniger ved roret.

Jeg er med på at vi ikke handler ind til top-6, men for overlevelse og etablering i Superligaen... og måske netop derfor bliver det et nej tak!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg

Hvordan husker du det som usympatisk? Spørger naivt. Jeg husker at han fik et utroligt ringe tilbud fra OB og at ambitioner og evner åbenlyst var højere end OB kunne matche dengang.

Har heller ikke sidenhen set ham være på måde usympatisk overfor OB. For mig en meget respekteret, likeable spiller. Hvad har jeg misset?
                      Falk poserede i en FCK-trøje på præsentationsbilledet fra FC København, mens han fortsat havde et halvt år tilbage som OB-spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Gammel, dyr, skadesplaget, FCK’er. Men til gengæld er hans niveau drastisk på vej nedad. Jeg kan ikke se nogen røde flag her.
                        Der er da klare røde flag (og grunde til det kan være urealistisk). Men for mig personligt er der også klare grønne flag.

Som alle andre 33-årige er hans niveau da nedadgående, men synes også der er noget at give af. For mig er han den bedste spiller i ligaen de sidste 10 år (der har præsteret over en længere periode). Kan han holde sig holde sig nogenlunde skadesfri kan jeg sagtens stadig se ham være en dominerende spiller i Superligaen et år eller to endnu. Kan ikke komme i tanke om en anden spiller (der potentielt kunne være "realistisk" for OB) som jeg potentielt kunne se flytte holdet mere på kort sigt.

Men jeg kunne da også godt frygte, at man kommer til at betale kassen for en spiller, der kommer til at være skadet det meste af tiden. Jeg kunne også godt frygte hvor godt han vil passe ind på et Zorniger-hold. Men hvis det passer, at han er selv er interesseret i netop dét projekt, ser jeg det som noget positivt.

Og ift. historikken var jeg også godt sur over stuntet han lavede i sin tid og har da i kampens hede råbt efter ham på stadion. Men synes også harmen over det blev overdrevet fuldstændigt over tid. Han var en ung spiller, der lavede en fejl. Synes han har hørt nok for det de sidste mange år. Hvis han selv stadig føler noget for klubben og ønsker at komme tilbage, er det nok for mig.

Comment

Falk poserede i en FCK-trøje på præsentationsbilledet fra FC København, mens han fortsat havde et halvt år tilbage som OB-spiller

Tror ikke det var en bevist hån, mere en "tanketorsk" og en "uopmærksomhed" fra en ung mand. Synes egentlig mest, der skulle have været en "voksen" i FCK, der lige havde sagt, den venter vi lige med.

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/transfe...pPuvXJUFT4d1uQ

Rasmus Falk til OB i følge stemmer fra ådalen

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tror ikke det var en bevist hån, mere en "tanketorsk" og en "uopmærksomhed" fra en ung mand. Synes egentlig mest, der skulle have været en "voksen" i FCK, der lige havde sagt, den venter vi lige med.
                              Ja, jeg skal nok lade være med at hænge mig så meget i fortiden, men det der stunt gjorde virkeligt ondt

Han skal da være velkommen, men er dog lidt skeptisk ift. alder/skader/løn, når man nok kunne aflønne to/tre andre yngre "klasse"-spillere med samme investering. Han skal vel også købes fri af FCK (nok ikke det store beløb, men...) ?

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                                https://www.tv2fyn.dk/odense/transfe...pPuvXJUFT4d1uQ

Rasmus Falk til OB i følge stemmer fra ådalen
                                "Ifølge TV 2 Fyn og Stemmer Fra Ådalens oplysninger har der været dialog mellem FC København, Rasmus Falk og OB, og alle parter er interesserede i at finde en løsning, hvor Falk kan komme tilbage til Fyn."

Er de to kilder ikke samme kilde ?

Comment

Working...
                                X