Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Sålænge Thorborg smiler på stadion, så skal der nok være penge til de rigtige spillere :-)
    Så længe at pengene kan ses på banen tror jeg egentlig at han godt kan strække sig lidt. Og at vi nu har nogle kompetente mennesker på ledelsesgangen der viser at de har styr på det hjælper helt klart også på Thorborgs vilje til at investere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så længe at pengene kan ses på banen tror jeg egentlig at han godt kan strække sig lidt. Og at vi nu har nogle kompetente mennesker på ledelsesgangen der viser at de har styr på det hjælper helt klart også på Thorborgs vilje til at investere
      og top 6 giver større omsætning, kommer man i Europa kommer der endnu flere penge i kassen - og man vil kunne begynde at sælge sine talenter for større beløb. Men du spare dig bare ikke til toppen. Og når man har investeret en del i træner og spiller profiler, samt solgt sin topscore - så må al logik da tilsige at man geninvestere en del af de midler.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Måske en del nye millioner på vej i kassen. Celtic vil have Breum. Vi får ca 27% at en evt transfer

https://bold.dk/fodbold/stillinger/h...b-breum-afvist
        Det var billigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét har jeg heller ingen forventning om. Alle de signings der bliver lavet vil ikke være på Falk niveau - både kvalitetsmæssigt og økonomisk. Dét kommer ikke til at ske.

Men mindre kan også gøre det - og for mig giver det INGEN mening hvis man bruger så mange penge på at bringe Falk tilbage, og hente Zorniger ind - for så at forsøge at spare sig til lige at overleve. For mig er det et klart tegn på ambitioner - det betyder ikke at man er på vej mod medaljer i år - men man skal da begynde at bygge op til at kunne kæmpe med i toppen igen. Og det starter med en top 6 - som måske kan blive til mere.

Og en 3-4 kvalitets signings så er det ikke helt urealistisk.
          Jeg tror bestemt også vi fortsat søger efter spillere på hylden omkring Ganaus og Arp. Jeg tror bare i højere grad vi efterkom de præmisser kontrakter skulle laves på, for at få dem til, så vi var klar fra første turneringskamp, hvorimod vi nu har en modstandsdygtig trup, og derfor forhandler med lidt mere pokerfjæs. Ambitionerne tror jeg også 100% er på at hente et par spillere eller 3 mere til start-11'eren, men der er også en kabale, der skal op med nogen af de unge der skal lejes ud eller måske endda sælges.

Comment

Working...
          X