Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har lige skrevet med en tysk Kiel-fan med sæsonkort i det nordtyske. Han er pænt bitter over at have mistet Arp.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg har lige skrevet med en tysk Kiel-fan med sæsonkort i det nordtyske. Han er pænt bitter over at have mistet Arp.
      lyder godt - altid rart at hører

Comment

https://www.transfermarkt.de/kiels-a...ew/news/455844 "Angriberen har underskrevet en kontrakt med Odense Boldklub indtil 2028. Den nye cheftræner Alexander Zorniger var angiveligt særligt begejstret for Arp. Ifølge Transfermarkt er transfersummen anslået til €250.000."

Comment

Fedt. Altid positivt når fans er kede af at miste en spiller.
          Er spændt på at se om han skal være 10`er. Mest vurderet ud fra det han siger om sig selv i interviewet

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
            https://www.transfermarkt.de/kiels-a...ew/news/455844 "Angriberen har underskrevet en kontrakt med Odense Boldklub indtil 2028. Den nye cheftræner Alexander Zorniger var angiveligt særligt begejstret for Arp. Ifølge Transfermarkt er transfersummen anslået til €250.000."
            Syntes der blev skrevet et sted at hans kontrakt var ophævet…

Men ellers er 1,75 mill en rigtig fin pris
            Last edited by fmprOB; i går, 18:30.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes der blev skrevet et sted at hans kontrakt var ophævet…

Men ellers er 1,75 mill en rigtig fin pris
              Virker meget billigt?

Comment

Fedt. Altid positivt når fans er kede af at miste en spiller.
                Er spændt på at se om han skal være 10`er. Mest vurderet ud fra det han siger om sig selv i interviewet
                Nu er jeg ikke ekspert på ham på nogen måde, men jeg tror ikke han er udpræget 9er a la Kjerrumgaard f.eks.

Comment

Det var en misforståelse. Han blev fristillet af træningen i Holstein Kiel, men ikke af sin kontrakt.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    Det var en misforståelse. Han blev fristillet af træningen i Holstein Kiel, men ikke af sin kontrakt.
                    Ahhh. Det giver mening. Tak for opklaringen

Comment

Virker meget billigt?
                      Intet i vejen med en god handel. Men havde da samme tanke

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nu er jeg ikke ekspert på ham på nogen måde, men jeg tror ikke han er udpræget 9er a la Kjerrumgaard f.eks.
                        Muligt. Så kan det være at han tager 10`eren bag Grot og Luca

Comment

Intet i vejen med en god handel. Men havde da samme tanke
                          Han kan have haft en klausul, der fastsætter salgsprisen i tilfælde af nedrykning.

Comment

Muligt. Så kan det være at han tager 10`eren bag Grot og Luca
                            Jfr. Tipsbldets artikel hvor man har interviewet en der kender ham så er mangel på kampe bl.a. et Udtryk for at han ikke har fundet sin plads på banen endnu…
                            For lille til at være 9’er og ikke drivkraften nok til kanten .. så det må jo være en 10’er eller måske endda en offensiv 8’er men ved ikke om han kan løbe nok defensivt …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jfr. Tipsbldets artikel hvor man har interviewet en der kender ham så er mangel på kampe bl.a. et Udtryk for at han ikke har fundet sin plads på banen endnu…
                              For lille til at være 9’er og ikke drivkraften nok til kanten .. så det må jo være en 10’er eller måske endda en offensiv 8’er men ved ikke om han kan løbe nok defensivt …
                              En 25 årig ung gut der er 1,86 og godt bygget er næppe for lille på 9`eren i OB eller superligaen. Vi må se hvordan de finder plads til ham. Men det bliver næppe som 8`er
                              Jeg gætter på at han starter som 10`er og måske ender som 9`er hvis Luca sælges

Comment

En 25 årig ung gut der er 1,86 og godt bygget er næppe for lille på 9`eren i OB eller superligaen. Vi må se hvordan de finder plads til ham. Men det bliver næppe som 8`er
                                Jeg gætter på at han starter som 10`er og måske ender som 9`er hvis Luca sælges
                                Dont shoot the messenger … men der er vistbogsåntale om tidligere ..
                                ”En del af historien med Fiete Arp er også skader. Dem har der nemlig været en del af, omend de ifølge Nicolai Lisberg ikke skal have hele skylden for, at han aldrig fik det helt store seniorgennembrud i HSV, Bayern München eller Holstein Kiel.

Dertil har der nemlig også været andre problemer. Måske har niveauet ikke været til mere, og så har han slidt med at finde sin rolle, lyder det.

– Han kom frem som en decideret angriber, men måske var han lidt for klejn til det, og nogle gange kan det jo så godt ske, at de spillere rykkes ud på kanten og bliver kantspillere. Men han er heller ikke en fantastisk tekniker med fantastiske dribleegenskaber.

– Så han har kæmpet lidt med at finde den rigtige rolle. Er det som 9er? 10er? Eller kant? Jeg har haft svært ved at se, hvilken rolle han skal indtage på et hold, og det kan have medvirket til, at han ikke har slået igennem, siger Lisberg”.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X