Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror jeg du har ret i. Men lidt konkurrence om pladserne ser jeg ikke noget problem i.

Zorninger har også fem udskiftninger at gøre med - så dem der starter inde kan og skal vel bare brænde den af (også for at holde startpladsen) og så kan der skiftes efter 55-60 min.

Fint nok at have nogle spillere der accepterer en indskifter rolle som udgangspunkt. Men håber da vi har mere end 11 der mener de bør være startere.

Og så er der stadig over 2 måneder tilbage af vinduet - hvor varm Luca er på markedet ved jeg ikke, men rart man er lidt på forkant her.

Har jo også være snak om Markus Jensen måske var på vej videre - kan jo også være vores nye tysker kan fylde pladsen som 10'er
    Mulighederne er mange. Men det varer nok heller ikke længe inden der begynder at skal noget den anden vej. Zorninger skal selvfølgelig lige have lidt tid til at vurdere truppen først

Denne tid er jo fantastisk som fan når der sker noget transferaktivitet og man stadig ligger på en delt 1. Plads

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja han er mega god. Men hvis han ikke vil forlænge må han jo bare afsted
      Klart mén, hvorfor har de unge mennesker så travlt? Der går jo Mads Timm i den forbindelse de fleste.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Klart mén, hvorfor har de unge mennesker så travlt? Der går jo Mads Timm i den forbindelse de fleste.
        Utroligt mærkeligt, når vores kultur er tæt på det overovervindelige

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Penge og agenter der sælger dem drømme for selv at blive rige. Koldt og kynisk

Men nogle gange er det altså ikke en skam at få 5-10-15 mill i kassen på en 17 årig plus en masse klausuler. Det er jo det der skal finansiere et inflations stigende marked på den lange bane. Ingen garanti for at han vil slå igennem i OB

Comment

Mulighederne er mange. Men det varer nok heller ikke længe inden der begynder at skal noget den anden vej. Zorninger skal selvfølgelig lige have lidt tid til at vurdere truppen først

Denne tid er jo fantastisk som fan når der sker noget transferaktivitet og man stadig ligger på en delt 1. Plads
            det er nu håbet lever - og nok særligt i år. Første delmål er naturligvis overlevelse. Men tænker da ikke det er umuligt at håbe på mere med Zorninger ved roret. AGF har fået ny træner, Viborg skal have ny træner. Randers skal de i europa? hvordan påvirker det dem...

Og så lige; hvad får vi selv bragt ind til at styrke truppen - og kan de nuværende OB'er hurtigt nok få Zorningers tanker ind under huden.

Men ja der kommer da helt sikkert også til at ske noget den anden vej. Hansborg - passer vel på papiret godt ind, men er han god nok? Ser man noget i ham - skulle der så forlænges og han sendes på et lejeophold? Sandberg det samme.

Don D er en anden der heller ikke er blevet nævnt ifbl med vores nye tysker. Deedson må vel også forventes at skulle spille en angriber position, HVIS han bliver - men mon ikke der arbejdes på at finde en anden klub til ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er nu håbet lever - og nok særligt i år. Første delmål er naturligvis overlevelse. Men tænker da ikke det er umuligt at håbe på mere med Zorninger ved roret. AGF har fået ny træner, Viborg skal have ny træner. Randers skal de i europa? hvordan påvirker det dem...

Og så lige; hvad får vi selv bragt ind til at styrke truppen - og kan de nuværende OB'er hurtigt nok få Zorningers tanker ind under huden.

Men ja der kommer da helt sikkert også til at ske noget den anden vej. Hansborg - passer vel på papiret godt ind, men er han god nok? Ser man noget i ham - skulle der så forlænges og han sendes på et lejeophold? Sandberg det samme.

Don D er en anden der heller ikke er blevet nævnt ifbl med vores nye tysker. Deedson må vel også forventes at skulle spille en angriber position, HVIS han bliver - men mon ikke der arbejdes på at finde en anden klub til ham?
              Hansborg gjorde det virkelig godt mod EfB. Men ja.. Er han god nok? Det er spørgsmålet. Jeg tvivler desværre. Han har ellers mange af de ting AZ efterspørger

Sandberg tænker jeg lejes ud til Middelfart

DD skal bare sælges til højestbydende

Comment

Lidt om Arps her

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hundredetalent

Comment

Tror hans største fejl var at skifte til Bayern. Der var er stort hype om ham dertid og tænkte allerede der at det kan gå rigtig galt for ham. I HSV ville han havde tid at modne men i en klub af Bayerns størrelse og med den konkurrence der...
                  Ved ikke om det var en ung knægt som tænkte for stort eller en agent som viste sig som dårlig rådgiver. Kommercielt var det helt sikker fantastisk for ham men karrieren kan ja ødelægges hvis det går for hurtigt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Ja så er den god nok. Håber at Falk joiner i denne uge også så de får lidt tid sammen

Myhra
                    McCoy Burgy Gomez Sørensen
                    Trybull
                    Falk Ejdum
                    Grot
                    Luca Fiede

Vel en ok start 11 indtil videre
                    Falk er i dag posterboy for Frederiksbergs borgmester i forbindelse med at hele byen fejrer FCK i morgen …

Den tager han nok med …

https://www.facebook.com/share/p/1B7...ibextid=wwXIfr
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Ja så er den god nok. Håber at Falk joiner i denne uge også så de får lidt tid sammen

Myhra
                      McCoy Burgy Gomez Sørensen
                      Trybull
                      Falk Ejdum
                      Grot
                      Luca Fiede

Vel en ok start 11 indtil videre
                      Er der sket noget med Owusu, som jeg har misset?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Uwusu er klart førstevalg

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Næhh. Syntes bare at McCoy ligner den næste OB stjerne og ligner mere en AZ spiller end Owusu gør.
                          Specielt hvis vi går i 3-5-2. Så derfor får han pladsen på mit hold

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Uwusu er klart førstevalg
                            Måske. Jeg kunne måske også se owusu blive højre centerback i en 3-5-2.
                            Er det ikke moderne at gøre sådan i en 3/5 back kæde? Vi har set det for nylig i AGF,FCM og BIF bla

Comment

Næhh. Syntes bare at McCoy ligner den næste OB stjerne og ligner mere en AZ spiller end Owusu gør.
                              Under 400 minutter i sidste sæson. Jeg skal liiiige se lidt mere før jeg kan konkludere det samme.

Comment

syntes også han ser rigtigt spændende ud. Umiddelbart passer han også rigtigt fint ind under Zorninger.

Jeg er endnu ikke klar til at kalde ham starter, skal se lidt mere til ham - men fint der er noget konkurrence på pladsen, og er ikke i tvivl om han nok skal få tilkæmpet sig sine minutter.

Owusu har vel kontrakt til næste sommer...så fortsætter McCoy så kan jeg godt se ham tage over om et års tid og at man ikke forlænger med Owusu...men lad os se

Comment

Working...
                                X