Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Maxbeam
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hvorfor var Luca på vej til dit arbejde
    han skulle i en kort praktik for at lære noget om landskampspauser og rygter. Jeg lærer nok mest….

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Treårig kontrakt for Niemiec.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg håber det er på leje og vi samtidig forlænger. Synes Sandberg kan noget. Har en god ro på bolden.
    Enig

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Den nye tysker jo
    Håber lidt man kan læse noget i det faktum, at der stadig er en nr. 10 (og 9) ledig.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så kom den

https://ob.dk/nyheder/2025/august/vi...r-til-angrebet

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Sandberg til Middelfart skulle være Here we go
    Jeg håber det er på leje og vi samtidig forlænger. Synes Sandberg kan noget. Har en god ro på bolden.

Leave a comment:

• MikaelS
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
    Hvem bliver den nye nr 11? OB har lige lagt et billede på X
    Ham her nok?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffensivspiller

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Den nye tysker jo

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Sandberg til Middelfart skulle være Here we go

Leave a comment:

• MBN
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det har jeg også ladet mig overbevise til. Er faldet pladask for Yaya, som minder mig om en moden Gomez. Eneste fejl igår var at han ikke pandede en scoring ind i begyndelsen af 2. halveg. Defensivt spiller han med stor sikkerhed og er forudseende. Askou gør det også fint, men for mig ligner det Yayas potentiale er større.

Får vi ham Jona kunne jeg også godt tænke mig et supplement til 8'eren. Er økonomien et issue, så I hvert fald en på leje med noget option, så vi sideløbende kan få vurderet om Bonde bliver et aktiv for os under Zorniger, når han engang bliver klar.
    Meget enig. Det lyder dog måske til at de arbejder på begge dele. Men skal jeg vælge må det blive en 8`er

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Fantastisk med en træner som ligger pres på ledelsen for at få købt gode spiller ind.

Jeg håber så når vi når midnat, at han vil give de unge spiller en chance, for det virker da til at Julius, men måske især Yaya faktisk godt kan spille bold på et ok niveau.
    Og de er jo ikke i nærheden af at være færdig udviklet. Julius overrasker mig ikke. Det gør Yaya der imod. Han har virkelig udviklet sig.
    Spændende at se om han kan tage flere store skridt. Det er nok på de positioner at akademi minutterne skal komme i år

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Det er det nok. Jeg vil hellere have en midtbanespiller med stor kvalitet og så satse på Julius og Yaya noget mere
    Det har jeg også ladet mig overbevise til. Er faldet pladask for Yaya, som minder mig om en moden Gomez. Eneste fejl igår var at han ikke pandede en scoring ind i begyndelsen af 2. halveg. Defensivt spiller han med stor sikkerhed og er forudseende. Askou gør det også fint, men for mig ligner det Yayas potentiale er større.

Får vi ham Jona kunne jeg også godt tænke mig et supplement til 8'eren. Er økonomien et issue, så I hvert fald en på leje med noget option, så vi sideløbende kan få vurderet om Bonde bliver et aktiv for os under Zorniger, når han engang bliver klar.

Leave a comment:

• MBN
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
    Zorninger sagde igår ifølge bold, at der med sikkerhed kommer tilgange. Måske mere end en
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lover-tilgange
    Fantastisk med en træner som ligger pres på ledelsen for at få købt gode spiller ind.

Jeg håber så når vi når midnat, at han vil give de unge spiller en chance, for det virker da til at Julius, men måske især Yaya faktisk godt kan spille bold på et ok niveau.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Zorninger sagde igår ifølge bold, at der med sikkerhed kommer tilgange. Måske mere end en
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lover-tilgange

Leave a comment:

Working...
X