Flere informationer fra farzam på x
I grundpris får OB lidt over en million euro her og nu, og så er resten bundet op på bonusser - nogle meget letopnåelige - der kan få prisen helt op, hvor det er rigtig sjovt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægTil jer der ønsker en stopper, kunne Jonathan Foss være en mulighed at få hjem og er der nogle der kender til hans niveau?
Han spillede 4 ud af 5 kampe for Danmarks U20 landshold i sommerens slutrunde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja okay. Så nok 22,5+7,5… Tog lige toppen af begejstringen. Men stadig fantastisk handel
Kan du ikke lige smide et link? Har lidt problemer med at logge på min twitter
Leave a comment:
-
Til jer der ønsker en stopper, kunne Jonathan Foss være en mulighed at få hjem og er der nogle der kender til hans niveau?
Han spillede 4 ud af 5 kampe for Danmarks U20 landshold i sommerens slutrunde.
Leave a comment:
-
Ja okay. Så nok 22,5+7,5… Tog lige toppen af begejstringen. Men stadig fantastisk handel
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Håber at Troels Bech har holdt kontakten til FCK ledelsen og sender et bud på ham her:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kriver-onugkha
Og så kan vi tage Theo Sander eller Nathan Trott med i købet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Faktisk ikke noget dårligt bud med 60 friske mill på lommen. Men selvom vi kunne betale transferen bliver lønnen nok et problem. Hørte han får 75.000 euro om måneden i FCK. Og han og FCK er nok ikke så tilbøjelige til at tilbyde en Falk lign deal igen..
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Håber at Troels Bech har holdt kontakten til FCK ledelsen og sender et bud på ham her:
Leave a comment:
-
Præcis. Som udgangspunkt jo. Vi kommer nok til at slås med klubber som AGF,FCN og de de største svenske/norske klubber resten af vinduet efter de sidste spillere
Jeg gætter på at OB henter minimum 1 spiller ind hvor folk taber både næse og mund
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Han skriver det som svar på sit opslag på x.
Kan du ikke lige smide et link? Har lidt problemer med at logge på min twitterLast edited by fmprOB; 13-07-2025, 14:58.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: