Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg gætter på at det er Mathias Rasmussen de snakker om
    Fedt og mange tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Fedt og mange tak.
      No worries. Vi håber den er god nok denne gang

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Uhre startede inde i nat :) så det er nok ikke ham :)
        Jeg har godt nok svært ved at forestille mig, at Michael Uhre skulle være interesseret i, at tage til OB.
        Hvis har endelig vil hjem til Danmark, hvorfor skulle han så ikke tage tilbage til heltestatussen i Brøndby?
        Ligegyldigt, hvad vi tilbyder ham, så vil han altid lige kunne ringe til Brøndby, for at høre, om de ikke vil give det samme. Præcis ligesom Pione Sisto gjorde, da FCK hentede ham hjem.
        I Brøndby ville han være en så populær signing, at klubben ville sige ja - uanset om de har brug for ham eller ej. Og skulle det betyde, at der kommer underskud i klubben derovre, ja, så er det jo noget, de har prøvet før.

Comment

https://x.com/krka_dk/status/1955543254059061751

Comment

Kan ikke åbne, hvad står der?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Jeg kunne dog godt lidt frygte hvis Eriksen er bange for, at han ikke kommer med i overvejelserne for Brian Reimer hvis han spiller i OB. I værste tilfælde skifter han jo til FCK, da der er større chance for at blive udtaget der.

Dog burde den større intensitet og professionalisme under Zorniger betyde noget, da Reimer kan være sikker på, at Eriksen vil være i fornuftig form til en eventuel slutrunde. Samt, at Reimer ikke har været bleg for at udtage superligaspillere tidligere.
              Så der er både ting der taler for og imod. Jeg er dog slet ikke i tvivl om at Eriksen gerne vil OB, især nu hvor vi har fået en klassetræner plus hans gode ven Rasmus. Det er såmånd nok bare et spørgsmål om hvornår.
              Måske hellere OB end ingen klub …

https://www.bt.dk/fodbold/kaempe-dil...det-ikke-sende

men Reimer er jo ikke blevet spurgt igen så vi ved jo ikke om de har talt sammen ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Norske Mathias Rasmussen er også på vej til Odense. Den 27-årige Union Saint Gilloise-spiller er venstrebenet 6’er der kan dække venstre back. Han får en 3-årig kontrakt i OB​

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                  Norske Mathias Rasmussen er også på vej til Odense. Den 27-årige Union Saint Gilloise-spiller er venstrebenet 6’er der kan dække venstre back. Han får en 3-årig kontrakt i OB​
                  “også” - Er der mere ..?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

“også” - Er der mere ..?
                    Studsede jeg også over.

Comment

Husker ham ikke rigtigt fra FCN-tiden. Hvad er han for en type?

Comment

“også” - Er der mere ..?
                        Det er jo posted for fire dage siden. Han skriver også fordi han også har meldt Uhre tæt på.

Comment

“også” - Er der mere ..?
                          altså for en uges tid siden hed det at OB var tæt på tre nye...så man kan da håbe

Comment

Uden jeghar det store kendskab til MR så synes jeg det virker som en stærk signing hvis det sker. Godt skolet i FCN der næsten er garant for en god teknik og venstrebenet. Spillet på et tophold i Belgien, og som jeg har læst det også et mesterskab med Union-klubben. Jeg husker dem som et godt aggressivt hold der gerne har spillet et meget direkte spil. Stærkt arbejde af JN og helt sikkert også andre i det tilfælde
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det jo allerede nævnt på en af de foregående sider, at han eftersigende skulle blive præsenteret før kampen i morgen. Dog ikke det med de 3 år.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Uden jeghar det store kendskab til MR så synes jeg det virker som en stærk signing hvis det sker. Godt skolet i FCN der næsten er garant for en god teknik og venstrebenet. Spillet på et tophold i Belgien, og som jeg har læst det også et mesterskab med Union-klubben. Jeg husker dem som et godt aggressivt hold der gerne har spillet et meget direkte spil. Stærkt arbejde af JN og helt sikkert også andre i det tilfælde
                                Ja, det lyder ganske lovende.

Comment

Working...
                                X