Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Ikke et rygte, men et forslag eller en tanke. Jeg har ikke set AC Horsens kampe i denne sæson, men er overrasket over, at Karlo Lusavec konstant sidder på bænken. Det gjorde han igen her til aften, hvor Horsens vandt i Aalborg. Han er mig bekendt helt skadesfri. Ved ikke om han bare ikke er David Nielsen kop te eller om der er andet på spil.
Jeg ved godt vi for tiden snakker om "højere hylder" og det rimer måske ikke så godt på en reservespiller fra 1. division, men jeg synes virkelig han så god ud de gange jeg så ham i sidste sæson. Han er ikke den største spiller, men har noget aggressivitet og kan noget med bolden. For mig at se var han Horsens klart mest interessante spiller.
Hvis jeg var TB ville jeg ringe til Esben og undersøge hans situation. Selvom Horsens selvfølgelig har en del penge og nok ikke behøver sælge.Last edited by Agbre; i går, 20:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Hvis Uhre og Rasmussen går hjem, og vi henter 1-2 forsvarsspillere fra nogenlunde samme hylde, så begynder jeg næsten at tro på top 6 er muligt.
Vi er allerede fire kampe inde, og er fint med. Med 3-4 solide forstærkninger til at øge konkurrencen og gøre os mindre sårbare for skader, så tror jeg godt vi kan holde dampen og pointhøsten oppe længe nok til at have spillet os rigtigt godt ind i varmen.
Det har naturligvis hele tiden været afhængigt af at der kom mere ind. Start 11 er god nok til top 6, det er jeg ikke i tvivl om - men niveauet falder hurtigt derefter - og vi så sidst mod Randers hvor brugte spillerne begyndte at se ud efter 65 min.
Og det er inden vi for alvor er blevet ramt af skader og eller karantæner.
Udmeldingen om overlevelse og etablering i første sæson tilbage er ganske naturlig og fuldt ud forståelig. Man underspiller en smule - og endnu har vi jo ikke fået de ekstra forstærkninger der skal til. Pt er truppen som helhed næppe stærk nok til at holde i kampen for de sjovere pladser.
Men vi har lagt godt fra land - en vigtig faktor da vi i andre sæsoner ofte reelt har været ude af kampen om top 6 efter 7-8 runder fordi der var smidt for mange point.
Jeg håber de lander nogle spillere snart - for der er brug for demLast edited by mhbp; i går, 20:52.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Helt enig. Det virker simpelthen til, at de i Ådalen, har en skjult bagtanke, om at vi skal tilbage med et brag.
Kan godt være den offentlige målsætning er overlevelse, men synes meget peger mod man jagter mere end bare overlevelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Tag det ikke ilde op, jeg fik også lidt høvl for et år siden hvor Falk jo så desværre ikke blev til noget. Det er hvad det er, og det er jo kun pga deres egen totalt manglende viden.
Når du, som normalt har lidt mere end det almindelige, så lufter noget der kan blive muligt, og det ikke bliver, så skal du lige pilles ved på din troværdighed. Men imo så bliv endelig
ved.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
Mener det var to år siden med falk var det ikke!! Jeg gætter den også men mener det var noget med kontrakt løgene. Den faldt på…
Comment
Comment