Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

Selvom jeg ikke deltager så tit i debatterne her på forum så læser jeg ivrigt med og ELSKER når der for engangs skyld er nogle faktiske rygter her i tråden! Tråden handler alt for meget om alt muligt andet hele tiden præcis som dette indlæg!
    Var det lige Bent betjent? Hvis du er så god til at læse, så læs dog det hele......eller skriv hvad du har af viden. Man skal vel ud i at det gives 1 måneds forfatter karantæne til de som skriver rygter der ikke holder, eller hvad? Vi talte her om de daværende Rasmus Falk- snakke, men dem har du så heller ikke læst.
    Last edited by jojo; i dag, 12:26.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Var det lige Bent betjent? Hvis du er så god til at læse, så læs dog det hele......eller skriv hvad du har af viden.
      EDIT: Undskyld. Jeg svarede på det forkerte indlæg og har nu fuld forståelse for hvorfor du reagerede som du gjorde! Min fejl!
      Last edited by Dengsen; i dag, 12:42.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Priserne imellem danske klubber, synes jeg generelt er stukket helt af. Så det måske meget godt at vi ike køber ham. Tænker på om der ikke er en hurtig cb i 2 bundesliga f.eks. worse case på leje? Tror generelt set at det vil give mere mening også økonomisk set.
        Sad og lurede lidt på noget venstrebenet midtstopper. Evt. noget Zorniger kender fra tidligere.

https://www.transfermarkt.com/luca-i...spieler/296378

God alder, en portion bundesliga kampe på cv'et fra tidligere. Men kender ham ikke ellers.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Sad og lurede lidt på noget venstrebenet midtstopper. Evt. noget Zorniger kender fra tidligere.

https://www.transfermarkt.com/luca-i...spieler/296378

God alder, en portion bundesliga kampe på cv'et fra tidligere. Men kender ham ikke ellers.
          Ja, noget i den stil. Men det forventer jeg de har styr på. Kan være de troede, at vi kunne få ham for SønderjyskE for en slik.

Comment

slet tager den privat.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Gretarsson er vist ude af betragtning igen, hørte tidligere fra en god Sønderjyske kilde at den var på plads. Gik så til kilden i går igen og fik at vide at man ikke kunne blive enige om prisen.
              Som jeg tidligere påpegede, at hvis han endelig skulle skifte til en direkte konkurrent ville han koste kassen. SE ville jo skyde sig selv i foden ved at sælge en fra start-11 til os uden at få kroner nok en til en ny fuldgyldig erstatning.

De har råd til at sige nej.
              Last edited by Online; i dag, 14:16.

Comment

Working...
              X