Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vores tidligere scout Ryan skriver på X at han i 2020 foreslog os at købe Tijjani Reijnders som vi kunne få for €500k

Ville ikke have været det værste køb :)

Comment

Fed video af MR fra FCN-tiden:
      https://m.youtube.com/watch?v=I6yJTe...NtdXNzZW4gRmNu
      Han har “stor skærm” som Falk og Arp og så er han ikke overraskende teknisk god

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det jo allerede nævnt på en af de foregående sider, at han eftersigende skulle blive præsenteret før kampen i morgen. Dog ikke det med de 3 år.
        Hvor med de 3 år?

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
          Norske Mathias Rasmussen er også på vej til Odense. Den 27-årige Union Saint Gilloise-spiller er venstrebenet 6’er der kan dække venstre back. Han får en 3-årig kontrakt i OB​
          Her fra en X konto
          Last edited by Mwape; i går, 18:04.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Fed video af MR fra FCN-tiden:
            https://m.youtube.com/watch?v=I6yJTe...NtdXNzZW4gRmNu
            Han har “stor skærm” som Falk og Arp og så er han ikke overraskende teknisk god
            Tak for den. Iøvrigt vildt at han ikke er nævnt i forbindelse med OB, i de diverse fodbold medier og heller ikke nu her til aften. Jeg har i hvert fald ikke set det. Men det virker til at den er hjemme, udfra det man kan læse i denne tråd.

Comment

Tak for den. Iøvrigt vildt at han ikke er nævnt i forbindelse med OB, i de diverse fodbold medier og heller ikke nu her til aften. Jeg har i hvert fald ikke set det. Men det virker til at den er hjemme, udfra det man kan læse i denne tråd.
              Af bitter erfaring er INTET hjemme før “bjørnen er skudt”.. Uanset hvor mange der skriver det herinde

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Af bitter erfaring er INTET hjemme før “bjørnen er skudt”.. Uanset hvor mange der skriver det herinde
                Sandt. Men stadigvæk mærkeligt at det ikke er nævnt overhovedet i pressen. Det taler lidt imod.

Comment

Sandt. Men stadigvæk mærkeligt at det ikke er nævnt overhovedet i pressen. Det taler lidt imod.
                  Det siger jo bare noget om hvor svært det er at opsnuse noget dernedefra efterhånden. Det meste af det jeg hører er fra andre steder end Ådalen. Der er vandrørene bare tætnet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det siger jo bare noget om hvor svært det er at opsnuse noget dernedefra efterhånden. Det meste af det jeg hører er fra andre steder end Ådalen. Der er vandrørene bare tætnet
                    Ja, det virker meget tætnet. Fedt du/I deler det her.

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                      Vores tidligere scout Ryan skriver på X at han i 2020 foreslog os at købe Tijjani Reijnders som vi kunne få for €500k

Ville ikke have været det værste køb :)
                      Av...men igen, så havde vi nok fået det værste ud af ham, solgt ham for en slik eller ophævet hans kontrakt for at se ham blomstre andetsteds

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        Norske Mathias Rasmussen er også på vej til Odense. Den 27-årige Union Saint Gilloise-spiller er venstrebenet 6’er der kan dække venstre back. Han får en 3-årig kontrakt i OB​
                        Det er en ren fup profil. Han har gættet på alt i øst og vest.

Comment

Jeg havde fornøjelsen at tilbringe lidt tid med min kontakt i Sønderjyske i dag(personen sidder i bestyrelsen) vi har ikke budt på Daniel. Sønderjyske har endda fortalt ham at de ikke ønsker at sælge ham da de anser ham for at være en af de bærende spiller som de gerne vil bygge holdet op omkring. Jeg spurgte ligeledes ind til den økonomiske situation i klubben, Davidsen familen ønsker ikke at dække et underskud og derfor er spiller salg nødvendigt. Dog pegede han i nogle helt andre retninger i forhold til hvem der sælges, han havde dog ikke hørt at OB skulle være inden over. Han var faktisk så sikker at han lovede en tur i byen med sæt betalt på hans regning hvis OB købte Daniel
                          Last edited by thesheep; i går, 20:04.

Comment

Slet

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er en ren fup profil. Han har gættet på alt i øst og vest.
                              Rent fup ......ifølge ham så skulle både uhre og mr ha skrevet under inden i fredags så tvivler seriøst på at der sker noget imo

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Rent fup ......ifølge ham så skulle både uhre og mr ha skrevet under inden i fredags så tvivler seriøst på at der sker noget imo
                                syntes også der er umanerligt stille hvis der virkeligt er noget på trapperne - så syntes jeg alligevel det begynder at dryppe lidt hvis det er sådan helt lige oppe over.

Og så ved jeg ikke - en præsentation af en ny spiller, på stadion lige før en kamp, det virker også meget stort. Kan en 27 årig norsk Rasmussen som de færrest har hørt om "bærer" det? Bliver det ikke lidt antiklimatisk hvis det er sat så stort op - og så (med al respeskt) en sikkert glimrende spiller som ingen kender. I mit hoved havde en stadion præsentation af Falk givet mening, men nu landede han jo før sæson start - men der kunne man have skabt noget eufori, 10.000 tilskuere og den hjemvendte søn.

Eneste andet der ville give mening til sådan en præsentation er for mig at se Eriksen - og den tror jeg trods alt ikke på.

Hvis Rasmussen bliver hentet i morgen, så tænker jeg han bliver offenligtgjort før - og så kan komme og hilse på til kampen, man afslører ham ikke som den nye signing derude.

Comment

Working...
                                X