Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Så har vi vidst hørt nok om BW og hans tid. Vær venlig at forholde jer til trådens emne
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægKunne man ikke oprette en separat tråd til fnidder?
Gode rygter søges.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kunne man ikke oprette en separat tråd til fnidder?
Gode rygter søges.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Mig der ofte går ind på denne tråd, for at håbe på et rygte eller 2…..
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNu ved jeg ikke hvem og hvor mange der går som lottokuponer, det er jo noget svævende. Det er jo heller ikke sikkert BW skal have skyld for så mange som du skrev, men de var der da helt sikkert. Men det sagde vel også noget om manglerne/øvrige BW indkøb dengang, at lottokuponer, uden på nogen måde at imponere, kunne tage pladserne.
Nej, det var ikke lort det hele. Der kan også findes de gode punkter. Jeg tror også de fleste var ret positive og tilfredse det første stykke tid BW var her.
Det var underligt at forlænge med Alm men korrekt at fyre Alm da det kom dertil. Pokalkampen var jo en skandale ..
Gik det dårligt pga træneren eller spillermaterialet kan vi så diskutere men SK startede med at rykke OB frem i tabellen med det samme materiale og lå nr. 7. med et point til top6 (eller var det tre? en kamp i hvert fald) og så gik det rigtig galt da man mistede top6 med samme spillermateriale og samme træner.
Det var bare ikke BW der ville have den træner og for det blev han jo sat udenfor indflydelse.
Det var under BW man hentede Bonde og Myhra men var det ham der hentede dem?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Fakta? Hvad blev der af "subjektive meninger"?
Hvem og hvor mange der anses som lottokuponer er simpelthen et Fakta? Baseret på din? og Plums facitliste?
Der er givetvis nogen der ikke mener at OB faldt fra hinanden eller vil gradbøje det men ingen kan sige at OB ikke rykkede ned.
Jeg er enig i at lottokuponer ikke er pænt ordbrug og oprindeligt skrev jeg også 9 transferfrie spillere men beklager.
” BW tiltrådte officielt 01.01.22 og i vintervinduet var 3 ind og 3 ud.
Sommer 2022 var 6 indkøb og 3 salg
vinter 2023 var 1 køb, 2 leje og 3 salg.
sommer 2023 2 køb men 9 transferfrie spillere ind og 5 salg.
Vinter 2024 var 2 køb og ingen salg”.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men 6 af de 9 lottokuponer blev trods alt start11’ere og 3 af dem er her endnu. 1 af dem er endda tilbage i SL efter han blev solgt og spiller nu i en klub højere rangeret end OB .. det er jo ikke lort det hele selvom det ikke var godt.
Nej, det var ikke lort det hele. Der kan også findes de gode punkter. Jeg tror også de fleste var ret positive og tilfredse det første stykke tid BW var her.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægHan kom oppe fra 1 salen sammen med Troels og så blev de samlet i rundkreds, hvor Troels fortalte noget til alle spiller og træner
- Likes 2
Leave a comment:
-
Han kom oppe fra 1 salen sammen med Troels og så blev de samlet i rundkreds, hvor Troels fortalte noget til alle spiller og træner
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægTror der sker noget med deedson snart, Troels Bech var i hvert med i rundkreds og fortalte noget til spillerne i dag, og der blev sagt Don af nogle af spillerne og givet hånd og krammer til deedson efter
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Mangler der egenligt en stopper? Vi har 5 styks. Hvis der kommer en 6’er spiller vi nok kun med to stoppere. Så er det ligefor vi har for mange.
Ellers meget enig. Vi havde satme også en svag bænk i går.
Jeg tænker det kommer an på hvad Zorninger helst vil / bruger mest. Skal vi spille med 3 nede bagved, så mangler der en. BP, Burgy, Gomez og Askou - syntes de alle er gode stoppere, men jeg kan også sagtens finde spørgsmålstegn ved dem alle. BP; alderen, sidst det hed superliga så han ikke så god ud, har bøvlet med skader, Askou også alder - bare omvendt, på vej frem men stadig uerfaren. Gomez - klart højest topniveau - men kan han holde koncentrationen. Burgy...syntes jeg bare jeg har set for lidt fra endnu.
Så spiller vi kun med to stoppere bør der vel være nok til at roterer med. Hedder det tre - så vil jeg mene der mangler en
Leave a comment:
-
Tror der sker noget med deedson snart, Troels Bech var i hvert med i rundkreds og fortalte noget til spillerne i dag, og der blev sagt Don af nogle af spillerne og givet hånd og krammer til deedson efter
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægNå… Her kom man ind i tråden i håb om, at der var sket en masse, og så var det primært 2-3 siders skænderi… Hvis vi alle var enige, var der ikke brug for et debatforum…
Skal vi ikke få tråden på ret køl igen?
I denne artikel - fra før Randers-kampen - står der, at Zorninger gerne så op til 5 nye tilgange. Primært ud fra det argument, at AGF kunne skifte næsten lige så stærkt ud - og OB primært kun er stærke nok i Start-11’eren lige nu.
Jeg “paster” link samt et lille udsnit af artiklen, da jeg ikke tænker, at man må copy/paste en betalingsartikel. Hvilket er fair nok - jeg ville sgu nok heller ikke arbejde gratis, når det kom til stykket.
Admins: Slet bare hvis det går over nogle regler, jeg ikke lige kender til.
https://fyens.dk/ob/spillerne-har-ov...0062457aa4a9-7
Fodbold: Hen over sommeren har OB hentet nye spillere i form af Fiete Arp, Noah Ganuas og Rasmus Falk.
Men det er ikke nok, hvis man spørger træner Alexander Zorniger.
- Der er ingen tvivl om, at vi har brug for nye spillere. Det kunne man se i vores træningskamp mod AGF, hvor de skiftede nogle meget gode spillere ind, fordi de har en bredere trup.
- Vi gjorde det rigtig godt i første halvleg, men de kunne udfordre os i begge halvlege. Vi spillede til sidst med nogle af de unge, og det er den vej, vi gerne vil gå. Men det er unfair over for dem at forvente den samme præstation fra dem, som vi forventer af vores mere erfarne spillere, siger Alexander Zorniger efter fredagens træning.
- Hvor mange spillere vil du gerne have ind?
- Jeg vil gerne have fem. Jeg være tilfreds med tre eller fire, men det bliver ikke kun én, slår den tyske træner fast.
Vi skal have en 6’er.
Med Lucas sandsynlige afgang skal vi have en angriber ind så det hele ikke hænger på Ganaus og Grot.
Hvis Myhra er ude skal vi have en klassekeeper. Både Theo Sander og Nathan Trott ser ud til at være i overskud i FCK.
Vores trup vil sagtens kunne tåle at få en stopper mere ind til at presse Gomez, Burgy og Paulsen
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvis Gomez kan få koncentrationen kan han vist følge med de fleste ..
Leave a comment:
Leave a comment: