Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    En tysker skulle være landet....
    Kender du noget til spilleren?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    En tysker skulle være landet....

Leave a comment:

• capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Link? Insta eller X?
    https://x.com/heise1887/status/19622...0hV3t3KbA&s=19

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    @Heise1887 deler på X et billede af en makker i Ådalen der går ind med et par træningssko i hånden og at han kan se han nu står og snakker i træningsrummet + skriver at han har flere kufferter i bilen. Det kunne da godt lugte en smule af noget.
    Link? Insta eller X?

Leave a comment:

• capone
    replied
    @Heise1887 deler på X et billede af en makker i Ådalen der går ind med et par træningssko i hånden og at han kan se han nu står og snakker i træningsrummet + skriver at han har flere kufferter i bilen. Det kunne da godt lugte en smule af noget.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Hvad vil du, Troels. Lige klare den i Superligaen eller højere op. Jeg tror du risikerer for meget ved ikke at skaffe bedre spillere. Dem du har skaffet er stort set gode, men på bænken sidder spillere som ganske simpelt ikke er gode nok fodboldspillere. Det gælder ikke kun Grubbe. Og uden Falk ryger vi ned. Z er nok en god signing, men han er i en krise med sin skilsmisse - uanset om han kan eller vil erkende det.
    Det er ok at leje forstærkninger - også til den ynkelige bænk
    Er ofte til træningen og snakker med trænerteamet der. Zorniger er absolut professionelt og -undskyld- men det er absolut nonsens hvad du skriver der om ham.
    Last edited by andlox; 31-08-2025, 19:31.

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    Det jo været et konstant gennemgående talk of the town subjekt…..truppen er ikke bæredygtig i sin nuværende tilstand….bare en af de bærende kræfter er ude vakler hele fundamentet….så ingen breaking news her. TB må jo så se om han kan få noget relevant ind inden i morgen aften, ellers vil jeg betegne det til dumpe karakter for hans vedkommende.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Slet. Forkert tråd
    Last edited by tjdebat; 31-08-2025, 18:34.

Leave a comment:

• MikaelS
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Mon ikke vi skulle lade være med at kommentere på AZs personlige forhold - også selvom vi alle er skuffede i dag efter en sløv og dårlig indsats.

Vi mister meget hjerte og vildskab med Falk ude.

Det er bekymrende.
    Ejdum skulle have været den kreative, men med ham ude også og Grubbe på, så var det kun Arp der kunne levere.

Det er skræmmende vakkelvornt og kræver bedre backup.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Mon ikke vi skulle lade være med at kommentere på AZs personlige forhold - også selvom vi alle er skuffede i dag efter en sløv og dårlig indsats.

Vi mister meget hjerte og vildskab med Falk ude.

Det er bekymrende.

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Hvad vil du, Troels. Lige klare den i Superligaen eller højere op. Jeg tror du risikerer for meget ved ikke at skaffe bedre spillere. Dem du har skaffet er stort set gode, men på bænken sidder spillere som ganske simpelt ikke er gode nok fodboldspillere. Det gælder ikke kun Grubbe. Og uden Falk ryger vi ned. Z er nok en god signing, men han er i en krise med sin skilsmisse - uanset om han kan eller vil erkende det.
    Hvor ved du fra at han er krise med sin skilsmisse, ved du noget vi andre ikke ved eller hvad

Leave a comment:

• Ruben
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Håber godt nok Viljar bliver og er helt klar.

Ikke et decideret drop af Sander på det frispark, men vil bare gerne have Viljar tilbage på kassen. Det er jeg mere tryg ved, selv om han heller ikke var prangende op til sin triste sygemelding.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Uden de indkøb, bliver det virkelig med røven i vandskorpen...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Lige nu, med fare for at se dum ud nu kampen stadig er i gang, har vi virkelig brug for en angriber og mindst én midtbanespiller, og allerhelst to. Lejeaftaler, frie transfers…jeg er ligeglad. Jeg kan godt undvære forstærkninger til forsvaret, hvis det endelig skulle være; Askou og Bojang har gjort det udmærket.
    De mangler lige meget hvordan kampen ender ..

Leave a comment:

Working...
X