Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Hvis Falk skubbes op på 8`eren har vi nok teknik/kvalitet sammen med Fiete til at vi skal have et par gutter der kan sparke den i kassen. Grot har virkelig været ringe de sidste kampe
- Likes 1
-
I min verden, så havde hans røv sgu været mere i klaskehøjde, hvis ikke ambitionen er højere end hvad der måske kan lade sig gøre.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker i
Vi skriger på at toget kører fra os i dansk fodbold... så skal vi også prøve at gå efter det!
Leave a comment:
-
selvfølgelig gør man det. Men fordi man har ventet lige til allersidst kommer det også til at fremstå mere panikagtigt, særligt fordi ingen reelt aner hvem han er. Var det nu et kendt navn med et rimeligt CV ville man ikke tænke "panik-handel", men tænkt det var en god transfer strategi at vente.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker i
Jeg er på ingen måde blæst bagover, men glæder mig trods alt over det virker til der kommer mere inden vinduet lukker, og så må vi jo få ham set ordenligt an.
Leave a comment:
-
Sidder med samme tanke. Meget sammenligneligt med Ganaus, synes jeg. Virker som om Zorniger meget gerne vil have nogle meget løbestærke og fysiske stærke angribere oppe foran. Så langt kan jeg følge det. Men mest af alt synes jeg vi mangler spillere, der kan spille fodbold og har noget teknik.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPuhh Troels. Er det virkelig en A spiller? Ikke et vildt imponerende cv
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jo salg kan sagtens lave. Jeg tænker vi er udfordret, af at AaB også forsøger at få Benjamin Tiedemann før tid. Tænker ikke AIK vil sælge 2 (hvis vi stadig er interreseret)Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Det ved jeg faktisk ikke
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis han er lige så god som vores anden tysker med langt hår - er jeg piv ligeglad med hvor mange mål han har scoret
- Likes 5
Leave a comment:
-
Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker iOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
eller også har man sat sigtekornet for højt tidligere i vinduet, og nu været nødt til at affinde sig med den virkelighed som OB befinder sig i; oprykker, tynd trup - så er man ikke første vælger - heller ikke selv om man venter til sidst i vinduet.
Men lad os nu lige se manden inden vi dømmer ham.
Ganaus var jeg da heller ikke vildt imponeret over, han har så siden gjort det - ok, uden sådan for alvor at vælte mig bagover, men ser da habil ud.
- Likes 1
Leave a comment:
-
øh - jeg kender ham ikke så aner jeg ikke noget om. MEN han har trods alt 70 kampe for et 2. bundesliga hold - alt andet lige et step up ifht Hansborg, på papiret ihvertfald, men lad os seOprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
……..men er vi sikre på det er en forstærkning…..
- Likes 7
Leave a comment:
Leave a comment: