Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Sidder med samme tanke. Meget sammenligneligt med Ganaus, synes jeg. Virker som om Zorniger meget gerne vil have nogle meget løbestærke og fysiske stærke angribere oppe foran. Så langt kan jeg følge det. Men mest af alt synes jeg vi mangler spillere, der kan spille fodbold og har noget teknik.
    Hvis Falk skubbes op på 8`eren har vi nok teknik/kvalitet sammen med Fiete til at vi skal have et par gutter der kan sparke den i kassen. Grot har virkelig været ringe de sidste kampe

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker i
    I min verden, så havde hans røv sgu været mere i klaskehøjde, hvis ikke ambitionen er højere end hvad der måske kan lade sig gøre.

Vi skriger på at toget kører fra os i dansk fodbold... så skal vi også prøve at gå efter det!

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker i
    selvfølgelig gør man det. Men fordi man har ventet lige til allersidst kommer det også til at fremstå mere panikagtigt, særligt fordi ingen reelt aner hvem han er. Var det nu et kendt navn med et rimeligt CV ville man ikke tænke "panik-handel", men tænkt det var en god transfer strategi at vente.

Jeg er på ingen måde blæst bagover, men glæder mig trods alt over det virker til der kommer mere inden vinduet lukker, og så må vi jo få ham set ordenligt an.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Puhh Troels. Er det virkelig en A spiller? Ikke et vildt imponerende cv
    Sidder med samme tanke. Meget sammenligneligt med Ganaus, synes jeg. Virker som om Zorniger meget gerne vil have nogle meget løbestærke og fysiske stærke angribere oppe foran. Så langt kan jeg følge det. Men mest af alt synes jeg vi mangler spillere, der kan spille fodbold og har noget teknik.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Skrev farzam ikke kun at vi havde tilbudt ham kontrakt :) det kan jo ligeså godt gælde fra januar hvor han er kontrakløs;)
    Håber jeg ikke. Brændt barn skyr Allsvenskan

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det ved jeg faktisk ikke
    Jo salg kan sagtens lave. Jeg tænker vi er udfordret, af at AaB også forsøger at få Benjamin Tiedemann før tid. Tænker ikke AIK vil sælge 2 (hvis vi stadig er interreseret)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Det ved jeg faktisk ikke
    Vi kan sagtens købe ham indtil i morgen. De kan bare ikke hente en erstatning

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Det er vel kun lukket for køb. Salg kan der vel stadig laves?
    Det ved jeg faktisk ikke

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hidtil havde TB en virkelig stærk hit-rate. Så er optimistisk.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Hvis han er lige så god som vores anden tysker med langt hår - er jeg piv ligeglad med hvor mange mål han har scoret

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

eller også har man sat sigtekornet for højt tidligere i vinduet, og nu været nødt til at affinde sig med den virkelighed som OB befinder sig i; oprykker, tynd trup - så er man ikke første vælger - heller ikke selv om man venter til sidst i vinduet.

Men lad os nu lige se manden inden vi dømmer ham.

Ganaus var jeg da heller ikke vildt imponeret over, han har så siden gjort det - ok, uden sådan for alvor at vælte mig bagover, men ser da habil ud.

Leave a comment:

• Balboa
    replied

Isherwood må være død da det svenske vindue er lukket
    Det er vel kun lukket for køb. Salg kan der vel stadig laves?

Leave a comment:

• DD84
    replied

Isherwood må være død da det svenske vindue er lukket
    Skrev farzam ikke kun at vi havde tilbudt ham kontrakt :) det kan jo ligeså godt gælde fra januar hvor han er kontrakløs;)

Leave a comment:

• andlox
    replied

……..men er vi sikre på det er en forstærkning…..
    Hidtil havde TB en virkelig stærk hit-rate. Så er optimistisk.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

……..men er vi sikre på det er en forstærkning…..
    øh - jeg kender ham ikke så aner jeg ikke noget om. MEN han har trods alt 70 kampe for et 2. bundesliga hold - alt andet lige et step up ifht Hansborg, på papiret ihvertfald, men lad os se

Leave a comment:

Working...
X