Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Er rimelig sikker på Daniel Høegh gerne vil til Ob har han udtrykt flere gange.
    forsrår ikke hvorfor Ob ikke tager fat i ham.
    han ville være klasse for os et år eller to.
    Korrekt, og der har været et par muligheder, men OB har ikke ønsket det. For os der ikke ved noget er det en no-brainer, men hvad der har forhindret det er et godt spørgsmål.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Havde det været i sommeren 22 da han røg til Randers, så var jeg på, men nu er det kapitel overstået. Dels er tiden løbet fra det, og dels så forlængede han også med Randers i vinters. Han ender Superliga karrieren deroppe.

Leave a comment:

• longway78
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hvis vi anerkender at Casper Nielsen er uden for vores rækkevidde, så er Sebastian Jørgensen den eneste spiller, jeg ville kalde en tilfredsstillende forstærkning.

Alle øvrige er ikke dygtige nok. Heller ikke Blume
    og Hjulsager.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...tian-jorgensen

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Bor Daniel Høegh stadig i Odense? Eller noget af hans familie? Har spottet ham i Dalum i dag :)
    Ja, de bor i Odense, har talt med hans far. Pga en hjernerystelse for knabt 3 år siden, så kører han Daniel til Randers når han har kamp for at Daniel kan slappe helt af,
    og agerer lidt privatchauffør for ham. 180 km ud og 180 km hjem dagen før Daniel skal spille, men altså hvem gør ikke alt for deres børn :-)

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Bor Daniel Høegh stadig i Odense? Eller noget af hans familie? Har spottet ham i Dalum i dag :)
    Ja, de bor på Langelinie meget tæt på Ådalen

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Har du hørt interviewet? :-) Der kan også sagtens være akademispillere blandt de "20 markspillere". Men grundlæggende siger han vel, at det er 20 markspillere, der er klar til at bidrage i Superligaen.

Dog tror jeg ikke man kan bruge det så meget til at gætte på truppen nu her. De spørger ham hvordan han ser den ideelle trupsammensætning og han svarer. Men synes også han sagde ret klart, at han/de godt var klar over, at det nåede vi ikke frem til nu her.
    Hørte det mens jeg var ude og cykle med vind i håret så skal nok have det genhørt … vidste ikke at det var fra interviewet .. SFÅ ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Hvorfor? Han har en fin motor, men er en lidt tung og dårlig pres spiller, der kun kan spille sidelæns eller bagud. Imo stod det skrevet i stjernerne at han ville få det svært under Zorninger
    Men han giver det virkelig chancen. Han er bestemt en af dem der har givet sig 120% i opstarten og i træningskampene når han er kommet ind
    Mod AGF fløj han rundt i hidsige pres konstant og gjorde det godt.
    Jeg frygter desværre bare at han kommer til kort på talentet. Det er bestemt ikke indstillingen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så blev jeg lige usikker .. 20 markspillere, 3 målmænd og 2 .. Akademispillere?
    Ja noget i den stil. Måske en af de 2 akademispillere kunne være en i en form for transition til 1.holdet allerede.
    Måske man skifter meget ud i de 2 da man gerne vil se mange unge an og de også har noget skole at passe

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har du hørt interviewet? :-) Der kan også sagtens være akademispillere blandt de "20 markspillere". Men grundlæggende siger han vel, at det er 20 markspillere, der er klar til at bidrage i Superligaen.

Dog tror jeg ikke man kan bruge det så meget til at gætte på truppen nu her. De spørger ham hvordan han ser den ideelle trupsammensætning og han svarer. Men synes også han sagde ret klart, at han/de godt var klar over, at det nåede vi ikke frem til nu her.
    Last edited by Agbre; 14-07-2025, 10:51.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hans ideelle hed 20+3+2. Og jeg tænker hvis man ikke får Bonde tilbage de første måneder hedder den nok 21+3+2. Der er vi ca med salg af Luca og DD

Så 3-4 mere ind og ud.

Det bliver nok Myhra, Hansborg,Jenner og en af Trybull/Grubbe/Yaya

Leave a comment:

• Agbre
    replied

Hvorfor? Han har en fin motor, men er en lidt tung og dårlig pres spiller, der kun kan spille sidelæns eller bagud. Imo stod det skrevet i stjernerne at han ville få det svært under Zorninger
    Ved ikke om jeg er enig i, at han er en dårlig presspiller. Den del synes jeg egentlig han gør fint - pga. hans gode motor. Men er desværre ellers enig.

Det aggressive pres er kun ét element af Zornigers spillestil. I mindst ligeså høj grad er det bare offensivt spil. Spillerne skal have teknik og overblik til at tænke offensivt i nærmest alle situationer og vende i små rum. Hvis et hold som OB for alvor skal lykkes med det, tror jeg det handler om at tage de bedste teknikere og "lære dem" at presse og gå til den (end at kigge hvem der er typiske "Zorniger-spillere"). Har svært ved at se Grubbe har fart nok i spillet til at blive starter.

Leave a comment:

• Henning001
    replied

Givetvis, fordi han har været i RB Leipzig, hvor Zorniger også har været træner, og som skulle spille på nogenlunde samme måde, så han burde være bekendt med systemet, mens det vil være helt nyt for de fleste andre.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Den kommentar er jeg glad for at se. Jeg havde i første omgang forstået det sådan, at de 22 spillere var inklusiv målmænd.
    Som jeg forstod det var ræsonnementet sådan: 20 markspillere. To på hvor position - så man også kan træne 11 mod 11. Og så +2 fordi der næsten altid er skader eller lignende.

Men som de også sagde i SFÅ-debatten. Det er sådan Zorniger ser det. Det betyder ikke nødvendigvis det bliver sådan. Selvom 25 spillere nok er meget typisk for en Superligatrup.

Leave a comment:

Working...
X