Oprindeligt indsendt af longway78
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægEr rimelig sikker på Daniel Høegh gerne vil til Ob har han udtrykt flere gange.
forsrår ikke hvorfor Ob ikke tager fat i ham.
han ville være klasse for os et år eller to.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Er rimelig sikker på Daniel Høegh gerne vil til Ob har han udtrykt flere gange.
forsrår ikke hvorfor Ob ikke tager fat i ham.
han ville være klasse for os et år eller to.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hvis vi anerkender at Casper Nielsen er uden for vores rækkevidde, så er Sebastian Jørgensen den eneste spiller, jeg ville kalde en tilfredsstillende forstærkning.
Alle øvrige er ikke dygtige nok. Heller ikke Blume
og Hjulsager.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægBor Daniel Høegh stadig i Odense? Eller noget af hans familie? Har spottet ham i Dalum i dag :)
og agerer lidt privatchauffør for ham. 180 km ud og 180 km hjem dagen før Daniel skal spille, men altså hvem gør ikke alt for deres børn :-)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bor Daniel Høegh stadig i Odense? Eller noget af hans familie? Har spottet ham i Dalum i dag :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Har du hørt interviewet? :-) Der kan også sagtens være akademispillere blandt de "20 markspillere". Men grundlæggende siger han vel, at det er 20 markspillere, der er klar til at bidrage i Superligaen.
Dog tror jeg ikke man kan bruge det så meget til at gætte på truppen nu her. De spørger ham hvordan han ser den ideelle trupsammensætning og han svarer. Men synes også han sagde ret klart, at han/de godt var klar over, at det nåede vi ikke frem til nu her.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Hvorfor? Han har en fin motor, men er en lidt tung og dårlig pres spiller, der kun kan spille sidelæns eller bagud. Imo stod det skrevet i stjernerne at han ville få det svært under Zorninger
Mod AGF fløj han rundt i hidsige pres konstant og gjorde det godt.
Jeg frygter desværre bare at han kommer til kort på talentet. Det er bestemt ikke indstillingen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så blev jeg lige usikker .. 20 markspillere, 3 målmænd og 2 .. Akademispillere?
Måske man skifter meget ud i de 2 da man gerne vil se mange unge an og de også har noget skole at passe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så blev jeg lige usikker .. 20 markspillere, 3 målmænd og 2 .. Akademispillere?
Dog tror jeg ikke man kan bruge det så meget til at gætte på truppen nu her. De spørger ham hvordan han ser den ideelle trupsammensætning og han svarer. Men synes også han sagde ret klart, at han/de godt var klar over, at det nåede vi ikke frem til nu her.Last edited by Agbre; 14-07-2025, 10:51.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hans ideelle hed 20+3+2. Og jeg tænker hvis man ikke får Bonde tilbage de første måneder hedder den nok 21+3+2. Der er vi ca med salg af Luca og DD
Så 3-4 mere ind og ud.
Det bliver nok Myhra, Hansborg,Jenner og en af Trybull/Grubbe/Yaya
Leave a comment:
-
Hvorfor? Han har en fin motor, men er en lidt tung og dårlig pres spiller, der kun kan spille sidelæns eller bagud. Imo stod det skrevet i stjernerne at han ville få det svært under Zorninger
Det aggressive pres er kun ét element af Zornigers spillestil. I mindst ligeså høj grad er det bare offensivt spil. Spillerne skal have teknik og overblik til at tænke offensivt i nærmest alle situationer og vende i små rum. Hvis et hold som OB for alvor skal lykkes med det, tror jeg det handler om at tage de bedste teknikere og "lære dem" at presse og gå til den (end at kigge hvem der er typiske "Zorniger-spillere"). Har svært ved at se Grubbe har fart nok i spillet til at blive starter.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Den kommentar er jeg glad for at se. Jeg havde i første omgang forstået det sådan, at de 22 spillere var inklusiv målmænd.
Men som de også sagde i SFÅ-debatten. Det er sådan Zorniger ser det. Det betyder ikke nødvendigvis det bliver sådan. Selvom 25 spillere nok er meget typisk for en Superligatrup.
Leave a comment:
Leave a comment: