Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

Synes nu ikke, det var helt "ude af kontekst", for lige inden din sammenligning skriver du jo, at vi samlet set er "omkring even".
    Vi må da være kraftigt forstærket allerede, men det var jo i den grad også nødvendigt, for vi havde jo på ingen måde et hold, der var konkurrencedygtigt til Superligaen. Tænker også, der er brug for flere forstærkninger, hvis vi ikke skal blive markant svækket ved skader, karantæner eller bare udskiftninger sidst i kampene.
    I interviewet med SFÅ, sagde Zorniger vidst noget med, at den ideelle trupstørrelse var omkring 22, så vi må vel forvente en del flere afgange, hvis der ellers, som de alle siger, skal ske flere indkøb. Hvilke spillere tænker I (udover Luca og DD, som har været nævnt hele tiden) kan være på vej væk?
    Hans ideelle hed 20+3+2. Og jeg tænker hvis man ikke får Bonde tilbage de første måneder hedder den nok 21+3+2. Der er vi ca med salg af Luca og DD

Så 3-4 mere ind og ud.

Det bliver nok Myhra, Hansborg,Jenner og en af Trybull/Grubbe/Yaya

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Synes nu ikke, det var helt "ude af kontekst", for lige inden din sammenligning skriver du jo, at vi samlet set er "omkring even".
    Vi må da være kraftigt forstærket allerede, men det var jo i den grad også nødvendigt, for vi havde jo på ingen måde et hold, der var konkurrencedygtigt til Superligaen. Tænker også, der er brug for flere forstærkninger, hvis vi ikke skal blive markant svækket ved skader, karantæner eller bare udskiftninger sidst i kampene.
    I interviewet med SFÅ, sagde Zorniger vidst noget med, at den ideelle trupstørrelse var omkring 22, så vi må vel forvente en del flere afgange, hvis der ellers, som de alle siger, skal ske flere indkøb. Hvilke spillere tænker I (udover Luca og DD, som har været nævnt hele tiden) kan være på vej væk?

Trybull. Der er godt nok meget mytisk omkring ham, og jeg tror ikke han passer ind.
    Og så tror jeg personligt der ryger en målmand.
    Hansborg, kunne jeg godt se ryge.
    Så ryger Jenner nok også (desværre)
    Deedson og Luca ryger selvfølgelig.

Og så tror jeg der blivet kigget på
    målmand
    6’er
    2 offensive spillere.
    Og Mon ikke de kigger efter noget i midterforsvaret?​

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Jeg vil tro Jenner ryger. Vi får i hvert fald en spiller mere til midtbanen, ud fra de udtalelser der er kommet fra TB og AZ. Her kunne Grubbe eller yaya godt ryge på i hvert fald noget udleje. Hansborg har et halvt år tilbage og ser også ud til at være langt væk.
    Generelt håber jeg vi vil se flere blive lejet ud til eksempelvis Middelfart. Grymer, Sandberg, Bojang og Hansborg er oplagte i den kategori.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Svært at vurdere. Og det får vi aldrig at vide. Men ud fra de seneste træningskampe har han ikke lignet en fisk i vandet under Zorniger.
    Men havde rigtig gerne beholdt ham et år mere
    Mon ikke der er flere begrundelser end bare et ubelejligt stilskifte.

Luca har været loyal og dygtig, men åben om sine ambitioner, så uden at have nogen form for evidens, kunne man forestille sig, at han er blevet lovet et salg her til sommer. Det kan jo påvirke de der berømte procenter, hvis en spiller inde i hovedet godt ved, han ikke skal praktisere denne spillestil mere.

Hvis jeg havde været Troels Bech, så havde jeg lokket Luca til at blive ved at love/indikere et salg ville blive muligt til en realistisk pris, hvis han tog sæsonen i Nordic Bet - hvor han var allersværest at erstatte.

Leave a comment:

• Henning001
    replied

Hele min pointe i de tidligere indlæg var at vi har solgt for 65-70 mill i 2025 uden at blive svækket. Så du er nød til lige at læse det i en sammenhæng og ikke ude af kontekst

Så det var baseret på at Falk og Arp så rigeligt opvejer for Luca i start 11`erens kvalitet. Nok ikke mål. Men ihverfald i kvalitet samlet set

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel også et spørgsmål om hvordan de passer ind i det nye system .. lader ikke til at der er plads til DonD så den er rimelig klar.
    Luca spillede alene på toppen med to kanter omkring sig - fordel eller ulempe for ham at spille med en på siden af sig og ingen kanter?
    Svært at vurdere. Og det får vi aldrig at vide. Men ud fra de seneste træningskampe har han ikke lignet en fisk i vandet under Zorniger.
    Men havde rigtig gerne beholdt ham et år mere

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Mener du seriøst, at Luca alene er sammenlignelig med Falk + Arp ?
    Hele min pointe i de tidligere indlæg var at vi har solgt for 65-70 mill i 2025 uden at blive svækket. Så du er nød til lige at læse det i en sammenhæng og ikke ude af kontekst

Så det var baseret på at Falk og Arp så rigeligt opvejer for Luca i start 11`erens kvalitet. Nok ikke mål. Men ihverfald i kvalitet samlet set

Leave a comment:

• Henning001
    replied

Isoleret set ja. Men samlet set er vi omkring even på vinduet. Falk og Arp opvejer Luca og Ganaus går ca lige op med DD.
    Man kan altid tale for og imod.
    Men overall set er det godt købmandsskab det man har gang i, og vi vil se et pænt øget budget år efter år hvis vi fortsætter denne kadence IMO
    Mener du seriøst, at Luca alene er sammenlignelig med Falk + Arp ?

Leave a comment:

• Plum
    replied

Isoleret set ja. Men samlet set er vi omkring even på vinduet. Falk og Arp opvejer Luca og Ganaus går ca lige op med DD.
    Men overall set er det godt købmandsskab det man har gang i, og vi vil se et pænt øget budget år efter år hvis vi fortsætter denne kadence IMO
    Det er vel også et spørgsmål om hvordan de passer ind i det nye system .. lader ikke til at der er plads til DonD så den er rimelig klar.
    Luca spillede alene på toppen med to kanter omkring sig - fordel eller ulempe for ham at spille med en på siden af sig og ingen kanter?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Vi kommer helt sikkert til at mangle Luca. Jeg synes, svækker os meget.

Leave a comment:

• kentini
    replied

Måske inden den slutrunde han lige har været på. Og inden Dallas kom på banen.
    Men begge klubber har jo regnet med at kapitalisere stort på dem hver i sær så det scenarie ville aldrig komme i spil

Mon hvor er det vildt at vi står i Juli måned(forudsat de begge sælges) og allerede har solgt for 65-70 mill på hele året og brugt under 10% af det beløb på transfers ind. Og faktisk står med en følelse at vi ikke går svækket ind i superligaen. Næsten tværtimod. Det er simpelthen fantastisk godt arbejde og købmandskab af Troels & Co.
    Vi kommer helt sikkert til at mangle Luca. Jeg synes, svækker os meget.

Leave a comment:

• Plum
    replied

En der ville vælge Mathias Jørgensen over Luca burde rulles i tjære og fjer midt foran Odense Rådhus
    Det er der nok heller ikke nogen der vil .. alternativer?

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Men jeg ville personligt vælge MJ før DD selvom de prissættes tæt
    Helt sikkert. DD er ikke blevet 1% bedre i sin lange tid i OB. Der er bekymrende

Leave a comment:

• laffe
    replied

En der ville vælge Mathias Jørgensen over Luca burde rulles i tjære og fjer midt foran Odense Rådhus
    Men jeg ville personligt vælge MJ før DD selvom de prissættes tæt

Leave a comment:

• laffe
    replied

Og prissætning giver dig ret

Leave a comment:

Working...
X