Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Jeg vil mene både Ejdum og Falk kan tage den plads, det kræver så man har noget at erstatte med lidt længere tilbage.
    Jeg er ikke helt enig. Arp har en helt anden flair omkring feltet, som især Ejdum ikke har. Han er jo meget mere angriber-type end de to andre, også når vi presser.
    Men enig i at midtbanen så ser endnu mere tynd ud, hvis man tænker at rykke Falk eller Ejdum frem, i tilfælde af en skade til Arp

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Jeg ved ikke om vores nye tyske ven kan operere på pladsen bag ved angriberne, men jeg kigger på den position, og ser at vi har Arp og ingen andre. Jeg ved ikke om de mener at Martin kan spille den plads eller hvordan, men hvis Arp er ude, er vi i store problemer
    Jeg vil mene både Ejdum og Falk kan tage den plads, det kræver så man har noget at erstatte med lidt længere tilbage.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Jeg ved ikke om vores nye tyske ven kan operere på pladsen bag ved angriberne, men jeg kigger på den position, og ser at vi har Arp og ingen andre. Jeg ved ikke om de mener at Martin kan spille den plads eller hvordan, men hvis Arp er ude, er vi i store problemer

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Ikke at jeg er kæmpe fan af lejeaftaler, men med truppens nuværende beskaffenhed, så ville et par unge tyske gutter fra nogle af bundesliga klubberne da ikke gøre noget.

Leave a comment:

• OBHelvegKonge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Betalingsartikel :(

Hvor rygtes han hen?
    Der nævnes ingen klub i artiklen.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Det svarer til at købe en skjorte der passer helt perfekt nu, men så snart den bliver vasket, så gør den ikke.

Man er nødt til at se lidt langsigtet. Den nuværende trup er fin, men så snart der kommer skade eller karantæne eller andet, så vakler korthuset. Vi så det da Arp var ude og vi så det i går da Falk var ude og Ejdum var kørt flad.

Der SKAL komme noget til midtbanen, med mindre Bonde er tiltænkt en rolle. Det er bare en usikker brik at satse på.
    Enig. Det bliver en svær sæson med den bænk. Det håber jeg da, at SFÅ taler lidt med Troels om i aften.

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Betalingsartikel :(

Hvor rygtes han hen?

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Martin Hansen på vej væk

https://fyens.dk/ob/sport-fyn-erfare...-sin-klub?rss=

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder ikke til at det er 100% lukket.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ender-jeg-godt

Meeen den er nok på 80-90%

Leave a comment:

• MikaelS
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er fuldstænding enig i at det er fantastiske transfers ift. hvad vi har været vant til. Men det vil bare ærge mig så grænseløst meget, hvis man i OB endnu engang vælger at "half-ass" den, og ikke bringe de sidste nødvendige ændringer på plads, da jeg føler at man for første gang i lang, lang tid er SÅ tæt på at have noget der kunne være rigtig godt.. Især med Troels' kommentarer om at "gribe Superligaen an". Det synes jeg helt bestemt også man har gjort langt hen af vejen. Jeg er jo f.eks. ovenud lykkelig over signingen af Zorninger, Falk og Arp. Det er jo fuldstændigt fremragende arbejde af Troels. Men hvis man sætter sig tilfreds med truppen nu, hvor man lige for en gangs skyld var så tæt på at fuldende et fantastisk stykke arbejde, så tror jeg det kan ende med at koste dyrt. Der skal kun få skader til, før vi skal spille med meget svage spillere fra start.
    Det svarer til at købe en skjorte der passer helt perfekt nu, men så snart den bliver vasket, så gør den ikke.

Man er nødt til at se lidt langsigtet. Den nuværende trup er fin, men så snart der kommer skade eller karantæne eller andet, så vakler korthuset. Vi så det da Arp var ude og vi så det i går da Falk var ude og Ejdum var kørt flad.

Der SKAL komme noget til midtbanen, med mindre Bonde er tiltænkt en rolle. Det er bare en usikker brik at satse på.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    For mig kan et vindue med Falk, Arp, Ganaus, Sander & Oudraogo, ikke være dumpet.

Men jeg er enig, man giver sig selv nogle udfordringer ift bredden, heldigvis er der 4 måneder, og så kan man kigge på det igen.

Men vores startopstilling er langt bedre end den var sidste sæson.

Ovenikøbet har man lavet salg for omkring 50 millioner som OPRYKKER.
    Jeg er fuldstænding enig i at det er fantastiske transfers ift. hvad vi har været vant til. Men det vil bare ærge mig så grænseløst meget, hvis man i OB endnu engang vælger at "half-ass" den, og ikke bringe de sidste nødvendige ændringer på plads, da jeg føler at man for første gang i lang, lang tid er SÅ tæt på at have noget der kunne være rigtig godt.. Især med Troels' kommentarer om at "gribe Superligaen an". Det synes jeg helt bestemt også man har gjort langt hen af vejen. Jeg er jo f.eks. ovenud lykkelig over signingen af Zorninger, Falk og Arp. Det er jo fuldstændigt fremragende arbejde af Troels. Men hvis man sætter sig tilfreds med truppen nu, hvor man lige for en gangs skyld var så tæt på at fuldende et fantastisk stykke arbejde, så tror jeg det kan ende med at koste dyrt. Der skal kun få skader til, før vi skal spille med meget svage spillere fra start.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    For mig kan et vindue med Falk, Arp, Ganaus, Sander & Oudraogo, ikke være dumpet.

Men jeg er enig, man giver sig selv nogle udfordringer ift bredden, heldigvis er der 4 måneder, og så kan man kigge på det igen.

Men vores startopstilling er langt bedre end den var sidste sæson.

Ovenikøbet har man lavet salg for omkring 50 millioner som OPRYKKER.

Leave a comment:

• MBN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er den offentliggjort?
    Jep, på tv2fyn, for ca 30 min siden

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg

Han er blevet udlejet til Middelfart og forlænget til 2028
    Er den offentliggjort?

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er også interessant, at Bürgy på ingen måde falder igennem, når ham spiller sammen med de to hurtige unge, hvilket jeg vist også forudsagde for at par uger siden, at han netop ikke ville....
    Syntes faktisk at se at han stopper op og lader FCN’eren glide igennem i går … lide en fod ud manglede for at stoppe ham …

Leave a comment:

Working...
X