Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Askou var vel bedste OBer i kampen mod Kolding og kan umuligt have spillet sig af. Det vil være overordentligt typisk OB, hvis man vælger at bænke ham efter en fin præstation, og imo en håbløs tilgang til talenterne som umuligt kan være gavnlig for selvtillid og udvikling.
    Man skal aldrig være slevskrevet blot fordi man er fra akdemiet, men den her konstante udskiftning og ryste-posen tilgang er imo et udtryk for en umoden træner, mere end en dårlig trup.
    Jeg bliver stadig irriteret over at tænke på hvordan SK spiller William Martin fra start som 8er blot for at flå ham ud i pausen og siden sylte ham i forhold til spilletid.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Askou var vel bedste OBer i kampen mod Kolding og kan umuligt have spillet sig af. Det vil være overordentligt typisk OB, hvis man vælger at bænke ham efter en fin præstation, og imo en håbløs tilgang til talenterne som umuligt kan være gavnlig for selvtillid og udvikling.
      Man skal aldrig være slevskrevet blot fordi man er fra akdemiet, men den her konstante udskiftning og ryste-posen tilgang er imo et udtryk for en umoden træner, mere end en dårlig trup.
      Jeg bliver stadig irriteret over at tænke på hvordan SK spiller William Martin fra start som 8er blot for at flå ham ud i pausen og siden sylte ham i forhold til spilletid.
      Han ventede ikke engang til pausen. Det var efter 33 minutter...

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Han ventede ikke engang til pausen. Det var efter 33 minutter...
        Rigtigt, og så meget desto mere hovedrystende

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Vi kan jo ikke spille med Julius fra start hvis han kun kan holde ca 60 min som midterforsvarer, det duer ikke vi skal skifte i det centrale forsvar under kampen. Jeg er enig i, at det var en lovende debut, men har åbenbart et fysisk efterslæb efter sygdomsperioden i opstarten, så jeg mener kun man bør spille ham hvis man tror på 90 min., og det ser ikke realistisk ud efter sidste uge.

Comment

SFÅ melder at det enten bliver Julius eller Bjørn ved siden af Bürgy. Ja…
            Bjørn er forsvarsspiller igen.. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Og det sker åbenbart ofte

Og Markus ryger på bænken

Krogh taber mere og mere min tillid

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bjørn er forsvarsspiller igen.. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Og det sker åbenbart ofte

Lad os da spille med en bagkæde for 3 gang i 4 kampe…..

Håber godt nok det bliver Julius og Burgy. Julius fortjener chancen, oven på præstationen mod Kolding.

Comment

Tja, klar linje er det virkelig ikke Søren kommer med. Men i hensigt af Bjørn er der ja god muligt at tilgangen af Grot spiller med ind der. Hvis Grot er klar for en indhop så er der ja ikke mere behov for Bjørn på toppen.
                Men spørgsmålet om SK og TV ved hvad de gør og har en klar (og fælles) plan kan man vel stille. Vi må ja næsten være taknemmelig hvis Bjørn ikke skal tage handske på om at vagte buret i morgen...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Og hvis Luca er ude, så er Bjørn sikkert angriber….

Comment

Virkelig tamt hvis Markus skal bænkes igen.. jeg bliver ikke overrasket hvis han bliver det næste “tabte” talent som Breum.
                    Skubbes Julius på bænken af vores angriber Bjørn begynder jeg seriøst at selvskade..
                    Last edited by stonebear; 13-03-2025, 23:10.

Comment

den undrede jeg mig også over. Ikke at han har været fantastisk - men det er der jo ingen der har. Syntes han har set fornuftig ud - hvis det er fordi man vil have Don D ind - hvorfor så ikke Markus på 10'er og så holde Ejdum på 8'eren.

Og helt enig med det sidste - der skal virkelig ske store positive forandringer de næste 11 kampe hvis jeg skal tro på ham som træner næste sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

den undrede jeg mig også over. Ikke at han har været fantastisk - men det er der jo ingen der har. Syntes han har set fornuftig ud - hvis det er fordi man vil have Don D ind - hvorfor så ikke Markus på 10'er og så holde Ejdum på 8'eren.

Og helt enig med det sidste - der skal virkelig ske store positive forandringer de næste 11 kampe hvis jeg skal tro på ham som træner næste sæson
                        Havde vi haft en træner som turde stille krav til sin trup, til hvilke spillere den skulle indeholde. Vover jeg den påstand, at tingene havde set anderledes ud. Men Krogh er den mest nyttige for ledelsen, fordi han ikke stiller krav. Det her er en OB classic. En mere erfaren træner, havde sagt fra.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Havde vi haft en træner som turde stille krav til sin trup, til hvilke spillere den skulle indeholde. Vover jeg den påstand, at tingene havde set anderledes ud. Men Krogh er den mest nyttige for ledelsen, fordi han ikke stiller krav. Det her er en OB classic. En mere erfaren træner, havde sagt fra.
                          SK er vel det man kan kalde "firmaets mand"......., det virker bare ikke i topfodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

SK er vel det man kan kalde "firmaets mand"......., det virker bare ikke i topfodbold.
                            For mig ville det have været fedt hvis han kunne blive i OB i hele sin karriere. For han er virkelig firmaets mand. Og super dygtig.
                            Det skulle nok bare have været som assistent træner. Eller transitions træner. Det bliver desværre mere og mere tydeligt at det ikke er som cheftræner

Comment

For mig ville det have været fedt hvis han kunne blive i OB i hele sin karriere. For han er virkelig firmaets mand. Og super dygtig.
                              Det skulle nok bare have været som assistent træner. Eller transitions træner. Det bliver desværre mere og mere tydeligt at det ikke er som cheftræner
                              En ny træner vil næppe tage forgængeren som assistent. Men som transitions træner, det ville være klasse.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...t-i-1-division
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X