Man aner næsten ikke hvad man efterhånden skal sige eller tænke om OB, bedst som man tror nu kører det, Så slår hele holdet op i banen. Ledelsen er totalt blinde for hvad to vigtige og centrale midtbanespillers forsvinden betyder. Det er skræmmende og tingene gentager sig bare igen og igen ligesom de sidste 13 - 14 år. Vi fik en kanon start og man kunne se en vilje og gejst hos spillerne. Den virker laaaaaangt væk nu. Vores anfører startede godt men fremstår nu usikker og ganske ordinær. Midtbanen er helt væk. Der mangler en spilstyrer . Lucca scorer heldigvis men vi kan ikke holde nullet. Ejdums forrygende spil fra efteråret er forsvundet, der ligger måske for meget ansvar på hans unge skuldre. Når man satser ung vil der komme mange udfald. Jeg er enig i at man skal satse på unge spillere fra akademiet. Men man skal ikke være naiv. Der skal være klassespillere de kan læne sig op ad. Rutinerede kræfter der viser vejen og guider de unge. Jeg ved ikke hvad der sker i truppen, jeg ser ikke træningerne. Men lige nu og her, er det ikke godt nok.
Hvis der ikke sker noget drastisk eller spillerne stepper gevaldigt op så kan oprykningsspillet godt blive en lidt for spændende affære.
Hvis der ikke sker noget drastisk eller spillerne stepper gevaldigt op så kan oprykningsspillet godt blive en lidt for spændende affære.
Comment