Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Man aner næsten ikke hvad man efterhånden skal sige eller tænke om OB, bedst som man tror nu kører det, Så slår hele holdet op i banen. Ledelsen er totalt blinde for hvad to vigtige og centrale midtbanespillers forsvinden betyder. Det er skræmmende og tingene gentager sig bare igen og igen ligesom de sidste 13 - 14 år. Vi fik en kanon start og man kunne se en vilje og gejst hos spillerne. Den virker laaaaaangt væk nu. Vores anfører startede godt men fremstår nu usikker og ganske ordinær. Midtbanen er helt væk. Der mangler en spilstyrer . Lucca scorer heldigvis men vi kan ikke holde nullet. Ejdums forrygende spil fra efteråret er forsvundet, der ligger måske for meget ansvar på hans unge skuldre. Når man satser ung vil der komme mange udfald. Jeg er enig i at man skal satse på unge spillere fra akademiet. Men man skal ikke være naiv. Der skal være klassespillere de kan læne sig op ad. Rutinerede kræfter der viser vejen og guider de unge. Jeg ved ikke hvad der sker i truppen, jeg ser ikke træningerne. Men lige nu og her, er det ikke godt nok.
    Hvis der ikke sker noget drastisk eller spillerne stepper gevaldigt op så kan oprykningsspillet godt blive en lidt for spændende affære.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Såfremt OB har ambitioner, så skal der en ny cheftræner ind omgående. SK er ikke den rigtige, men mon ikke det snart sker, jeg tænker Troels Bech har øjne og ører, holdet spiller langt under par, hvis man nu skal bruge direktørgangens sprog.
      Endnu et bevis på Thorborg ikke skal blande sig i sportslige beslutninger.

Comment

Havde desværre ikke mulighed for at se kampen i dag, men må bare konstatere at det er overordentligt bekymrende at vi nu ikke blot har spillet 5 kampe uafgjort i træk. Så vidt jeg husker og som jeg lytter mig til dagens kamp forløb, er det heller ikke 5 kampe, hvoraf man kan sige vi i nogen af kampene fortjente sejren mere end modstanderen.

Der er grund til panderynker. Oprykningen er jeg fortsat ikke nervøs for, men OB skal ikke spille 5 kampe i næstbedste række uden sejr. Det er bare pivringe!!

Comment

Så meldte Hvidovre sig også ind i kampen om en af de 2 oprykningspladser.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
            Så meldte Hvidovre sig også ind i kampen om en af de 2 oprykningspladser.
            Fint resultat for os, hvis Hvidovre meldte sig ind må Esbjerg jo have meldt sig ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Fint resultat for os, hvis Hvidovre meldte sig ind må Esbjerg jo have meldt sig ud.
              Ser ud til Esbjerg må en tur i nedrykningspillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ser ud til Esbjerg må en tur i nedrykningspillet.
                Ja det tror jeg også.
                hillerød og Kolding vinder nok og Esbjerg får ikke point i Horsens.

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Ja det tror jeg også.
                  De har solgt rub og stub der er penge værd. Så ikke så overraskende.
                  Men de er i økonomiske vanskeligheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Ja det tror jeg også.
                    Lad os nu se. To hold skal vinde og EfB skal selv tabe. Så sikker er den vist heller ikke.

Comment

https://fyens.dk/ob/der-er-kun-et-ho...2b5830b849d-18

Det fandme uhyggeligt. Vi burde tromle hen over halvdelen af holdene.

Comment

https://bold.dk/fodbold/nyheder/tidl...fter-til-nepal

Apropos ingenting, så er Buya Turay røget en tur til Nepal. I mellemtiden render Tyler Burey rundt hos en bundklub i Bosnien. Det er lidt bizart at tænke på hvor mange penge vi investerede i de to spillere...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Apropos ingenting, så er Buya Turay røget en tur til Nepal. I mellemtiden render Tyler Burey rundt hos en bundklub i Bosnien. Det er lidt bizart at tænke på hvor mange penge vi investerede i de to spillere...
                          In Bjørn we trust(ed)

Comment

Nogen der vil gengive eller sende på en pm?

https://fyens.dk/ob/laes-her-fodbold...1df06572c69-12

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

I hele Sven Köhlers karriere er OB de eneste der har lagt transfer for ham.............

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nogen der vil gengive eller sende på en pm?

https://fyens.dk/ob/laes-her-fodbold...1df06572c69-12
                                OB's sportsdirektør, Troels Bech, erkender, at holdets præstationer har været svingende med fem uafgjorte kampe i træk, men påpeger, at de stadig fører ligaen med 11 point. Han fremhæver skader og sygdom som faktorer bag holdets stagnation og forsvarer beslutningen om at give unge spillere chancen på midtbanen i stedet for at hente nye. Bech afviser, at klubben skærer i budgettet, men understreger behovet for økonomisk ansvarlighed. Han roser trænerstaben, men understreger, at holdet skal hæve niveauet for at sikre oprykning. Bech ser Hvidovre som en stærk modstander i den kommende kamp.

Comment

Working...
                                X