Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
-
Troels Bech kigger tilbage på de første måneder som sportsdirektør og fremhæver en gang mere den kulturforændring i truppen fra en splittet og disfunktionel trup til en enhed:
https://ob.dk/nyheder/2024/december/...e-kaerligheden"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTroels Bech kigger tilbage på de første måneder som sportsdirektør og fremhæver en gang mere den kulturforændring i truppen fra en splittet og disfunktionel trup til en enhed:
https://ob.dk/nyheder/2024/december/...e-kaerligheden
Så må vi håbe at man også gør hvad man kan for at forstærke holdet…
“- Jeg kan ikke forklare vores mange sejre i lige kampe med meget andet, end at der er kommet en korpsånd og en vilje til at gøre noget ekstra for hinanden”
En anden forklaring kunne være at OB har et spillerbudget der er mange gange større end resten af klubberne, har bedre forudsætninger ud fra større stabe, faciliteter osv osv .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
“ - VI SKAL GØRE, HVAD VI KAN FOR AT FORSTÆRKE KÆRLIGHEDEN”
Så må vi håbe at man også gør hvad man kan for at forstærke holdet…
“- Jeg kan ikke forklare vores mange sejre i lige kampe med meget andet, end at der er kommet en korpsånd og en vilje til at gøre noget ekstra for hinanden”
En anden forklaring kunne være at OB har et spillerbudget der er mange gange større end resten af klubberne, har bedre forudsætninger ud fra større stabe, faciliteter osv osv ..
Positivt er det at man har taget hul på transfervinduet og fået signet en vb. Det er ikke nok, men en god start.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det i særklasse største dalg i OBs historie.
Ja jeg synes det er et rigtig fint salg. Vi taler vel i omegnen af 85 millioner kroner.
Tror ikke der er nogen i eller omkring OB der er utilfredse.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Sjovt som det beløb vokser, og vokser herinde
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTja - som jeg husker det er der en særdeles velanset, og troværdig bruger herinde som har nævnt et samlet beløb i omegnen af 100 mill. alt inkl. klausuler og uddannelsespenge.
Et sted imellem 85 millioner og 100 millioner tror jeg ikke er helt ved siden af, når hele regnestykket er gjort op i de rater det er opdelt i.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ja og der røg vist også en pæn sjat oveni da hen blev solgt fra Newcastle til Brighton, da vi også havde en videresalgsklausul. Og at han har spillet regelmæssigt i både Feyenoord og Brighton viser bare hvilket kæmpe talent vi havde forbi OB dengang. Glemmer aldrig hans sejrsmål imod FCK.
Et sted imellem 85 millioner og 100 millioner tror jeg ikke er helt ved siden af, når hele regnestykket er gjort op i de rater det er opdelt i.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Sjovt som det beløb vokser, og vokser herinde
Jeg forholder mig sådan set kun til jeg selv synes det er et flot salg af Wesstrøm.
Andre mener åbenbart de selv kunne gøre det bedre.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er vokset pga videresalgsklausul. Men nu er det jo forskelligt hvor meget der skal til at imponere folk.
Jeg forholder mig sådan set kun til jeg selv synes det er et flot salg af Wesstrøm.
Andre mener åbenbart de selv kunne gøre det bedre.
Skal ikke kunne sige, om jeg kunne have fået mere for ham, men jeg er ret sikker på at enhver anden sportsdirektør kunne have fået mindst samme pris.
ca 50 mill, tjaa det ville vel knap bringe ham i top 10 i bedste salg i FCN.
At videresalgs prisen blev 5 doblet efter kun et år i holland vidner også om at OB’s pris ikke var helvedes høj. Tror ikke der er mange spillere af de øvrige rekordsalg fra superligaen, som sælges videre året efter for 5x prisen.
Nedenstående syntes jeg er bedre salg, nogle af dem endda inden priserne er stukket helt af.
AaB solgte for nogle år siden Bassongog for 45 mill,.
Vejle solgte Bubacarr Trawally for 26 mill, og Faghir for 40.
Silkeborg. solgte Alexander Lind for 30 mill
FCK sælger Elias Jelert for 70 minn
Er det så imponerende i OB regi , beløbet i sig selv måske, hvis man ser bort fra hvilket talent der er tale om.
Fall salget i 2008, for 35 mill står for mig som et bedre salg.
Per P i 1997 for 25 mil
syntes også salget af Nenad Novakovic står lysende klart.
Men vi er helt enige i at det er forskelligt hvad der imponerer folk.Last edited by Magge; 29-12-2024, 18:47.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Som mange har nævnt, så solgte Minteh sig selv. Vi fik på ingen måde en overpris, snare tværtimod.
Skal ikke kunne sige, om jeg kunne have fået mere for ham, men jeg er ret sikker på at enhver anden sportsdirektør kunne have fået samme pris.
Har ikke bemærket nogen der mener det var et dårligt salg. Ved OB selv er vældig tilfredse, for der er sat en ny standard for hvad man kan sælge spillere for.
Men du mener så han blev solgt for billigt, hvilket er helt fint. Fcn havde sikkert fået mere, men der er OB ikke pt.
Du virker vred, er du ok.
Godt nytår
- Likes 5
Comment
Comment