Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

    Det er stadig et valg om vil se negativt på tingene eller optimistisk. Du ser alt som lort og alt hvad klubben gør som lort og det skal alle andre også mene ellers er de forkert på den.

    Jeg ser denne nedrykning som den eneste mulighed for at redde klubben. Havde vi overlevet i sidste runde, havde vi jo bare fået et år mere af samme lort serveret. Nu har man faktisk en realistisk chance for at komme helt ind til kernen.

    Så kan du kalde mig jubel optimist eller urealistisk og mene jeg skal blive væk, men jeg vil hellere se positivt på tingene end konstant at skulle skrive lange lange post med det samme negative galde som du har smidt afsted i en del år nu.
    Meget enig. Men vejen til et sundt OB kan godt blive længere end folks tålmodighed.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Meget enig. Men vejen til et sundt OB kan godt blive længere end folks tålmodighed.
      Vi har ventet små 15 år nu. Så de fleste burde kunne vente lidt for den rigtige løsning

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

        Vi har ventet små 15 år nu. Så de fleste burde kunne vente lidt for den rigtige løsning
        15 år ja. Jeg gider sgu ikke vente 15 år mere. Der skal ske forbedringer asap, ellers sakker vi bagud ift bund 6 i superligaen.
        Verden står ikke stille og venter på os. Vi løber allerede nu efter toget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          15 år ja. Jeg gider sgu ikke vente 15 år mere. Der skal ske forbedringer asap, ellers sakker vi bagud ift bund 6 i superligaen.
          Verden står ikke stille og venter på os. Vi løber allerede nu efter toget.
          Det har vi allerede gjort, da vi spiller i 1. Division...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            15 år ja. Jeg gider sgu ikke vente 15 år mere. Der skal ske forbedringer asap, ellers sakker vi bagud ift bund 6 i superligaen.
            Verden står ikke stille og venter på os. Vi løber allerede nu efter toget.
            Vil nærmere sige, OB står og kigger på toget........og har gjort det længe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Vil nærmere sige, OB står og kigger på toget........og har gjort det længe.
              Hvilket tog... det er allerede ude af syne !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Hvilket tog... det er allerede ude af syne !
                Lige som med vores træningsbaner og stadion, sidder vi på perronen og venter på nogen kommer forbi og betaler for vores billet.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Jeg er helt enig med dig.

                  Sund skepsis er... sundt.

                  Og det giver jo rigtig god mening, at alle i OB naturligvis skal gøre sig fortjent til den kærlighed, man kan få fra byen og fansene. Men at de pr. definition skulle være i minuspoint ved ankomsten, strøg mig i den grad mod hårene.

                  Måske kunne vi en eller anden dag tage en snak om de forventninger vi i og omkring OB har til klubben. Det ville godt nok gøre livet lettere, hvis en midterklub ikke konstant skulle leve med et topklub pres fra omgivelserne. Det kan lyde uambitiøst, men vi ER ikke en topklub, og intet i sol, måne og stjerner indikerer, at vi bliver det inden for de næste 10-20 år. Måske vi også forventningsmæssigt både fra fans og ledelse skulle forsøge at bygge noget op nedefra. I stedet for at tro os bedre end de andre 6-10 hold vi rent faktisk kan måle os med.
                  Er det os fans, eller er det klubben, som gennem de sidste 10-12 sæsoner har meldt top 6 målsætningen ud?
                  Top 4 i de gode , og top 6 i de knap så gode sæsoner endda.

                  Klubben bliver målt og vejet på de ambitioner og målsætninger, de selv melder ud. Dermed bliver forventningen fra omgivelserne også derefter.

                  Der er 4 topklubber i Danmark, hvor der bliver handlet både på ambitionerne, og på uopnåede målsætninger. Så er der AGF som ligger lidt for sig selv.
                  Derefter følger et stort felt af klubber hvor en del af dem på skift har præsteret over målsætning, vundet pokalen, spillet Europa, fået medaljer.
                  Så er der OB, som intet har opnået i 12 sæsonen, bortset fra en elkelt sæson son statist i top 6.

                  Jeg bliver aldrig en af dem som fejrer vi har vundet en af U-rækkerne eller om vi vinder Fyns mesterskabet i bordfodbold.
                  Det er da flot, men hvor skal de unge talenter få udlevet deres ambitioner om lmedaljer, europæisk fodbold og landshold, hvis OB som klub intet har at byde på i den retning?
                  Hvordan skal vi tiltrække bedre spillere end Kløve, Selven og Mouritsen hvis vores faciliteter og ambitioner hænger fast i middelmådigheden?

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Jeg har holdt mig fra at skrive her i pausen, Men nu her mindre end én uge før sæsonstart er jeg nødt til at udtrykke min bekymring, både for truppens beskaffenhed og teamet omkring holdets evner til at føre os igennem den kommende sæson, og resultatet i dag hjalp ikke
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Jeg har holdt mig fra at skrive her i pausen, Men nu her mindre end én uge før sæsonstart er jeg nødt til at udtrykke min bekymring, både for truppens beskaffenhed og teamet omkring holdets evner til at føre os igennem den kommende sæson, og resultatet i dag hjalp ikke
                      Du er ikke alene men jeg tillægger ikke dagens kamp meget værdi i forhold til hvordan sæsonen forløber ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Er der efterhånden overblik over hvilke OB kampe der tv transmitteres og om de ser ikke bliver, vises et andet sted?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Er der efterhånden overblik over hvilke OB kampe der tv transmitteres og om de ser ikke bliver, vises et andet sted?
                          Kender kun til kamp 1 og 3 der kommer i fjernsynet lige pt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Kender kun til kamp 1 og 3 der kommer i fjernsynet lige pt
                            Bliver de ikke allesammen streamet på viaplay?
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Bliver de ikke allesammen streamet på viaplay?
                              Jo hvis du har 500kr pakken. Kamp 1 og 3 er vist på TV3 Sport

                              Comment


                                Vil gerne lige slå et slag for REJSEN TILBAGE TIL SUPERLIGAEN - OPSTARTEN #1

                                ​som kan ses på youtube fra OB på sidelinjen

                                Her kan man også tydeligt se at alt umiddelbart er rosenrødt og at alle træner sammen. Så kommer B93 kampen og noget sker. Desværre kan man ikke se det i videoen. Men derfra begyndte nogen at træne for sig selv

                                Comment

                                Working...
                                X