Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Plus 100000 kr i bøde, håber regningen ryger videre til de "fans" som står bag...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Plus 100000 kr i bøde, håber regningen ryger videre til de "fans" som står bag...
      Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende.
        Ja, synes også det er overkill. Men det retfærdigør ikke det nogle af dem har lavet.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende.
          Det er absurd!
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Det er absurd!
            Det er det godt nok. Tænkte med det samme, det skete, at vi ville blive brugt til at statuere et eksempel. Dels fordi kommentatorerne fik stive piber af ophidselse over, at der gik ild i et reklameskilt, dels fordi vi er forholdsvis billige at lade det gå ud over, for ingen kan alligevel lide os. Når man tænker på, at Brøndby brugte fjernstyrede bomber, så er det her jo helt ude af proportioner. Men det dummeste er jo, at vi gav idioterne en chance for at slå ned på os. Vi skal være bedre end det, for fanden. Vi er OB. Det handler om at være bedre end de andre bonderøve.
            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
            lykke, ulykke de gange på rad,
            medgang og modgang hinanden tilråbe,
            solskin og skyer de følges og ad.
            Jorderigs guld
            er prægtig muld,
            Himlen er ene af salighed fuld.
            - Kingo, 1681

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

              Det er det godt nok. Tænkte med det samme, det skete, at vi ville blive brugt til at statuere et eksempel. Dels fordi kommentatorerne fik stive piber af ophidselse over, at der gik ild i et reklameskilt, dels fordi vi er forholdsvis billige at lade det gå ud over, for ingen kan alligevel lide os. Når man tænker på, at Brøndby brugte fjernstyrede bomber, så er det her jo helt ude af proportioner. Men det dummeste er jo, at vi gav idioterne en chance for at slå ned på os. Vi skal være bedre end det, for fanden. Vi er OB. Det handler om at være bedre end de andre bonderøve.
              Arh come on, Really.?

              Bif er mediernes darling, og dem med flest fans umiddelbart. så længe det er tilfældet, kan de fortsætte uden voldsomme sanktioner.

              Men vel ingen grund til at flæbe

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Arh come on, Really.?

                Bif er mediernes darling, og dem med flest fans umiddelbart. så længe det er tilfældet, kan de fortsætte uden voldsomme sanktioner.

                Men vel ingen grund til at flæbe
                Jeg flæber såmænd ikke. Det er almindeligt kendt, at der er meget få folk som har særlige følelser for OB, så deraf følger det, at ingen vil gå ud at forsvare os i medierne, men til gengæld er vi så store, at det ser handlekraftigt ud. Skulle måske have skrevet, at de fleste er ligeglade med os i stedet for ingen kan lide os.
                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                lykke, ulykke de gange på rad,
                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                solskin og skyer de følges og ad.
                Jorderigs guld
                er prægtig muld,
                Himlen er ene af salighed fuld.
                - Kingo, 1681

                Comment


                  #83
                  [QUOTE=Kielberg;n344027]

                  Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende. [/QUOTE

                  https://3point.dk/nyheder/brondby-st...lukke-sydsiden

                  En hurtig søgning viser et meget nyligt eksempel og der er flere.
                  Last edited by Entusiastens; 07-06-2024, 18:55.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    [QUOTE=Entusiastens;n344049]
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende. [/QUOTE

                    https://3point.dk/nyheder/brondby-st...lukke-sydsiden

                    En hurtig søgning viser et meget nyligt eksempel og der er flere.
                    Altså 1 gang. Virkelig absurd.

                    Comment


                      #85
                      [QUOTE=Kielberg;n344050]
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Altså 1 gang. Virkelig absurd.
                      Jeg tror hverken at du har læst hvad jeg har skrevet, eller tjekket sagen selv ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Som helt almindelig fan, betaler jeg prisen for andres ønske om ikke at overholde de gældende regler. Det er sgu træls Jeg køber overhovedet ikke præmissen om, at det er synd for os. Alle kender konsekvensen. Jeg har egentlig ikke noget imod pyro, men så længe det ikke er tilladt, siger jeg nej tak.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                          Som helt almindelig fan, betaler jeg prisen for andres ønske om ikke at overholde de gældende regler. Det er sgu træls Jeg køber overhovedet ikke præmissen om, at det er synd for os. Alle kender konsekvensen. Jeg har egentlig ikke noget imod pyro, men så længe det ikke er tilladt, siger jeg nej tak.
                          Det går ja ikke kun om "pyro" (den er ulovlig men kan vel alligevel bruges uden at bringe andre i fare). Her gik det om at kaste kanonslag på banen, efter spillere hvad bragte dem og bolddrenge i fare og kampen måtte stoppes. Desuden var der til dels en meget aggressiv opførsel mod medfans. Det gik langt over stregen og er bare frustrerende at vi alle straffes for det. Håber de lykkes at finde og identificere de som gjorde det.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Jeg er faktisk mest ærgelig over ikke at stå på RMN til første kamp og give den gas som aldrig før.
                            At vise drengene at vi stadig er der for dem i fuldt hus med en kogende fantribune

                            Comment


                              #89
                              Den havde jeg ikke fanget

                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...enge-pa-lungen

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Heller ikke mig .. det er f*cking vildt .. hvilken jernmand vi har. Han MÅ bare ikke forlade os
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X