Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han melder blandt andet at det er slut med fans går i dialog med spillerne i forbindelse med kampene. Det skal fremadrettet foregå i ådalen, hvis det bliver nødvendigt.
Han melder også at SK ganske sikkert er træner når vi møder ind til første træning d. 24. Juni.
Spillertruppen omtales ikke vildt meget. Han er bekendt med at han nok kommer til at få nogen snakke med spillere, der gerne vil væk, men han gerne vil beholde, og her må han tale hans sag på vegne af klubben, og se hvordan den dialog udvikler sig.
Det kan hurtigt ende med en dårlig start på sæsonen. Men sådan er det jo at være OB sympatisør.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det her er jo så citeret fra TB, som dog anerkender at det ikke er en ledelsesbeslutning, hvis spillere og fanrrpræsentanter efter en kamp føler trang til at gå sammen i en rundkreds og tale tingene igennem. Han mener dog man har mulighed for at indgå en mere konstruktiv dialog, hvis man kunne aftale at gøre det i egen hule, når alle parter har fordøjet kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det virker ikke særligt betryggende hvis han ikke er begyndt på trupsammensætning endnu. Så vil hele opstart og de første mange runder være præget af et rend ud og ind af spillere/agenter.
Det kan hurtigt ende med en dårlig start på sæsonen. Men sådan er det jo at være OB sympatisør.
Men det er noget andet at få de planer ført ud i livet. Kan godt være Rami ikke ser sig selv i OB når nu det hedder 1 division - men der skal jo lige findes en klub der bider på først. Og med så stor en trup vi har nu - så skal der bare nogle ud før man begynder at skrive med en hel masse. - Og vi står jo nok endnu længere bag i køen ifht hvad vi plejer når det kommer til nye spillere.
Men jeg håber da bestemt også vi ser et par afgange inden opstart - og tilsvarende et par tilgange. Mon ikke også det sker - men helt på plads er vi næppe før til aller sidst i vinduet.
- Likes 1
Comment
-
BIF får simpelthen kun en betinget straf….
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-tilskuerstraf
Ved godt dette er en 1.Div tråd men alliwl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBIF får simpelthen kun en betinget straf….
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-tilskuerstraf
Ved godt dette er en 1.Div tråd men alliwl
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Sæt et 0 bag på bødestraffen. Det er et latterligt lavt beløb, hvis det skal afskrække
Nå men alligevel imponerende vi får højere straf end de gør. Var det ikke et helt afsnit med agf fans, børn og kvinder der blev angrebet. Og så tror nogen folk stadig der ikke er forskel på klubber.
- Likes 1
Comment
-
Er du dum? Det er sgu da Brøndby
Nå men alligevel imponerende vi får højere straf end de gør. Var det ikke et helt afsnit med agf fans, børn og kvinder der blev angrebet. Og så tror nogen folk stadig der ikke er forskel på klubber.
Tror i hvert fald ikke jeg er dummere end ham der kækt og overmodigt, over flere måneder nægtede at OB kunne rykke ned.
Men anyways Bif er en magtfuld klub, ingen tvivl om det.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hmm lad mig se,
Tror i hvert fald ikke jeg er dummere end ham der kækt og overmodigt, over flere måneder nægtede at OB kunne rykke ned.
Men anyways Bif er en magtfuld klub, ingen tvivl om det.
- Likes 1
Comment
-
Jeg tog desværre fejl. Sådan kan det gå når man har ligaens dårligste træner åbenbart. For han er da totalt uduelig.
Jeg er en af dem der er for, at Krogh får chancen i en klub uden kaos. Tror ikke han er uduelig.
Men det emne har snart brug for nye inputs for at kunne blive diskuteret yderligere. Der er tærskel meget halm på det
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMediano Superliga UPDATE og transfernyt...jeg var så klar
til det gik op for mig der ikke er noget om OB i sådan en udsendelse
Det bliver et laaangt år
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Den kan jeg godt følge. Det er med garanti ikke gået helt op for mig endnu hvor kæmpe en nedtur det er at vi er rykket ned.
Tror Mediano har en smule fra 1 division et par gange om året - men ud over det så kommer jeg næppe til at følge med ved dem mere.
Og al den transfer snak man plejer at få hen over sommeren - igen må vi nok nøjes med SFÅ og Fyens
Comment
Comment