Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Synes det var trist at se hvordan sæson 2 gav mindelser om de unge mødre eller luksusfælden. Det var mega godt tv for alle dem som ikke har noget i klemme i OB. “Godt vi ikke holder med dem” Men for os fans var da det top pinligt. Måden de kun udnytte kvindernes sejre til at fremstille herrerne som en total deroute. Samtalen med Worsøe hvor de åbnede op for en fantastisk fremtid i OB og 6 måneder senere er han på vej til Vendsyssel. En amatør af en assisterende fodbolddirektør. Uha. Uha. Uha. Det var tåkrummende pinligt at se som fan.
    Jeg undrede mig om, at BW sagde at det var en enig bestyrelse, der fyrede AA. Troede det var ham, der havde det sportslige ansvar, men viser vel igen, hvor lidt han havde at sige.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg undrede mig om, at BW sagde at det var en enig bestyrelse, der fyrede AA. Troede det var ham, der havde det sportslige ansvar, men viser vel igen, hvor lidt han havde at sige.
      Det er altså også en misforståelse, at tro fodbold/sportsdirektøren bare sidder og har bestemmelsen eller det sidste ord med den slags.

      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        https://fyens.dk/ob/det-bliver-hverk...ordicbetligaen

        Vejle, B93 og? Står der noget om tidspunkter?
        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Jeg bladrede 1. divisionskampene i denne sæson igennem for netop at undersøge det. Synes ikke at det så lovende ud, hvis det bliver som med AaB. Mener det var hver 3./4. AaB kamp som er vist på flow-tv
          Øv! Nægter Viaplay.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Det er altså også en misforståelse, at tro fodbold/sportsdirektøren bare sidder og har bestemmelsen eller det sidste ord med den slags.
            Ja, men det burde vel være BW og Enrico, der tager sådan en beslutning, ikke bestyrelsen for hele koncernen.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ja, men det burde vel være BW og Enrico, der tager sådan en beslutning, ikke bestyrelsen for hele koncernen.
              Egentlig ikke... sådan har det jo aldrig været i OB, det er altid ledelsen for OSE.

              Det var jo også ledelsen for PSE der fyrede Jess Thorup i FcK.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ingen sæson 3 af “engang Odense altid Odense”. Produktionen bagved mødte for meget modstand og lukkede døre. Stik imod aftale… Big surprise
                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fra-tv-projekt

                Comment


                  #53
                  Hele projektet lugter at Enrico - snæversynet som han er - har han tænkt at det kunne styrke OBs brand at deltage i programmet. Da lokummet så er begyndt at brænde i Ådalen, har man fået kolde fødder for at undgå at udstille inkompetencen i klubben. Det svækker jo OB som brand…..

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Hele projektet lugter at Enrico - snæversynet som han er - har han tænkt at det kunne styrke OBs brand at deltage i programmet. Da lokummet så er begyndt at brænde i Ådalen, har man fået kolde fødder for at undgå at udstille inkompetencen i klubben. Det svækker jo OB som brand…..
                    Han gik i hvert fald meget op i brandet på pressemødet

                    Comment


                      #55
                      Jeg kan sagtens leve med, at de er uperfekte. Det er tavsheden, det lukkede kropssprog i jakkesæt og den forurettede attitude, som frastøder mig. Hvis bare de var åbne, ærlige og kærlige, ville jeg føle, at min klub var i trygge hænder.
                      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                      lykke, ulykke de gange på rad,
                      medgang og modgang hinanden tilråbe,
                      solskin og skyer de følges og ad.
                      Jorderigs guld
                      er prægtig muld,
                      Himlen er ene af salighed fuld.
                      - Kingo, 1681

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                        Jeg kan sagtens leve med, at de er uperfekte. Det er tavsheden, det lukkede kropssprog i jakkesæt og den forurettede attitude, som frastøder mig. Hvis bare de var åbne, ærlige og kærlige, ville jeg føle, at min klub var i trygge hænder.
                        Ja undskyld, men det må jeg lige kommentere på ...

                        OB ER jo altså også det "pænere" borgerskabs klub, sådan historisk set, det er ikke for sjov at klubben ligger i ske med Langelinje.

                        Mange klubber svømmer desværre i glatte mennesker og glatte jakkesæt, men det er ikke alle der sådan historisk set hører til en bestemt del af befolkningen og jeg underkender bestemt ikke at fanskaren ser anderledes ud end "kun for de rige".
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                          https://fyens.dk/ob/det-bliver-hverk...ordicbetligaen

                          Vejle, B93 og? Står der noget om tidspunkter?
                          Det er også det billigste jo. Og forholdene er gode herhjemme om sommeren.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Det er også det billigste jo. Og forholdene er gode herhjemme om sommeren.
                            sikkert alle på udebane, som de har for vane. En mandag formiddag ?
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Han gik i hvert fald meget op i brandet på pressemødet
                              Synes det har været rationalet i årevis. “Forbedret” stadionoplevelse. Hvordan kan vi få flere kvinder på stadion? Alt det uden om selve spillet.
                              Min påstand er, at hvis man havde haft fokus på holdet og klubkulturen havde der været præcis lige så mange - nok endda flere tilskuere. Men vi havde bare stadig spillet i superligaen. Det er en af de helt store fejl ved konstruktionen at det er en “event”-mand der er direktør for hele foretagendet. Få nu den klub skilt ud af OSE, så rationalet kan blive sportsligt.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                sikkert alle på udebane, som de har for vane. En mandag formiddag ?
                                De er de jo typisk, når træningslejren er i Thailand eller andre udenlandske steder

                                Men vil da være fedt, hvis nogle af dem spilles i Odense

                                Mon man stadigvæk spiller sommershowkampe rundt om på øen ?

                                Hvornår er første spillerunde i 1. division ?

                                Comment

                                Working...
                                X