Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der skal 65 point til så ikke rigtigt. Men det kan selvfølgelig nærmest ikke gå galt selvom vi taler om OB.
    Hvis nr.3 laver 54 point så er det vel ikke nødvendigt med 65 point..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Fredericia er lige kommet bagud i Hvidovre, vil faktisk mene at OB stort set kan sikre oprykning på søndag.
    Der skal 65 point til så ikke rigtigt. Men det kan selvfølgelig nærmest ikke gå galt selvom vi taler om OB.

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Fredericia er lige kommet bagud i Hvidovre, vil faktisk mene at OB stort set kan sikre oprykning på søndag.
    Og en sejr blev det også. Det var godt nok lækkert. Lad os lige få lukket den liga så hurtig som muligt.

Leave a comment:

• jojo
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Prøver lige at finde den helt store konspirationsteori frem.

Kunne det tænkes, at de manglende transfers denne vinter også har lidt at gøre med, at man overvejer at finde en ny træner? Så man kan lokke en ny træner efter sæsonen med at sige, vi henter 4-5 spillere efter det behov du/vi synes truppen mangler, i stedet for at have hentet 1-2 mere nu som en ny træner måske ikke har været inde over.

Er det en mulighed?
    Håber vi er ikke tilbage til de tider hvor en træner kan håndplukke spillere og vi skal nyopbygge efter hvert trænerskifte. Vi skal have ny endelig en linje i klubben som ikke er helt afhængigt af enkelte personer, om det er trænere eller sportsdirektøre.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Kunne det tænkes, at de manglende transfers denne vinter også har lidt at gøre med, at man overvejer at finde en ny træner? Så man kan lokke en ny træner efter sæsonen med at sige, vi henter 4-5 spillere efter det behov du/vi synes truppen mangler, i stedet for at have hentet 1-2 mere nu som en ny træner måske ikke har været inde over.

Er det en mulighed?
    Med tanke på de mange rygter, hvor spillerne valgte anden side i stedet, så vil jeg sige nej. Man forsøgte at hente flere til, men vi er bare ikke skide attraktive.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Er det en mulighed?
    Det kan bestemt også være en del af ligningen. Sammen med at de er svære at tiltrække nu, man vil spare lidt penge, se de unge an, være helt sikker på oprykning først ect ect

Krogh har 1 år tilbage til sommer og vil nok ikke være vanvittig dyr at slippe af med hvis det er

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied

Er det en mulighed?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

selvfølgelig er BP ikke en fremtidig erstatning. Og alt taget i betragtning så er jeg da positiv over at man erkender man er tyndt besat - og derfor er begyndt at prøve BP af oppe foran.

Men mængden af "hjemmearbejde" der skal laves til sommer...lige nu er det vel en enkelt angriber. Men Don D med et ben ude af døren, og en ganske eftertragtet Luca - så kan man pludselig se ind i at skulle finde tre angribere...
    Ja, hvis vi har en kort midlertidigt løsning i truppen, så er det fint man tager den. Det har jo ligesom gået hånd i hånd med Fengers afgang, så om det er en indrømmelse eller planlagt, det skal jeg ikke kunne sige.

Ja, altså hvis... det kan jeg ikke argumentere imod. Der er også nogen der gerne vil have Myhre, og sådan kan der altid opstå store behov.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nej men at du mener at det er en selvfølgelighed at der kommer en ind syntes jeg er modigt at udtale.

Jeg syntes at der har været mange åbenlyse tiltag og behov der ikke er mødt af klubben i en lang årrække, så at se det som en selvfølgelighed at det sker … det er .. ja .. jeg ville ikke lægge navn til at se det som en selvfølgelighed - måske en forventning eller et håb ..

Der er intet ondt i det .. jeg er benovet ..

F.eks. TB har jo ment at det var en nødvendighed for OB at hente Bonde i sommers til truppen til 1. div., så da han blev skadet anså jeg det som helt rimeligt at man fandt en erstatning og specielt i forhold til at man jo vidste at Manneh havde kontraktudløb til sommer så det gav god mening.

Nu har man ikke bare undladt at erstatte Bonde men tilmed solgt Manneh uden at hente nogen ind med udsagnet om at skulle bruge talenter men vælger at bruge to højrebacks ..
    Det synes jeg bestemt ikke. Det giver fuldstændig sig selv I min verden. Om det så er en spiller der er god nok, det kan jeg godt kradse noget tvivl frem om, men ikke om der kommer en.

Ikke uenig, og det kan jeg sagtens se din bekymring i, men vi kan omvendt også nævne de første 10 angribere vi har hentet ind i samme årrække uden det var nødvendigt. Det får mig heller ikke til at tro vi henter 3-4 stykker ind som erstatning.

Udgangspunktet er at vi skal bruge dem vi har. Og vi har talenter og højrebacks, og en masse andet. Det er det der overordnet er meldt ud, hvor de unge så selvsagt er en stor del af det.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Nej, men pointen var nu også at sådan en spiller aldrig skulle være erstatningen.
    Som udgangspunkt nej, det er jeg enig i... men skal det være en kort overgang, fordi det ikke lykkedes at få handlet en af dem man gerne vil, så ser jeg lige så gerne BP frem for at handle noget andet midlertidigt ind.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Lige nu er han jo afløseren? Jeg er da helt med på at der SKAL komme noget andet ind til sommer, men en halvsæson som nu hvor BP er løsningen er jo altså en halvsæson for meget.
    Hvis vi lå i kamp om oprykningen eller om overlevelse, ja enig. Som situationen er, så er det ok.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nej men at du mener at det er en selvfølgelighed at der kommer en ind syntes jeg er modigt at udtale.

Jeg syntes at der har været mange åbenlyse tiltag og behov der ikke er mødt af klubben i en lang årrække, så at se det som en selvfølgelighed at det sker … det er .. ja .. jeg ville ikke lægge navn til at se det som en selvfølgelighed - måske en forventning eller et håb ..

F.eks. TB har jo ment at det var en nødvendighed for OB at hente Bonde i sommers til truppen til 1. div., så da han blev skadet anså jeg det som helt rimeligt at man fandt en erstatning og specielt i forhold til at man jo vidste at Manneh havde kontraktudløb til sommer så det gav god mening.

Nu har man ikke bare undladt at erstatte Bonde men tilmed solgt Manneh uden at hente nogen ind med udsagnet om at skulle bruge talenter men vælger at bruge to højrebacks ..
    Ja det er virkelig tragisk. Men barren må jo være sat højt når det ikke er lykkedes at finde en erstatning, eller måske 2.

Fejlen ved OB er man siger en ting, og gør det stik modsatte. Gang på gang. Det er dybt frustrerende.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som der skrives, En 33 årig CFer, med udløb til sommer.

Tror du eller nogen andre sådan helt oprigtigt på at man vælger ham som fremtidig erstatning???
    selvfølgelig er BP ikke en fremtidig erstatning. Og alt taget i betragtning så er jeg da positiv over at man erkender man er tyndt besat - og derfor er begyndt at prøve BP af oppe foran.

Men mængden af "hjemmearbejde" der skal laves til sommer...lige nu er det vel en enkelt angriber. Men Don D med et ben ude af døren, og en ganske eftertragtet Luca - så kan man pludselig se ind i at skulle finde tre angribere...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som der skrives, En 33 årig CFer, med udløb til sommer.

Tror du eller nogen andre sådan helt oprigtigt på at man vælger ham som fremtidig erstatning???

Last edited by Plum; 26-02-2025, 19:27.

Leave a comment:

Working...
X