Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvorfor skulle OB give JC noget i fratrædelse når det var JC der gerne ville skifte??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
      JC rykker til et hold under OBs niveau i aller nærmeste fremtid(syntes jeg hørte HB Køge). Ousager bliver hentet ind som 2. keeper i stedet for JC, der giver råd til 2 angribere. Har aldrig smidt et rygte før, men prøver denne. :-)
      Jepsen. Godt nok ikke Køge, der er på rygtebasis. Men godt ramt. Hæhæ

      Comment


        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
        Ville du ikke tage imod et job hvor du skal lave halvdelen (eller mindre) af hvad du gør nu, men til gengæld tjener 5 gange mere? Helt ærligt. Det er deres job, og deres løn. Selvfølgelig er det da det job med flest penge man tager, og især hvis det er en af de klubber man har set op til, og ikke ligger i Kina eller en ørkenstat. Det er Manchester United, spilletid eller ej.
        Edit: Jeg vil vælge spilletiden hvis jeg var fodboldspiller.
        Last edited by Oblisk; 29-07-2014, 13:22. Årsag: omformulering
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Ikke for at lyde for utilfreds, men det går da rigtig godt med at hente angribere hva'???
          Det er vel ok at foretage sig andet også:-) Tror ikke der er mange penge i kassen. Så JC-afskibningen er vel også en del af at hente penge ind.

          Men lad os nu få den angriber:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Det er vel ok at foretage sig andet også:-) Tror ikke der er mange penge i kassen. Så JC-afskibningen er vel også en del af at hente penge ind.

            Men lad os nu få den angriber:-)
            Mon ikke at OB har afgivet 3-5 bud på angribere og er nød til at afvente situationen

            Comment


              Kan godt komme med et lille rygte, ved ikke hvor meget nyt eller hvor troværdigt det er, men personen jeg har det fra, kender dog folk i Ådalen. Med de frigivne lønkroner fra JC, arbejdes der på P. Mortensen og Jeppe Kjær som erstatninger til offensiven. Sådan som jeg forstod det, var det dem begge to til klubben samtidig, men kan også være at man blot forsøgte at få den ene af dem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Kan godt komme med et lille rygte, ved ikke hvor meget nyt eller hvor troværdigt det er, men personen jeg har det fra, kender dog folk i Ådalen. Med de frigivne lønkroner fra JC, arbejdes der på P. Mortensen og Jeppe Kjær som erstatninger til offensiven. Sådan som jeg forstod det, var det dem begge to til klubben samtidig, men kan også være at man blot forsøgte at få den ene af dem.
                Vil du ikke nok smutte tilbage og sige vi gerne vil have begge to:-)

                Comment


                  PM ville være super. Er lidt mere lunken ved Jeppe K, vi har jo næsten et hold bestående af 1. divisions bedste spillere...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    PM ville være super. Er lidt mere lunken ved Jeppe K, vi har jo næsten et hold bestående af 1. divisions bedste spillere...
                    1. divisions bedste spillere ville pt gøre det bedre end vores nuværende superligatrup

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      1. divisions bedste spillere ville pt gøre det bedre end vores nuværende superligatrup
                      Måske er vi ved at ruste os til at være sub-tophold i 1.division næste sæson....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Vil du ikke nok smutte tilbage og sige vi gerne vil have begge to:-)
                        Må også indrømme at jeg fik et lille smil frem, da jeg hørte det, tror de 2 i front ville være gode sammen. Har lige fået bekræftet (som sagt stadig en tvivlsom kilde), at det er dem begge samtidig. Eneste grund til at de måske ikke begge kommer, er at man muligvis vil holde døren åben til, hvis der skulle komme noget interessant senere i vinduet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Kan godt komme med et lille rygte, ved ikke hvor meget nyt eller hvor troværdigt det er, men personen jeg har det fra, kender dog folk i Ådalen. Med de frigivne lønkroner fra JC, arbejdes der på P. Mortensen og Jeppe Kjær som erstatninger til offensiven. Sådan som jeg forstod det, var det dem begge to til klubben samtidig, men kan også være at man blot forsøgte at få den ene af dem.
                          Cool. Men det er vel knap nok et rygte mere. Vi går efter begge

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Må også indrømme at jeg fik et lille smil frem, da jeg hørte det, tror de 2 i front ville være gode sammen. Har lige fået bekræftet (som sagt stadig en tvivlsom kilde), at det er dem begge samtidig. Eneste grund til at de måske ikke begge kommer, er at man muligvis vil holde døren åben til, hvis der skulle komme noget interessant senere i vinduet.
                            Det sidste ville give mening. Men der burde være plads til begge plus måske 1 sidst i vinduet.
                            Vi har altså mistet 4 angribere i 2014. Så er det vel ikke for meget forlangt at få 3

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Må også indrømme at jeg fik et lille smil frem, da jeg hørte det, tror de 2 i front ville være gode sammen. Har lige fået bekræftet (som sagt stadig en tvivlsom kilde), at det er dem begge samtidig. Eneste grund til at de måske ikke begge kommer, er at man muligvis vil holde døren åben til, hvis der skulle komme noget interessant senere i vinduet.
                              Man går vel efter begge plus flere indtil man har fået en, to tre stykker eller de ikke er på markedet mere..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Undskyld mig, men det er da det mest tyndbenede og åbenlyse rygte at hive frem :) Der er sgu gået inflation i rygterne herinde, det er godt nok sjældent folk nævner navne som ikke allerede er angivet i artikler rundt omkring, som rent faktisk bliver bekræftet efterfølgende. Vi ved jo sågar at OB allerede ligger i forhandling om begge spillere on/off. At fremsætte det som et rygte er unødvendigt, kan folk ikke bare skrive at det er deres mening eller formodning ud fra de samme parametre som menigmand har at bedømme det ud fra.

                                Comment

                                Working...
                                X