Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som et gyldent håndtryk måske
    Og et eksemplar af Gyldendals store synonym ordbog
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Hvad med Anders Lindgaard, hvis det lykkes at sende JC videre?

      Jeg ved godt, det er lidt vildt og optimistisk. Men manden må efterhånden trænge til at komme i kamp, så måske man kunne lokke med en lejekontrakt.

      Måske er det urealistisk, men hvis man ikke drømme, så afholder mig sig fra gode muligheder.
      Nej tak. Synes Lindegaard er ved at udvikle sig til en "Bendtner".
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Nej tak. Synes Lindegaard er ved at udvikle sig til en "Bendtner".
        Okay, nu bliver jeg nysgerrig. Hvordan synes du det?

        Comment


          JC fraværende. Ousager tilstede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            JC fraværende. Ousager tilstede.
            uuh spændende 😅
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Uhhhhhhhhhhhhh

              Comment


                Undskyld - men er Ousager overhovedet på niveau med dem OB i forvejen har?
                Nu har jeg sandt at sige ikke set mange GF kampe - men i dem jeg har set, har han da ikke slået mig som et større tab for klubben, da han i sin tid skiftede.
                Var han i grunden ikke ret tæt på at brænde nogle seriøse broer den gang. Mener at kunne huske, nogle ret negative udtalelser om OB, da han smuttede...
                Ikke at det skal stå i vejen for en evt. ny kontrakt, mere bare af nysgerrighed. ;o)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  JC fraværende. Ousager tilstede.
                  Kan godt se fordelen ved at sende JC afsted pga den kæmpe løn, men det ville være virkelig ærgerligt, hvis CR så ikke får chancen snart.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                    Undskyld - men er Ousager overhovedet på niveau med dem OB i forvejen har?
                    Nu har jeg sandt at sige ikke set mange GF kampe - men i dem jeg har set, har han da ikke slået mig som et større tab for klubben, da han i sin tid skiftede.
                    Var han i grunden ikke ret tæt på at brænde nogle seriøse broer den gang. Mener at kunne huske, nogle ret negative udtalelser om OB, da han smuttede...
                    Ikke at det skal stå i vejen for en evt. ny kontrakt, mere bare af nysgerrighed. ;o)
                    Ikke noget at bemærke her i hvert fald
                    http://www.bold.dk/nyt/Emil-Ousager-stopper-i-OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                      Undskyld - men er Ousager overhovedet på niveau med dem OB i forvejen har?
                      Nu har jeg sandt at sige ikke set mange GF kampe - men i dem jeg har set, har han da ikke slået mig som et større tab for klubben, da han i sin tid skiftede.
                      Var han i grunden ikke ret tæt på at brænde nogle seriøse broer den gang. Mener at kunne huske, nogle ret negative udtalelser om OB, da han smuttede...
                      Ikke at det skal stå i vejen for en evt. ny kontrakt, mere bare af nysgerrighed. ;o)
                      Han var elendig i starten af hans kampe for AGF, men han blev bedre og bedre jo flere kampe han fik for holdet, umiddelbart vil jeg mene at han er på niveau med Toppel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Okay, nu bliver jeg nysgerrig. Hvordan synes du det?
                        Han spiller ikke for sin klub. Han er mere i medierne end på banen, selvom det ikke er for samme ting som Bendtner så burde han finde et sted og spille bold i stedet for at tænke på pengene.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Han spiller ikke for sin klub. Han er mere i medierne end på banen, selvom det ikke er for samme ting som Bendtner så burde han finde et sted og spille bold i stedet for at tænke på pengene.

                          Comment


                            Ifølge Fyens.dk er Emil Ousager ny mand i OB. Jesper C. er ude.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Han spiller ikke for sin klub. Han er mere i medierne end på banen, selvom det ikke er for samme ting som Bendtner så burde han finde et sted og spille bold i stedet for at tænke på pengene.
                              Men hans talent har aldrig været regnet som værende på størrelse med det talent Bendtner render (rendte) rundt med, og derfor kan man slet ikke sammenligne de to. Bendtner har pisset sin karriere væk ved at lave dumme ting udenfor banen (hvad Lindegaard aldrig har gjort - mig bekendt) og tage forkerte valg, hvorimod Lindegaard er kommet til den absolut største klub hans talent kunne række til gennem hårdt arbejde og en stærk mentalitet, hvorfor hans karriere - i hvert fald moneywise - er blevet så god som han overhovedet kunne ønske sig, mens Bendtners er blevet langt ringere end hvad man kunne forudsige om en mand med hans talent. Jeg kan helt ærligt slet ikke følge din sammenligning.

                              Comment


                                http://www.fyens.dk/sport/OB-gir-Jes...rtikel/2548292

                                Comment

                                Working...
                                X