Oprindeligt indsendt af Loneranger
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Ja, det er også fair nok. Jeg mener bare at der har været mange af denne slags "rygter" og jeg synes det er så åbenlyse emner i forvejen. Jeg tror også de fleste godt ved at der ikke slipper meget ud fra ådalen længere, så selv de der førhen kunne levere gode rygter har intet at smide op.Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSom sagt sagde jeg også, at der ikke var så meget nyt i det, det var blot for at få flere kilde på det, da jeg ved han ikke har udtalt sig om det til andre.
Comment
-
RMN i rygtetråd i går: "Jeg har givet admins håndslag på, at jeg holder mig fra at poste rygter. Det indebærer også PM's."Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægMåske den næste signing
Ikke bliver en spiller.
Chancen for at
Han har været i
Aadalen tidligere,
Er stor - faktisk har han også spillet på
Landsholdet
Spændende er det i hvert fald
Du skal på antabus...du er afhængig af at lyve løs på dette forum.
Comment
-
Det var det. Japan har takket nej til Schjønberg for at blive træner i Korea ... eller ... Jeg er forvirret nu ...Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSchjønberg har vist lige takket nej til Japan, for at blive landstræner i Korea... eller så var det omvendt...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Noget kunne tyde på, at OB går efter en klassisk konstellation bestående af en target-man (Mortensen, og tidligere Dalgaard), og en hurtigløber (Kjær, og tidligere antipas). Tipsbladet bringer også idag, at 2-3 superligaklubber er efter Løvenkrans. Kunne OB være én af kandidaterne? Han er givet vis ikke lige hurtig mere, men ville tilføre en del rutine.
Comment
-
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4942756.ece
Vi går efter 2 spillere. 1 angriber og 1 offensiv
Eller 2 angribere.
Hør nu hvad du selv siger JH. Du prøver at underspille situationen men løgnen er så åbenlys jo
Comment
-
og hvad har ham kirkeskov spist og eller røget?.....top 6 - det sker sgutte med den nuværende trup, næ en 10 plads så tror jeg vi skal være tilfredse denne sæson - desværreOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4942756.ece
Vi går efter 2 spillere. 1 angriber og 1 offensiv
Eller 2 angribere.
Hør nu hvad du selv siger JH. Du prøver at underspille situationen men løgnen er så åbenlys jo
Comment
-
[QUOTE=mathiashn;22574]Noget kunne tyde på, at OB går efter en klassisk konstellation bestående af en target-man (Mortensen, og tidligere Dalgaard), og en hurtigløber (Kjær, og tidligere antipas). Tipsbladet bringer også idag, at 2-3 superligaklubber er efter Løvenkrans. Kunne OB være én af kandidaterne? Han er givet vis ikke lige hurtig mere, men ville tilføre en del rutine.[/
tror der bliver gået efter fremtidens hold og ikke rutinen :( så ham gerne i OB
bare noget nyt blod i angrebet ville være dejligt men godt at se vi kun køber dansk. Tror på målmandsposten at Toppel bevare pladsen.
Comment

Comment