Hvorfor skulle OB give JC noget i fratrædelse når det var JC der gerne ville skifte??
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlægJC rykker til et hold under OBs niveau i aller nærmeste fremtid(syntes jeg hørte HB Køge). Ousager bliver hentet ind som 2. keeper i stedet for JC, der giver råd til 2 angribere. Har aldrig smidt et rygte før, men prøver denne. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægVille du ikke tage imod et job hvor du skal lave halvdelen (eller mindre) af hvad du gør nu, men til gengæld tjener 5 gange mere? Helt ærligt. Det er deres job, og deres løn. Selvfølgelig er det da det job med flest penge man tager, og især hvis det er en af de klubber man har set op til, og ikke ligger i Kina eller en ørkenstat. Det er Manchester United, spilletid eller ej.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægIkke for at lyde for utilfreds, men det går da rigtig godt med at hente angribere hva'???
Men lad os nu få den angriber:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDet er vel ok at foretage sig andet også:-) Tror ikke der er mange penge i kassen. Så JC-afskibningen er vel også en del af at hente penge ind.
Men lad os nu få den angriber:-)
Comment
-
Kan godt komme med et lille rygte, ved ikke hvor meget nyt eller hvor troværdigt det er, men personen jeg har det fra, kender dog folk i Ådalen. Med de frigivne lønkroner fra JC, arbejdes der på P. Mortensen og Jeppe Kjær som erstatninger til offensiven. Sådan som jeg forstod det, var det dem begge to til klubben samtidig, men kan også være at man blot forsøgte at få den ene af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægKan godt komme med et lille rygte, ved ikke hvor meget nyt eller hvor troværdigt det er, men personen jeg har det fra, kender dog folk i Ådalen. Med de frigivne lønkroner fra JC, arbejdes der på P. Mortensen og Jeppe Kjær som erstatninger til offensiven. Sådan som jeg forstod det, var det dem begge to til klubben samtidig, men kan også være at man blot forsøgte at få den ene af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg1. divisions bedste spillere ville pt gøre det bedre end vores nuværende superligatrupDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægVil du ikke nok smutte tilbage og sige vi gerne vil have begge to:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægKan godt komme med et lille rygte, ved ikke hvor meget nyt eller hvor troværdigt det er, men personen jeg har det fra, kender dog folk i Ådalen. Med de frigivne lønkroner fra JC, arbejdes der på P. Mortensen og Jeppe Kjær som erstatninger til offensiven. Sådan som jeg forstod det, var det dem begge to til klubben samtidig, men kan også være at man blot forsøgte at få den ene af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMå også indrømme at jeg fik et lille smil frem, da jeg hørte det, tror de 2 i front ville være gode sammen. Har lige fået bekræftet (som sagt stadig en tvivlsom kilde), at det er dem begge samtidig. Eneste grund til at de måske ikke begge kommer, er at man muligvis vil holde døren åben til, hvis der skulle komme noget interessant senere i vinduet.
Vi har altså mistet 4 angribere i 2014. Så er det vel ikke for meget forlangt at få 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægMå også indrømme at jeg fik et lille smil frem, da jeg hørte det, tror de 2 i front ville være gode sammen. Har lige fået bekræftet (som sagt stadig en tvivlsom kilde), at det er dem begge samtidig. Eneste grund til at de måske ikke begge kommer, er at man muligvis vil holde døren åben til, hvis der skulle komme noget interessant senere i vinduet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Undskyld mig, men det er da det mest tyndbenede og åbenlyse rygte at hive frem :) Der er sgu gået inflation i rygterne herinde, det er godt nok sjældent folk nævner navne som ikke allerede er angivet i artikler rundt omkring, som rent faktisk bliver bekræftet efterfølgende. Vi ved jo sågar at OB allerede ligger i forhandling om begge spillere on/off. At fremsætte det som et rygte er unødvendigt, kan folk ikke bare skrive at det er deres mening eller formodning ud fra de samme parametre som menigmand har at bedømme det ud fra.
Comment
Comment