Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...aa-maalstregen
    "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
    Citat: Dan Hammer

    Comment



      Interessant læsning
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        Nå, men ikke en dag uden OB-nyt i denne uge.

        Onsdag: Patrick Mortensen til OB
        Torsdag: Jeppe Kjær til OB
        Fredag: Bodul sælges

        Og således bliver der lige plads til endnu en spillerhandel i næst uge:-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Nå, men ikke en dag uden OB-nyt i denne uge.

          Onsdag: Patrick Mortensen til OB
          Torsdag: Jeppe Kjær til OB
          Fredag: Bodul sælges

          Og således bliver der lige plads til endnu en spillerhandel i næst uge:-)
          Du må da være i familie med H.C. Andersen, når du kan skrive sådan et eventyr, hvor vi sælger Bodul:D

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Nå, men ikke en dag uden OB-nyt i denne uge.

            Onsdag: Patrick Mortensen til OB
            Torsdag: Jeppe Kjær til OB
            Fredag: Bodul sælges


            Og således bliver der lige plads til endnu en spillerhandel i næst uge:-)
            Glem nu ikke en lørdags signing af slagsen der går direkte på holdkortet, kan jo ifølge DBU sagtens lade sig gøre.
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Nå, men ikke en dag uden OB-nyt i denne uge.

              Onsdag: Patrick Mortensen til OB
              Torsdag: Jeppe Kjær til OB
              Fredag: Bodul sælges

              Og således bliver der lige plads til endnu en spillerhandel i næst uge:-)
              Du glemte lige onsdag forlader TB OB da han er blevet headhuntet af indisk klub på opfordring af sivsko og Junker! TB udtaler " mine 8 børn vil så gerne se en elefant live, og jeg ser Indien som et land hvor jeg via det engelske sprog for mulighed for at komme med endnu flere kryptiske udmeldinger"
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Der må simpelthen ske noget her onsdag/torsdag med en angriber....

                SOS Jesper Hansen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Der må simpelthen ske noget her onsdag/torsdag med en angriber....

                  SOS Jesper Hansen
                  Ja altså nu bør der ganske enkelt ikke være fokus på andet end at forstærke angrebet. Nu har han skilt sig af med de løntunge spillere og skaffet millioner ved salg af Bashkim. Forsvaret er styrket efter købet af MK, så nu kan jeg ikke se fokus kan rettes andre steder hen. Det har allerede taget alt for lang tid, og vi kan da håbe det betyder han har gang i noget stort, men det er godt nok svært at tro på, med de tidligere foretagende indkøb i dette vindue.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                    Interessant læsning
                    Den eneste klub i superligaen, som kunne være interesseret i Schjønberg er os :-)

                    Men tvivler på, der er hold i det rygte

                    Comment


                      Der står altså IKKE den danske liga

                      Comment


                        Jesper hansen har gjort det godt mht at finde billige fornuftige spillere og sparer en masse løn men nu skal vi sku have den angriber !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                          Jesper hansen har gjort det godt mht at finde billige fornuftige spillere og sparer en masse løn men nu skal vi sku have den angriber !
                          Ja når angriberne er i hus og jeg har tiltro til at JH henter dem. Jeg er sådan en rimelig simpel type. JH henter de spillere vi har råd til og det betyder åbenbart de lavere rækker. Men kan vi ikke "bare" skaffe nogle flere penge?
                          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                          Comment


                            Problemet er bare at alt dette angriber halløj sammen med manglende erstatning for Ruud har gjort at vi har fået en elendig start og skal bruge vildt meget energi det næste laaange stykke tid for at komme oven vande..
                            det kunne have været løst med klasse HB og en solid angriber fra træningsstart.. Så kunne resten have kommet som det gør nu

                            Comment


                              http://www.bold.dk/nyt/eidur-gudjohn...aener-med-i-ob

                              Hmm

                              Comment


                                Ja har sgu ja-hatten på... Han er stadig god nok til Superligaen

                                Comment

                                Working...
                                X