Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    han gik en klasse over Tollundmanden
    LoL

    Comment


      19 mål i 38 kampe er vel ikke dårligt i den Israelske liga?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        han gik en klasse over Tollundmanden
        Han er næsten 2 år yngre end Eidur som man har sjavlet over hele dagen

        Comment


          Der er generelt meget snak og knap så meget handling. Jeg indstiller mig på Falk og Greve på toppen i weekenden. Bliver det Bodil, skal jeg have fornyet min recept på blodtryksfortyndende medicin....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
            Der er generelt meget snak og knap så meget handling. Jeg indstiller mig på Falk og Greve på toppen i weekenden. Bliver det Bodil, skal jeg have fornyet min recept på blodtryksfortyndende medicin....
            Jeg vil også have meget nemmere ved at acceptere et nederlag med de 2 på toppen end Bodil og Spelmann

            Comment


              Den tidligere supersub fra Barcelona, Eidur Gudjohnsen, bliver præsenteret på et pressemøde i morgen. Han tager en tidligere klubkammerat fra netop Barcelona med sig, som for nyligt er blevet løst fra sin kontrakt i Brasilien. De får begge en etårig kontrakt.
              Den anden vej går Bodul, der også bliver præsenteret i morgen. Han skal et smut til Real Madrid, hvor han får en fireårig kontrakt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                19 mål i 38 kampe er vel ikke dårligt i den Israelske liga?
                så lyder det mystisk, hvis han er interesseret i at komme til OB. Med den succes må han formodes at kunne et par år endnu, til en lukrativ kontrakt dernede, vi nok ikke kan matche

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  så lyder det mystisk, hvis han er interesseret i at komme til OB. Med den succes må han formodes at kunne et par år endnu, til en lukrativ kontrakt dernede, vi nok ikke kan matche
                  Gætter på at det har noget med urolighederne at gøre. Måske nogen gerne vil hjem ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gætter på at det har noget med urolighederne at gøre. Måske nogen gerne vil hjem ...
                    Nårh ja, det lyder ikke helt ulogisk. Hvis han kan score hver anden kamp i OB også, så er han da meget velkommen :-)

                    Comment


                      COB på vej til Østrig?

                      "Sources telling me that American mid Conor O'Brien is set to transfer from Odense in Denmark to Wiener Neustadt of the Austrian Bundesliga"
                      https://twitter.com/BrianSciaretta/s...49704911642624

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Nårh ja, det lyder ikke helt ulogisk. Hvis han kan score hver anden kamp i OB også, så er han da meget velkommen :-)
                        mere end velkommen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                          COB på vej til Østrig?

                          "Sources telling me that American mid Conor O'Brien is set to transfer from Odense in Denmark to Wiener Neustadt of the Austrian Bundesliga"
                          https://twitter.com/BrianSciaretta/s...49704911642624
                          Vil give god mening at komme af med ham. Mere plads i budgettet til pladser hvor vi er mere sårbare som defensiv midt og HB.
                          Angriberne skal jo komme uanset hvad

                          go go go
                          Last edited by fmprOB; 30-07-2014, 19:43.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                            COB på vej til Østrig?

                            "Sources telling me that American mid Conor O'Brien is set to transfer from Odense in Denmark to Wiener Neustadt of the Austrian Bundesliga"
                            https://twitter.com/BrianSciaretta/s...49704911642624
                            Ville ikke være verdens undergang, måske han kunne take Schoop med, de ville udgøre et godt makkerpar
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Bold.dk skriver på Twitter, at en midtbanespiller har meddelt OB han vil væk??

                              Emil Larsen gætter jeg

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af forza-ob Se indlæg
                                bold.dk skriver på twitter, at en midtbanespiller har meddelt ob han vil væk??

                                Emil larsen gætter jeg
                                cob

                                Comment

                                Working...
                                X