Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Falk skal ikke til brøndby.
    Tvivler på at de vil betale så meget som OB vil have

    Comment


      #32
      Det er sgu ikke fordi, at dette forum er fyldt med sortseere. Det er næsten helt umuligt, at finde nogen med lidt optimisme på OBs vegne uden for forum. Og helt ærligt, hvem føler sig særligt tiltalt af vores projekt lige nu, hvis de ikke bliver betalt bedre end andre steder? OB lige nu er næsten 3 års nedtur der ser ud til at fortsætte, og der er ikke meget lys for enden af tunnellen. Jeg tror ærligt talt, det er svært at tiltrække spillere fra særligt høje hylder, der finder vores projekt særligt interessant at bruge flere år på, og det kan blive et problem i forhold til de spillere vi henter ind.

      Pourie er en god spiller i teorien, ingen tvivl om det. Men vi kender også Pouries selvbillede og attitude. Hvis han spiller én god sæson er han ude af klappen. Han vil allerede ved ankomst, føle sig alt for god til OB, og for ham er det bare et spørgsmål, om at komme videre så hurtigt som muligt. Jeg tror ikke det er sundt for en trup som vores at få sådan en type ind.

      Kan vi så i det mindste bare købe ham, så der er en chance for at score en god transfersum på ham, når han alligevel vil væk. Ender vi med en lejeaftale, hvor han score 10-15 sæsonmål og skifter til en større klub næste sommer, taber jeg virkeligt alt for den sportslige ledelse. Så har vi ingenting lært, og så kommer vi ikke videre.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det er sgu ikke fordi, at dette forum er fyldt med sortseere. Det er næsten helt umuligt, at finde nogen med lidt optimisme på OBs vegne uden for forum. Og helt ærligt, hvem føler sig særligt tiltalt af vores projekt lige nu, hvis de ikke bliver betalt bedre end andre steder? OB lige nu er næsten 3 års nedtur der ser ud til at fortsætte, og der er ikke meget lys for enden af tunnellen. Jeg tror ærligt talt, det er svært at tiltrække spillere fra særligt høje hylder, der finder vores projekt særligt interessant at bruge flere år på, og det kan blive et problem i forhold til de spillere vi henter ind.

        Pourie er en god spiller i teorien, ingen tvivl om det. Men vi kender også Pouries selvbillede og attitude. Hvis han spiller én god sæson er han ude af klappen. Han vil allerede ved ankomst, føle sig alt for god til OB, og for ham er det bare et spørgsmål, om at komme videre så hurtigt som muligt. Jeg tror ikke det er sundt for en trup som vores at få sådan en type ind.

        Kan vi så i det mindste bare købe ham, så der er en chance for at score en god transfersum på ham, når han alligevel vil væk. Ender vi med en lejeaftale, hvor han score 10-15 sæsonmål og skifter til en større klub næste sommer, taber jeg virkeligt alt for den sportslige ledelse. Så har vi ingenting lært, og så kommer vi ikke videre.
        FCK burde forære ham til os som tak for Bash

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Jeg tillader mig at starte en ny tråd. Der er rigtig mange, men gode sider i den gamle.
          Jeg tror vi er nogle stykker som gerne vil nyde sommeren i dag og derfor vil det være nemmere i en ny tråd.
          Ingen nye navne fra mig men flere har nævnt i den gamle tråd at der arbejdes på et salg af Emil og vi forventer nok alle 2 angribere. Efter Bashkims afgang.

          god lørdag til folket, vi ses på Forum!
          Lister du ikke lige rygterne op fra den gamle tråd ;-)
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Antipas er et rigtigt godt køb af Hobro. han passer perfekt ind i deres spillestil og han skal såmænd nok præstere en fin sæson der.

            Det aller aller vigtigste var dog at vi slap. Det var næsten ligeså godt som hvis vi selv havde købt en spiller. Antipas havde for os været et fejlcast af dimensioner.

            Han kan sagtens give os problemer i morgen, men vi mangler ikke en spiller der kan løbe stærkt og drible ind i håbløse blindgyder og afslutte fra vinkler, der får GislaŽs afslutninger til at se velovervejede ud og så afleverer han aldrig (anti-pas!).

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Lister du ikke lige rygterne op fra den gamle tråd ;-)
              Det er jo næsten umuligt, men der er ikke nogen der som sådan er kommet med et konkret rygte?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Antipas er et rigtigt godt køb af Hobro. han passer perfekt ind i deres spillestil og han skal såmænd nok præstere en fin sæson der.

                Det aller aller vigtigste var dog at vi slap. Det var næsten ligeså godt som hvis vi selv havde købt en spiller. Antipas havde for os været et fejlcast af dimensioner.

                Han kan sagtens give os problemer i morgen, men vi mangler ikke en spiller der kan løbe stærkt og drible ind i håbløse blindgyder og afslutte fra vinkler, der får GislaŽs afslutninger til at se velovervejede ud og så afleverer han aldrig (anti-pas!).
                Synes nu Antipas er bedre, end folk generelt gør ham til. Jeg tror, at problemet for ham i BIF var, at han er en udpræget kontraspiller, der skal have kontraløb omkring sig, det fik han ikke tilstrækkeligt i BIF. Det er godt set af Hobro, tror, han får en fin sæson, og jeg synes også godt vi kunne have brugt ham i OB, men Hobro rykker nu alligevel ned.

                Comment


                  #38
                  Er det ikke på tide at offentligøre truppen til i morgen?

                  kan det måske skyldes at man i disse minutter arbejder på at få nogen med til kampen i morgen?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er det ikke på tide at offentligøre truppen til i morgen?

                    kan det måske skyldes at man i disse minutter arbejder på at få nogen med til kampen i morgen?

                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er det ikke på tide at offentligøre truppen til i morgen?

                      kan det måske skyldes at man i disse minutter arbejder på at få nogen med til kampen i morgen?
                      Ja der virker underligt at de intet har skrevet endnu! Men jeg begynder squ at tvivle på at vi hører noget om nogen før mandag :( tjekker dog alle sider hvert femte minut!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                        Ja der virker underligt at de intet har skrevet endnu! Men jeg begynder squ at tvivle på at vi hører noget om nogen før mandag :( tjekker dog alle sider hvert femte minut!
                        Samme her

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Samme her
                          Også jeg
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Også jeg
                            Tror snart at jeg sætter det op til hver 3. Min

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tror snart at jeg sætter det op til hver 3. Min
                              Way ahead of you
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Tror godt at i kan lade F5 knappen være i ro indtil på mandag, og så bare se frem mod kampen i morgen.

                                Comment

                                Working...
                                X