Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tror godt at i kan lade F5 knappen være i ro indtil på mandag, og så bare se frem mod kampen i morgen.
    You'll never know

    Comment


      #47
      F5 er et must og ligegyldigt hvad der sker kan man godt se frem til i morgen
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Er det ikke på tide at offentligøre truppen til i morgen?

        kan det måske skyldes at man i disse minutter arbejder på at få nogen med til kampen i morgen?
        Kan godt være en grund , andre grunde kan være :

        1 . Man er efter dagen træning i tvivl om hvem af angriberne der hhv skal starte inde , på bænken og hvem af dem som må sidde med sorteper .

        2. Man er igang med at hypnotisere Bodul til at kunne være flere personligheder således at han både kan spille første og anden angriber .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Kan godt være en grund , andre grunde kan være :

          1 . Man er efter dagen træning i tvivl om hvem af angriberne der hhv skal starte inde , på bænken og hvem af dem som må sidde med sorteper .

          2. Man er igang med at hypnotisere Bodul til at kunne være flere personligheder således at han både kan spille første og anden angriber .
          Hahahaha.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Kan godt være en grund , andre grunde kan være :

            1 . Man er efter dagen træning i tvivl om hvem af angriberne der hhv skal starte inde , på bænken og hvem af dem som må sidde med sorteper .

            2. Man er igang med at hypnotisere Bodul til at kunne være flere personligheder således at han både kan spille første og anden angriber .
            efterhånden er vi så lidt i truppen at alle er udtaget På forhånd...
            der sker noget inden for 2-3 timer er jeg sikker på. Eller man arbejder på det tror jeg..
            men N'Goo ligner ikke en frelser til i morgen hvis det bliver ham

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              efterhånden er vi så lidt i truppen at alle er udtaget På forhånd...
              der sker noget inden for 2-3 timer er jeg sikker på. Eller man arbejder på det tror jeg..
              men N'Goo ligner ikke en frelser til i morgen hvis det bliver ham
              Tjaa , hvad gør de under træning når/hvis de skal øve 11vs 11 spil ?
              Hvis de får samlet 22 mand spiller man så 4 5 1 på det ene hold og 3 7 0 på det andet ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Tjaa , hvad gør de under træning når/hvis de skal øve 11vs 11 spil ?

                Hvis de får samlet 22 mand spiller man så 4 4 2 på det ene hold og 3 7 0 på det andet ?
                Så er det kegler for resten😞
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Tjaa , hvad gør de under træning når/hvis de skal øve 11vs 11 spil ?
                  Hvis de får samlet 22 mand spiller man så 4 5 1 på det ene hold og 3 7 0 på det andet ?
                  Ja det er skræmmende

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Så er det kegler for resten😞
                    Måske de skal lade sig inspirere af tv branchen og tage statister blandt publikum i brug .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Måske de skal lade sig inspirere af tv branchen og tage statister blandt publikum i brug .
                      Jeg tager gerne 2 min på højre back. Men så skal jeg også afløses

                      Comment


                        #56
                        Jeg synes i hvert fald det er mærkeligt, at truppen endnu ikke er meldt ud, og det kan sagtens skyldes, at vi arbejder på at tilknytte en spiller, som skal indgå. Ellers plejer truppen som minimum at være meldt ud 24t før.

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg synes i hvert fald det er mærkeligt, at truppen endnu ikke er meldt ud, og det kan sagtens skyldes, at vi arbejder på at tilknytte en spiller, som skal indgå. Ellers plejer truppen som minimum at være meldt ud 24t før.
                            Næsten den eneste grund med 22 timer igen. Den plejer at have været ude nu i nogle timer nu...
                            men ikke sikkert det lykkedes jo.
                            Tror stadig der sker noget indenfor 2-3 timer

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Fortæl os noget vi ikke ved

                              Comment


                                #60
                                ja da :-D var bare hvad han skrev til mig, så må de bare arbejde hurtigere inde i ådalen :P

                                Comment

                                Working...
                                X