Oprindeligt indsendt af JeppeBendix
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
kunne de ikke bare have ventet til mandag med det købOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægWell, Antipas har jo tørret røv i os flere gange, både i SønderjyskE og i Brøndby, så hvorfor skulle han ikke gøre det i morgen også. Hvis Hobro har kunne hente ham ærgrer jeg mig godt nok over, at vi ikke gjorde det. Han havde været en glimrende tilføjelse i mine øjne.
Comment
-
Jeg er ligeglad om han så scorer fem mod os. Han er ikke svaret på vores angriberproblemer, og jeg er glad for at vi ikke bruger penge på ham.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHiver lige denne frem i morgen hvis han bliver matchvinder i morgen"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Tvivler jeg nu på at du ville være ligeglad hvis han scorede 5 mål os... Men fair nok at han ikke er din smagOprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er ligeglad om han så scorer fem mod os. Han er ikke svaret på vores angriberproblemer, og jeg er glad for at vi ikke bruger penge på ham.
Comment
-
Hmm ham havde jeg gerne set hos os som afløser for Bashkim
http://www.bold.dk/nyt/fcn-sender-jr...-stroemsgodset
Comment
-
Jeg ville nok ikke være ligeglad over resultatet, nej.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler jeg nu på at du ville være ligeglad hvis han scorede 5 mål os... Men fair nok at han ikke er din smag
Men jeg ville stadig være ligeglad med at han skiftede til Hobro frem for os...
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Så er der forhåbentlig lukket ned for spekulationer om Falk til Brøndby, hvis det ellers overhovedet er rigtigt, at Antipas var udset til at indgå som en del af et Falk-salg til Brøndby.Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Comment

Comment