mikkel kirkeskov 3 år i ob
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKirkeskov, og så PM og Kjær, 3 navne der står på min liste... Sker dét, så fristes jeg jo næsten til at tilgive dem for Kryger...
(Kryger, der i øvrigt skal oppe sig nu hvor der er kommet konkurrence til)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKirkeskov, og så PM og Kjær, 3 navne der står på min liste... Sker dét, så fristes jeg jo næsten til at tilgive dem for Kryger...
(Kryger, der i øvrigt skal oppe sig nu hvor der er kommet konkurrence til)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægMen iflg. BT's rygter vil Lyngby have 3 millioner for PM -og han har kontraktudløb om et år!
Edit: Kan godt være jeg er præget af, at han er et af mine favoritønsker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægMen iflg. BT's rygter vil Lyngby have 3 millioner for PM -og han har kontraktudløb om et år!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er selvfølgelig en slat, men PM virker ikke til at vil fortsætte der, og Lyngby har kun en sikker chance nu for at hive noget hjem... nu må vi se...
Comment
-
Ja man kan vel godt sige nu, at Mikkel og JBL til VB og så Diarra og Kryger (som back up) på HB - og hvis rygterne så holder med Patrick og Jeppe - så kunne det begynde at ligne et hold - og hvis de så går hele vejen og også henter Almebäck til midterforsvaret, så ender det sgu med at vi begynder at lave point :-)
Comment
Comment