Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlægJC rykker til et hold under OBs niveau i aller nærmeste fremtid(syntes jeg hørte HB Køge). Ousager bliver hentet ind som 2. keeper i stedet for JC, der giver råd til 2 angribere. Har aldrig smidt et rygte før, men prøver denne. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæghttp://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ioner-rashani/
hvis det er korrekt pris må det da snart gå opfor viborg at Thomas Dalgaard ikke er mere end 3 mill værd
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå at Brøndby betaler overpris for en spiller der ikke en gang har 5 måneder tilbage af sin kontrakt, skulle overbevise Viborg om, at Dalgaards pris er for høj? Det her jeg sgu lidt svært ved at se hvorfor.
så forskellen var ikke kæmpe stor
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå at Brøndby betaler overpris for en spiller der ikke en gang har 5 måneder tilbage af sin kontrakt, skulle overbevise Viborg om, at Dalgaards pris er for høj? Det her jeg sgu lidt svært ved at se hvorfor.JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægDet håber jeg virkelig! Jeg vurderer Ousager til at være mindst på niveau med Toppel. Go go!
Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.
Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.
Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.
EDIT: Hvis vi sælger Jesper C. tænker jeg det er på tide at give Radza chancen som reserve. Om han er god nok ved jeg ikke men synes han bør få chancen for at bevise det. Ousager har i mine øjne bevist, at han ikke er. Men hvis vi henter ham får han da chancen for at modbevise mig.Last edited by Agbre; 25-07-2014, 16:30.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægPuha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.
Der var da nogle drops men det kæmper alle hold i ligaen med. Synes ikke niveauet af målmændene (eller holdene i det hele taget) er så højt i disse år - så Toppel er som jeg ser det i den bedste halvdel af startende målmænd i ligaen.
Ousager har aldrig rigtig imponeret mig og synes bestemt heller ikke han var overbevisende i de kampe jeg så ham mod slutningen af sæsonen for GF.
Med andre ord er jeg rimelig tryg ved Toppel som førstemålmand (så dog gerne en der er bedre med fødderne), men jeg ville ikke rigtig være tryg med Ousager som 2. målmand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægPuha. Det er jeg uenig i. Toppel er ikke Arek eller Roy Carroll, men samlet set synes jeg han gør det ganske godt. Var i mine øjne vores mest stabile (dvs. stabile med et godt niveau) i sidste sæson.
Jeg vil dog give Ousager 1 år. Når så både Toppel og Ousagers kontrakter udløber til næste sommer forlænger vi kun med Toppel og så finder vi en der måske kan slå ham af
Comment
Comment